Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תזכורת- הרצאה ביום ה' - 17.11.05 בשעה 19.00


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי שאלה - זה יהיה מאוד בעיתי אם במקרה אני אגיע להרצאה? אני הרי לומדת כמה מטרים משם... :)

תגידי שאת חברה של חברי מועדון :wink:.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
משה המזרק המזרק!!! לא משנה המראה האמן לי

אירית

אם איך שאתם מתיחסים לרמלאים. את מנסה להפחיד אותי עם מזרק.

לא מפחידים ז:bad-word: :bad-word: :bad-word: ב-ז.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אם איך שאתם מתיחסים לרמלאים. את מנסה להפחיד אותי עם מזרק.

לא מפחידים ז:bad-word: :bad-word: :bad-word: ב-ז.

אירית

ברמלה מזרק את מקבלת מתנה לבר מיצווה...........

 

יולה

קודם תגיעי למפגשים אחר כך נדבר על הרצאות.......

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אירית

ברמלה מזרק את מקבלת מתנה לבר מיצווה...........

 

יולה

קודם תגיעי למפגשים אחר כך נדבר על הרצאות.......

רן זה בכניסה לעיר.

וזה לא משנה בן כמה אתה...

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

רנצ'וק - פעם אחת לא הגעתי... פעם אחת ויחידה!!!

 

אנא ובמטוטא ממך סלח לי על פשעי זה נגד האנושות. :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
רנצ'וק - פעם אחת לא הגעתי... פעם אחת ויחידה!!!

 

אנא ובמטוטא ממך סלח לי על פשעי זה נגד האנושות. :)

תני לי לחשוב על פיצוי הולם......

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לכל השואלים

ההרצאות מיועדות לחברי מועדון בלבד!!!, כפי שנאמר ע"י עמיתי למועדון, המועדון פתוח בפני כל, אתם המגיעים באופן תדיר למפגשים ואני משוכנעת שגם נהנים מהחברותא, יכולים גם להרוויח מההרצאות המיקצועיות ומשאר ההטבות שמיועדות לחברים, הרווח הוא הדדי, ההרשמה למועדון יכולה להתבצע בהרמת טלפון בלבד למשרד, ואני חוזרת החברות אינה מותנית בבעלות על כלי רכב.

ישנן הרצאות רבות שמתוכננות וחבל שלא תוכלו להנות מהן, אז אל תהססו והצטרפו.

ההרצאות הבאות:

1.תקנות רכב אספנות

2.שיפוץ רכב

פורסם
אם איך שאתם מתיחסים לרמלאים. את מנסה להפחיד אותי עם מזרק.

 

בהחלט משה בהחלט

כי המזרק הזה, לא מיועד לווריד.....

קצת קשה לי להחליף זהויות לאחר דבר המפרסם, אבל אני וורסטילית, ומכייון שהיו"ר רחוק ממחשב אני מרשה לעצמי לסרוח

אירית

פורסם
.....

, אבל אני וורסטילית,

אירית

אפשר....נגיד....אאאא....דוגמא לוורסטיליות (?)

....ואפילו עוד אחת ?

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
אפשר....נגיד....אאאא....דוגמא לוורסטיליות (?)

....ואפילו עוד אחת ?

 

ישי

בטח

אירית

פורסם

לכל החברים שלום

ביום חמישי 17/11/05 תיערך הרצאה באוניברסיטת תל אביב.

 

ההרצאה תתחיל בשעה 19:00 !! ולא ב-19:30 כפי שפורסם

 

אנו מבקשים את הרשמתכם, אנא הירשמו בשעות הפעילות או השאירו לנו הודעות על רצונכם להירשם

 

במשיבון במועדון עד יום רביעי 16/11/05

 

ההרצאה בנושא:

איתור רכב בעולם והבאתו לארץ

ההרצאה תדון בנושאי הובלה, מכס, רישיון יבוא, התמודדות מול משרד התחבורה

מרצה:

ניסים בוחניק (חבר מועדון)

 

ההרצאה תתקיים ביום ה', 17 בנובמבר 2005, בשעה 19:00, באולם 103 בבנין הנדסה(בנין 34 , מהכניסה הקרובה ביותר לשער 17) בקמפוס אוניברסיטת תל אביב.משך המפגש כשעה וחצי. פיזור ב-21:00.

אפשר הסבר קטן איך להגיע למי שלא מכיר את האוניברסיטה????

אני בא מאיילון דרום, יורד במחלף רוקח, שמאלה (לכיוון רידינג), ברמזור הראשון ימינה (עולה לכיוון האונ'). מכן איך אני ממשיך???

 

תודה:

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אפשר הסבר קטן איך להגיע למי שלא מכיר את האוניברסיטה????

 

אני בא מאיילון דרום, יורד במחלף רוקח, לוקח שמאלה לכיוון רידינג וברמזור הראשון ימינה ועולה לכיוון האונ'. מכן איך אני ממשיך???

 

תודה:

משה.

מויש

אחרי הפניה שמאלה בככר, במקום להמשיך עד הרמזור, אתה פונה ימינה ברחוב דר ג'ורג' סי וייז עד הסוף, הכביש מתעקל שמאלה ומצד ימין שער 4, מצא חניה וכנס ושאל על בנין 37 (חדר 103)

אירית

uni950438.jpg


×
×
  • תוכן חדש...