Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני טמבל...

ראית ראלי ... ועוד אתה מציין שהיו לה "פסים" ..

 

נו טוף....

 

סליחה. אתה צודק.

מה לעשות שלא ראיתי ראלי לפני זה?

וחוץ מזה, אתה מתחמק ממה שאמרתי, שזה שאלה אם זה מישהו מפה.

אני לא בא לריב איתך, אז חאלס, לא משנה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני טמבל...

ראית ראלי ... ועוד אתה מציין שהיו לה "פסים" ..

 

נו טוף....

 

סליחה. אתה צודק.

מה לעשות שלא ראיתי ראלי לפני זה?

וחוץ מזה, אתה מתחמק ממה שאמרתי, שזה שאלה אם זה מישהו מפה.

אני לא בא לריב איתך, אז חאלס, לא משנה.

 

 

על ציניות שמעת?

פורסם
אני טמבל...

ראית ראלי ... ועוד אתה מציין שהיו לה "פסים" ..

 

נו טוף....

 

סליחה. אתה צודק.

מה לעשות שלא ראיתי ראלי לפני זה?

וחוץ מזה, אתה מתחמק ממה שאמרתי, שזה שאלה אם זה מישהו מפה.

אני לא בא לריב איתך, אז חאלס, לא משנה.

 

 

על ציניות שמעת?

די!!!!!!!!!!!!

 

חלאס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

שיגעתם אותנו שניכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:mad:

 

שבו רגע בשקט ותפסיקו לזיין ת'קופסא! :evil:

 

וכדברי זוהר בהלול: "יא אוווווולוווווווהיייייייייייייייים!!!!!!!!!!!!" :bad-word:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני טמבל...

ראית ראלי ... ועוד אתה מציין שהיו לה "פסים" ..

 

נו טוף....

 

סליחה. אתה צודק.

מה לעשות שלא ראיתי ראלי לפני זה?

וחוץ מזה, אתה מתחמק ממה שאמרתי, שזה שאלה אם זה מישהו מפה.

אני לא בא לריב איתך, אז חאלס, לא משנה.

 

 

על ציניות שמעת?

די!!!!!!!!!!!!

 

חלאס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

שיגעתם אותנו שניכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:mad:

 

שבו רגע בשקט ותפסיקו לזיין ת'קופסא! :evil:

 

וכדברי זוהר בהלול: "יא אוווווולוווווווהיייייייייייייייים!!!!!!!!!!!!" :bad-word:

 

 

ישי תגיד , יש לך פסים בראלי?

:wink:

פורסם
ישי תגיד , יש לך פסים בראלי? :wink:

יש לי פסים על הזברה.

 

די!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigcry:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני טמבל...

ראית ראלי ... ועוד אתה מציין שהיו לה "פסים" ..

 

נו טוף....

 

סליחה. אתה צודק.

מה לעשות שלא ראיתי ראלי לפני זה?

וחוץ מזה, אתה מתחמק ממה שאמרתי, שזה שאלה אם זה מישהו מפה.

אני לא בא לריב איתך, אז חאלס, לא משנה.

 

 

על ציניות שמעת?

כן, אפילו יצאנו פעם.

אחי, אני בא מרקע סוציו אקונומי ביולוגי חברתי כלכלי קשה,

אתה צריך להתחשב ברגשות שלי!!!!!!! :(:(:(

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אז באה בחורה חדשה לפורום .. . בגלל זה יש טרד חדש, עם 52 תגובות ?

 

למה שאני באתי לא עשיתם "אופל חדשה באה לפורום" וכתבתם לי ברוך הבא וזה..

 

אפילו שכתבתי שאני חדש לא אמרתם שלום יא מניאקים !!!!

 

:roll:

פורסם

כי אין לך תפיחות בגוף

 

אבל במחשבה שניה

 

גם לרוני יש תפיחות בגוף

ואף אחד לא עשה לו קבלת פנים כזאת כשהוא יצא מן התנור

 

נו טוב

 

זה בגלל שהיא בחורה

 

ויש כאן המון בחורים תמימים שחושבים שיצא להם משהו

 

אבל הם לא יודעים שבנות אוהבות בנים עם סמכות

 

עדי רק תגידי ואני סוגר את השירשור

תני לי שם והוא לא נכנס לפורום יותר

פורסם
אז באה בחורה חדשה לפורום .. . בגלל זה יש טרד חדש, עם 52 תגובות ?

 

למה שאני באתי לא עשיתם "אופל חדשה באה לפורום" וכתבתם לי ברוך הבא וזה..

 

אפילו שכתבתי שאני חדש לא אמרתם שלום יא מניאקים !!!!

 

:roll:

 

אצלך ביזבזנו את כל התגובות על ת'רדים "אני אולי מחר קונה אוטו,והיום

כבר החלפתי כינוי" :hihi:

Rikshanoam-R

פורסם
אז באה בחורה חדשה לפורום .. . בגלל זה יש טרד חדש, עם 52 תגובות ?

 

למה שאני באתי לא עשיתם "אופל חדשה באה לפורום" וכתבתם לי ברוך הבא וזה..

 

אפילו שכתבתי שאני חדש לא אמרתם שלום יא מניאקים !!!!

 

:roll:

 

אצלך ביזבזנו את כל התגובות על ת'רדים "אני אולי מחר קונה אוטו,והיום

כבר החלפתי כינוי" :hihi:

 

לא יפה... הריי למה אתם פה אם לא לייעץ לי ? קורה טועים.. הייתי סגור על רכב מסויים .. ובגלל ש"אדום זה נאכס" (מילותיו של אבא) אז לא יצא :x אבל חפיף .. :D

פורסם
אז באה בחורה חדשה לפורום .. . בגלל זה יש טרד חדש, עם 52 תגובות ?

 

למה שאני באתי לא עשיתם "אופל חדשה באה לפורום" וכתבתם לי ברוך הבא וזה..

 

אפילו שכתבתי שאני חדש לא אמרתם שלום יא מניאקים !!!!

 

:roll:

 

אצלך ביזבזנו את כל התגובות על ת'רדים "אני אולי מחר קונה אוטו,והיום

כבר החלפתי כינוי" :hihi:

 

לא יפה... הריי למה אתם פה אם לא לייעץ לי ? קורה טועים.. הייתי סגור על רכב מסויים .. ובגלל ש"אדום זה נאכס" (מילותיו של אבא) אז לא יצא :x אבל חפיף .. :D

 

אחחחחחחח

זכרונות יכולים להיות סיוטים.... :lol:

אורןRSIGTI205XSIGTCOUPE306

נראה לי שהיית יותר פעמים "בקרוב הבעלים של" מאשר REDZONE.... :twisted:

:-)

פורסם

יש ראלי למכירה בהוד השרון,

יד שניה,

אגזוז,

לבנה (כמובן),

 

לתומר 055-797979 (לא מכיר אותו, חוץ מזה איזה מספר! :wink: )

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.


×
×
  • תוכן חדש...