Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים (יום ו') החנתי על מדרכה באיזור חולון



המקום ידוע בכך שיש בו מצוקת חניה קשה ומעבר לשעה מסויימת לא ניתן להחנות את הרכב מפאת חוסר מקום טוטאלי,לכן דיירים שגרים באיזור (כמוני) מחנים על מידרכה סמוכה (מין רחבה הגובלת לב"ס שלא פעיל כמובן בשעות הערב)



אלא שהפעם עבר פקח עיריה באיזור והצמיד לי דו"ח ע"ס 500 ש"ח!!!

 

השאלות הן:

האם יש קייס להישפט?

האם לא לשם בכלל ולהיתעלם-או מה הם אמצעי האכיפה של העיריה?

הקנס לא מוגזם?

עצתכם בנדון

 

אבקש גם מכאלה שקרה להם מקרה דומה לשתף אותנו בהשתלשלות העניינים.

 

תודה מראש.

פורסם

לפני מספר ימים (יום ו') החנתי על מדרכה באיזור חולון



 

 

 

 

 

 

המקום ידוע בכך שיש בו מצוקת חניה קשה ומעבר לשעה מסויימת לא ניתן להחנות את הרכב מפאת חוסר מקום טוטאלי,לכן דיירים שגרים באיזור (כמוני) מחנים על מידרכה סמוכה (מין רחבה הגובלת לב"ס שלא פעיל כמובן בשעות הערב)



 

אלא שהפעם עבר פקח עיריה באיזור והצמיד לי דו"ח ע"ס 500 ש"ח!!!

 

השאלות הן:

האם יש קייס להישפט?

האם לא לשם בכלל ולהיתעלם-או מה הם אמצעי האכיפה של העיריה?

הקנס לא מוגזם?

עצתכם בנדון

 

אבקש גם מכאלה שקרה להם מקרה דומה לשתף אותנו בהשתלשלות העניינים.

 

תודה מראש.

 

גם אני קיבלתי קנס על חניה על המדרכה בת''א ביום שישי בלילה החנתי על המדרכה במקום שלא

ואני מדגיש שלא מפריע לאנשים וגם ככה אף אחד לא עובר שם

אני כרגע מנסה למצוא פיתרון לבטל את הדו''ח הזה

500 שקל זה סכום רציני וזה גם ענין של פרנציפ

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
גם אני קיבלתי קנס על חניה על המדרכה בת''א ביום שישי בלילה החנתי על המדרכה במקום שלא

ואני מדגיש שלא מפריע לאנשים וגם ככה אף אחד לא עובר שם

אני כרגע מנסה למצוא פיתרון לבטל את הדו''ח הזה

500 שקל זה סכום רציני וזה גם ענין של פרנציפ

יש מישהו שקיבל דו"ח שכזה ולא ניכנע ושילם?

ז"א נישפט/שלח מיכתבים/הפך שולחן או שניים...

פורסם

גם לי נתנו 500 שקל על מדרכה בת"א שאפילו חתול לא היה עובר בה, זה היה בלילה. וגם גררו אותי בגלל הקרבה לחניון הגרירה(מן הסתם)

 

יותר משלוח מכתב עם מלא סיבות ולקוות לטוב, אין מה לעשות,

אני שלחתי מכתב יפה מאד למחלקת החנייה והאכיפה ונמסר לי שהעניין בבדיקה. מצידי שיהיה בבדיקה לעולם

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

תשלח מכתב

כל עוד העיניין בבדיקה הם לא יכולים לחייב אותך על תשלום

כי זה בבדיקה

ולפעמים הבדיקה נשכחת ואתה פשוט לא משלם

 

ככה ביטלתי לסבי 2 דוחות חנייה

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

גם אני פשעתי בפשע זהה לגמריי, חניה על מדרכה

 

אבל חשוב להבין, זה שלכם ניראה שאף אחד לא הולך שם או שזה לא מפריע לאיש

לא הופך את העניין לחוקי!

זה לא טיעון הגיוני אפילו...

 

אני אישית לקחתי את הדוח וזרקתי לפח,

כאשר ואם ישלחו אותו אלי לדואר (זה קרה לפני חודשיים בערך)

אז נשלח מכתב יפה ומסוגנן (עם העתק לעו"ד) לעירייה

ונקוה לטוב.... שיבטלו אותו.

אם לא נאלץ לשלם.

לבימ"ש אני אישית לא הייתי הולך עם זה כי פשוט אין לי שום תירוץ הגיוני להגנתי.

 

שנה-טובה!!

פורסם
יש מישהו שקיבל דו"ח שכזה ולא ניכנע ושילם?

ז"א נישפט/שלח מיכתבים/הפך שולחן או שניים...

קבלתי דו"ח מסוג, גם אצלנו קיימת מצוקת חניה לעיתים ולכן נאלצתי להחנות את רכבי על המדרכה.

נגשתי לפקחי העיריה שהמליצו לי לפנות לראש העיר או לסגנו, פניתי לסגן ראש העיר , נסחתי מכתב, והקנס בוטל, לכן הייתי ממליצה לא לוותר ולפנות בדרכי נועם לא "להפוך שולחנות", ואולי הכל יסתדר לטובה.

 

 

 

 

בהצלחה

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתה רוצה להסביר לי מה שערורייתי בדו"ח חנייה שקיבלת על זה שעמדת על מדרכה?!

לא צריך להגזים.

 

ועכשיו לנושא, תנסח מכתב יפה לעירייה, ותסביר בו שבגלל מצוקת מקום באזור מגורייך, אתה נאלץ להחנות רכב על המדרכה.

אתה יכול לכתוב להם גם שאתה חונה על מדרכה, כי העירייה לא דואגת למקומות חנייה נורמליים ובכמות מספקת.

פורסם
אתה רוצה להסביר לי מה שערורייתי בדו"ח חנייה שקיבלת על זה שעמדת על מדרכה?!

לא צריך להגזים.

 

ועכשיו לנושא, תנסח מכתב יפה לעירייה, ותסביר בו שבגלל מצוקת מקום באזור מגורייך, אתה נאלץ להחנות רכב על המדרכה.

אתה יכול לכתוב להם גם שאתה חונה על מדרכה, כי העירייה לא דואגת למקומות חנייה נורמליים ובכמות מספקת.

 

 

תודה

הפנמתי

 

 

עוד משהו עם רעיונות יצירתיים יותר...

×
×
  • תוכן חדש...