Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך שתי אפשרויות

 

הראשונה:

להקרוא כל מיני מדריכם ברשת לדוגמא:

http://www.dls.se/pdf/DLShints.pdf

 

 

 

 

השנייה (והעדיפה לפי דעתי):

תנסה, תנסה ושוב תנסה עד שתמצא מה שנשמע לך הכי טוב.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

קדימה, לכיוון קדמת הרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר , קבעת שקדימה זה יותר טוב .

 

אתה מסוגל להסביר למה ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כן.

 

כי סאב שמכוון כמו שצריך, שהבאס יודע ליפול מקדימה "דרך השמשה" יעשה את המסלול הקצר והישר ביותר כאשר הוא מופנה בזווית כלפי השמשה הקדמית.

 

כאשר הוא מופנה אחורה צליל הבאס מאבד מהכיווניות שלו ומוסיף רזוננס מהבגאז' ומגג הרכב.

 

איתמר.

 

עריכה: אגב, אם אפשר היה לשים סאב מקדימה - הכיטוב.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוקי : בעבר הוסבר לי לכוון קדימה (שהוופר לגב המושבים), כי "צליל מבשיל כ2 מטר לאחר יציאתו מהאלמנט וכדי "לא לאבד" DB לחינם על התא מטען והחלקים שלו אלא לקבל "נטו" צליל...."

 

 

הפכתי אחרי שבועיים שהוא הפוך נסיונות כיוון מחדש ומה שלא יהיה הגעתי למסקנה אחת..ברכב שלי, עם הסטאפ שלי, עם אופי המוזיקה שאני שומע ואיך שאני אוהב את הבאס

 

עדיף שהסאב יכוון לכיוון דלת תא המטען...הבאס הרבה יותר "נקי" מרגיש יותר פאנצ'י ויותר ממוקדם יותר "בומי" ופחות בוווווווווררררררררררררררררר

 

אגב ששאלתי את אותו אדם על כך שבמערכות רבות ורציניות (נגיד של אייל) הסאב מכוון אחורה, אז הוא הסביר שע"י שימוש בפרוססורים מאוד משוכללים ניתן לקזז את המגרעות...ובגלל שהסאב של אייל נורא חזק אז לא נורא לבזבז קצת עוצמה על החזרים....

 

יתכן וההסבר הזה סופר דופר נכון, ויתכן וההסבר הזה הוא "קישקוש בלבוש" למרות שתאחלס מי שהסביר לי...הוא מבין דבר וחצי דבר.....(בדוק!...הוא גם דיי "מקובל" על הפורום)

 

בכל מקרה אצלי לצערי (כי אם התאוריה היתה עובדת אז הייתי אמור להרוויח עוצמה...) זה לא עבד...

פורסם

אייל,

אל תגיד שההסבר לא נכון, תגיד שהוא לא מקובל עליך.

ולמישהו כמוך אני לא צריך להסביר שבאודיו רכב אין תורה. זה לא משהו כתוב. אבל עם זאת יש מספר חוקים פיזיקליים בסיסיים.

אצלי הסאב מופנה קדימה עם פאזה הפוכה. אם שמים את הראש בין שתי משענות הראש הקדמיות, שומעים את הבאס מקדימה. למה? כי המערכת מכוונת כמו שצריך.

אין שום סיבה בעולם (למעט ויזואלית, לערסים שרוצים להשוויץ בסאב שלהם) שהסאב יפנה כלפי חוץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בקיצור ולעיניין, לפותח השרשור - תנסה את שני המצבים, ותחליט איזה יותר טוב בישבילך ותישאר איתו.

פורסם
אייל,

אל תגיד שההסבר לא נכון, תגיד שהוא לא מקובל עליך.

הוא לא מקובל עליי מכיוון שהוא לא נכון. כל רכב בנוי שונה, כל סט קומפוננט מותקן בצורה שונה ולכן לא יכול להיות כלל אחד תקף לכל המכוניות.

פורסם

לכל רכב יש מיקום שונה, לאו דווקא רק לתוך תא הנוסעים או לכיוון הבגאז, יש גם זוית 90 מעלות בבגאז,

ז"א על הצד, יש יותר לכיוון הגג, פחות וכולי..

 

מיקום הסאב זה ללא כל ספק ניסוי וטעייה, מי ששם מראש לכיוון תא הנוסעים וחושב שזה הכיוון הכי

טוב טועה. רוב התדרים שהסאב מנגן אינם כיוונים לכן אין בעייה לשים אותו בבגאז, אבל מיקומו

בבגאז משפיע לא מעט על איך שהוא מנגן את התדרים, כי אומנם הסאב נמצא בתיבה, אבל

למעשה גם תא המטען הוא תיבה.. סאב יכול להשמע שונה באותו המיקום אבל בנפחים שונים של

תא מטען.

 

מה שכן ניתן לומר ללא ספק זה שברגע שנמצא המיקום המושלם לסאב זה יתפוס לגביי כל סאב

שיוחלף בעתיד, בהנחה שנפחי התיבות לא ישתנו בהרבה ...

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...