Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

החלטתי שהגיע הזמן להשקיע קצת...הגלגלים היו מקולפים לגמרי ואחד

גם פיתח חלודה. כן, גם שם אלפא מחלידה. :neutral:

 

ראיתי הרבה תמונות של אלפות ורכבים משנות ה-80,70 ורואים שהיה די

פופולרי גלגל שחור עם פס כסוף מסביב. זה נותן אשליה של חישוק

יותר גדול ויותר עמוק. אז החלטתי ללכת על זה, יותר עבודה אבל יותר יפה

מסתם צבע בודד - לדעתי.

 

אז, מימין - הלפני. חבל שאין לי תמונה של החלוד...היה ממש כתום.

2- שחור מט.

3- מסכה שנייה.

4- צבע כסף.

5- הורדת המסכות.

 

תמונות של האוטו יבואו עוד דקה...

P9300241.jpg

P9300242.jpg

PA010246.jpg

PA010247.jpg

PA010248.jpg

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

צ'מע... עזוב את זה שלא ראיתי סוד כבר איזה שלוש שנים, שלך ממש יפה! הג'אנטים גם יצאו יפה. אני לא יודע אם אתה פריק של מקוריות, אבל אם לא - תשיג לך ישר ג'אנטים של ספרינט.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • אחראי פורום
פורסם

תודה רבה!

אני מקוריות כן חשובה לי, למרות שג'אנטים של ספרינט לא חורגים לדעתי.

ראיתי כמה סודים עם ג'אנטים כאלה והם מתאימים מאוד.

הבעיה היא ברישיון ...הם 14" מול 13" במקור.

חוצמזה שאני משאיר כסף לטיפולים יותר תכופים וחשובים בנתיים.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי יצא ממש יפה! ממש אהבתי את האוטו שלך! תמשיך כך!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

איתי קבל ח"ח על האהבה והכסף שאתה משקיע על הסוד.

 

הלוואי וכל האנשים שנוהגים במכוניות היו מתנהגים ואוהבים (ומטפלים) את המכוניות כמוך.

עלה והצלח, ד"א הייתי לפני כמה ימם במג'דל כרום והמצב שלה ממש עגום :(.

לא נשאר כלום, כל הפרונט נעלם, נראה לי גם הבן אדם שהיה בפנים.

:?

פורסם
אבל עכשיו היא נראית כמו חיה רעה, היא איבדה את התמימות! מה עשית לה! :puppydoge

:mm_yeah:

 

אהבתי את הג'אנט הכסוף עם הקאפה השחורה.

אבל...רכב שלך, החלטה שלך ובעצם - ממתי אלפות אמורות להיות תמימות?:twisted:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

  • אחראי פורום
פורסם

תודה כולם, היה צריך להוסיף פלפל ללוק שלה ואני מרוצה מהתוצאה.

היא באמת נראתה פשוטה מדי...לא שהיא מפלצת אבל גם לא טרנטה ישנה.

אני מפנטז על פנסי ה-Ti הכפולים (בתמונה), אולי זה יעזור קצת.

 

ניר fitch - אחרי שראית איך היא בסיבובים , אתה עדיין חושב על "תמימות" ?....

 

sheled - שיש לך סמוראי , אין לך ברירה אלא להשקיע...

 

Lotus Omega - צולם בגליל.

 

מקלארן F1 - ראיתי את הטיגרה שוב היום - גמורה/שחוטה...עוד שנייה מתאדה

מרוב שאין מה להציל.

 

alfasud-ti105.gif

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ניר- אחרי שראית איך היא בסיבובים , אתה עדיין חושב על "תמימות" ?....

תראה..המראה שלה תמים. זה שהיא "זאב בעור כבש" זה היופי פה.

בכל מקרה, זה מה שרצית, והגעת לתוצאות שרצית.

 

פנסים של TI יכולים בהחלט להלום, רק צריך לבחון את האופציה במציאות.

דווקא ג'אנטים של ספרינט לא הייתי שם. (לא קטע של מקוריות, פשוט לדעתי לא נראים עליה טוב).

 

אגב, איך הרשאת לעצמך לחסום ככה כביש?

משכנתא זה קל

  • אחראי פורום
פורסם

 

אגב, איך הרשאת לעצמך לחסום ככה כביש?

מה...מאבק נגד ההתנתקות,לא?...

 

 

:-D yeah right !

 

כביש נטוש בדרך לאיזה בסיס עוד יותר נטוש , עם סיבובים ועיקולים נחמדים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...