Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בברקסים, הונדה 96.


fish
שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום הייתי במוסך לטיפול 10k. על הדרך אמרתי לו שיבדוק גם בלמים והוא אמר שהאחוריים גמורים אז החלפתי. (בילמי תוף) מאותו רגע הרכב פשוט לא עוצר! כאשר אני לוחץ על הדוושה עד האמצע הרכב לא בולם בכלל ורק אם אני לוחץ עד הסוף הרכב עוצר וגם זה לא משהו... כמובן שאני אלך מחר על הבוקר אליו אבל אם מישהו יכול לתת לי רעיונות למה זה קרה אני אשמח. כמובן שהרכב עצר הרבה יותר טוב לפני ההחלפה. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב טוב שהוא לא הרכיב טוב את הבלמים או שיש לך אויר במערכת (אם הוא נגע בצינורות)

שאתה מושך בלם יד הרכב בולם? זה מוזר כי ברמת העיקרון הבלמים הקדמיים עושים 90% מעבודת הבלימה ככה שמשהו פה מוזר מאוד. זה נכון ששמים ברקסים חדשים אז בקילומטרים הראשונים הבלימה לא מושלמת כי הרפידה צריכה לתפוס ולעצב עצמה לצלחת\דראם אבל אם אתה אומר לא בולם בכלל אז זה בטוח לא בגלל שהם חדשים!

מחר על הבוקר תגרור הרכב למוסך... לא ממליץ לך בכלל לסוע שהבלימה לא טובה! חבל שיגידו בגלגל"ץ על פקק בגלל תאונה ושיהיו הרוגים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא מהרגולז' !!!

 

חזור למכונאי שלך שיכוון את הברקס כראוי . הרי גובה הדוושה נקבעת לפי הנעליים מאחורה וכיוון לקוי יגרום לדוושה לרדת עד לרציפה ויפגע בכושר הבלימה .

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגרור את הרכב למוסך, אם הרכב "לא עוצר" או "כמעט עוצר" אל תיסע בו מטר נוסף!!!

 

מדובר על מערכת בטיחותית מדרגה ראשונה, חבל מאוד לך ולנהגים סביבך יהיה לגלות בדרך למוסך שהרכב לא עוצר בכלל ואתה בירידה על 120 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון לא אמור להיות לך בעיה

אלא אם כן הוא החליף לך גם משאבות בלם אחוריות ולא הוציא טוב אויר ממערכת הבלמים !

אבל אני מצטרף פה לכל השאר שקוראים לך לגרור את הרכב למוסך ולא לנסוע באוטו בכלל עד לתיקון

"למה לשתות ולנהוג אם אפשר לעשן ולעוף"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עידכון- כמובן שהרכב הגיע למוסך על גרר! (מזל שעשיתי גרירה עם הצד ג') המוסכניק לקח את הרכב לסיבוב ואמר שהכל בסדר. אני היתעצבנתי ובסוף הוא העלה את הרכב על ליפט, שיחק אם איזה קפיץ או בורג בברקסים האחוריים ואחרי לחץ שלי גם רוקן לי אוויר מהמערכת. הרכרב עוצר ממש טוב עכשיו. הוא אמר שלא הייתי צריך לבוא אליו בכלל כי בהונדה הברקסים מיסתדרים אוטומטית או משהו. בקיצור בושה וחרפה איזה אנשים חפרים יש לנו בארץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...