Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך עזרה בלהחליף מנורת חירום בפולקסווגן פולו חדשה (דגם 2003) - בתמונה המצורפת סימנתי את הפנס שבו נשרפה המנורה.

הייתי היום בauto dipo והם לא ידעו איך להחליף את המנורה - נאמר לי שצריך לפרק את הפגוש ואת הפנסים ורק אז (!) אפשר להחליף אותה וזה יעלה לי רק 400 ש"ח.

האם זה נכון?

כלומר, אם זה נכון, אני רוצה לראות את המהנדס שתכנן אוטו בצורה כזאת.

 

עודה מאוד על העזרה,

רומן

rt02polo1.jpg

פורסם

אי אפשר פשוט לשלוף את המנורה מתוך תא המנוע?

כנס לכל חשמלאי רכב ואני בטוח שהוא יפתור לך את הבעיה במחיר יותר זול מאוטו-דיפו.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

מושיקו בוקר,

 

אכן אתה צודק במה שאתה כותב.

אבל לצערי ברכב מסוג גולף החל משנת 1998 סידרה 4 כתוב בספר שיש לפנות למוסך על-מנת להחליף מנורה ראשית.

למה ?

כי רק מי שיש לו נסיון וגם כף יד וזרוע בגודל מינאטורי יכול להחליף מנורה ראשית ללא פירוק מצבר לצערי.

גם אני כאשר ניסיתי להחליף מנורה ללא פירוק מצבר התאמצתי מאוד ונשארתי עם שריטות לא מעטות.

איזה כייף לי :)

פורסם

תקשיב בוא נגיד ככה - שמה שכתבת עכשיו זה בולשיט ברמות היסטריות החלפתי יותר מנורה אחת בגולף פולו פאסאט ומה שרק בא לך...לפעמים הגישה לא משהו אבל תמיד אפשר להחליף - מה נראה לך ? שכל פעם שנשרפת מנורה אתה צריך לגרור את האוטו למוסך הריי החוק לא מתיר נסיעה עם רכב לא תקין - ג-ם לא "רק" למוסך....רכב עם נורה שרופה לא עובר טסט ועל כך אינו כשיר לנסיעה......

 

בשבת יש מפגש "אודיו" תבוא אני אלמד אותך להחליף מנורה - ועם חמש דקות הסבר גם את כל הפנס :D

פורסם

עתיד לא הבנת נכון את תגובתי.

 

לי אין בעיה להחליף את המנורות בגולף , לאחר שבפעם הראשונה התאמצתי והבנתי את הרעיון .

אבל רוב האנשים קופצים למוסך או לחשמלאי בכדי להחליף מנורה ראשית.

לפני שבועיים כאשר נכנסתי לצ'מפיון על-מנת להחליף רצועת תיזמון,שמעתי ברקע צעקות וקללות של קליינט על הפקידה ויועץ השירות בגלל המחיר המופקע של 120 שקל שנשדד ממנו עבור החלפת נורה ראשית.

 

תוספת קטנה התכוונתי לנורה בצד שמאל (צד הנהג).

איזה כייף לי :)

פורסם
מושיקו בוקר,

 

אכן אתה צודק במה שאתה כותב.

אבל לצערי ברכב מסוג גולף החל משנת 1998 סידרה 4 כתוב בספר שיש לפנות למוסך על-מנת להחליף מנורה ראשית.

למה ?

כי רק מי שיש לו נסיון וגם כף יד וזרוע בגודל מינאטורי יכול להחליף מנורה ראשית ללא פירוק מצבר לצערי.

גם אני כאשר ניסיתי להחליף מנורה ללא פירוק מצבר התאמצתי מאוד ונשארתי עם שריטות לא מעטות.

אתה צודק. המצבר מאד קרוב אל בית המנורה. במוסך הם בוחרים מכונאי עם יד דקה או משחררים את הברגים של בית המצבר ומסיטים אותו מעט הצידה.

 

אם אתה בתל אביב. קפוץ למוסך פליקס, קנה נורה במחסן החלפים והם יתקינו לך אותה באותו המחיר. ענין של 2 דקות.

פורסם
עתיד לא הבנת נכון את תגובתי.

 

לי אין בעיה להחליף את המנורות בגולף , לאחר שבפעם הראשונה התאמצתי והבנתי את הרעיון .

אבל רוב האנשים קופצים למוסך או לחשמלאי בכדי להחליף מנורה ראשית.

לפני שבועיים כאשר נכנסתי לצ'מפיון על-מנת להחליף רצועת תיזמון,שמעתי ברקע צעקות וקללות של קליינט על הפקידה ויועץ השירות בגלל המחיר המופקע של 120 שקל שנשדד ממנו עבור החלפת נורה ראשית.

 

תוספת קטנה התכוונתי לנורה בצד שמאל (צד הנהג).

נורה ראשית מהסוג שמותקן ברכב החדש שלהם עולה 70-90 ש"ח מתוצרת גרמנית בחנויות החלפים. זו נורה יקרה. מאד לא מומלץ לרכוש נורה סינית זולה כי האור חלש, לא ממוקד וצהבהב. מול קיר בלילה אתה רואה את ההבדל מייד.

פורסם

מצורף צילום מספר הרכב.

רק למי שיש יד בקוטר 3 סנטימטר ימסוגל להחליף מנורה מבלי להתאמץ.

כמובן רוב הנהגים לא מסוגלים להחליף בעצמם ובמיוחד בשעות הערב.

New Image.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

אז מה אתם אומרים, אין מצב להחליף את הנורה בעצמי?

דרך אגב, זה היה חשמלאי רכב שאמר לי שהוא לא יכול להחליף את הנורה ספציפית הזאת - הנורות הראשיות אין לי בעיה להחליף, כבר למדתי את המנגנון.

 

ושוב תודה על עזרה,

רומן

×
×
  • תוכן חדש...