Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

jbl A6000GTI מגבר מטורף!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסבר ל- thd

abbreviation for "Total Harmonic Distortion," a condition in which a circuit adds additional unwanted harmonics (eg, second and third harmonics) that were not part of the original signal. THD represents the effect of all the harmonic components (hence the "total" part of the name, as opposed to second- or fifth-harmonic distortion) and is usually expressed as a percentage of the signal.

 

 

השאלה מה זה עושה לסאונד בפועל , 1% ו- 0.1% נניח ,ירגישו הבדל באוזן ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לא, לא ניתן להבדיל בין 0.00001 ולבין 1.

התקן CEA מלבד מתח הכניסה הגבוה מידי (14.4) מייצג את מה שבאמת מקבלים ברכב.

 

והעניין של העיוות זה לא כזה שחור ולבן, זה עניין של הגבלה ולא תוצאה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

thd משנה מאוד אבל כשהוא נמצא בין 0.00001 - 1 הוא לא שמיע כלומר האוזן לא תוכל לעשות השווה, רק מ 1% האוזן תוכל להבדיל וגם זה לא בטוח.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

מגבר כזה ירים סאב וופר מן הסתם, לדעתי בגלל הצלילים הנמוכים אותם מפיק סאב וופר גם 4 אחוז עיווט זה לא ממש שמיע....

תחפש פה בפורום אייל הסביר על זה שבסאב אפשר להכניס לקליפינג של 1\4 לפעמים ועדיין זה לא שמיע

 

בכל אופן 0.00000001 או 1 זה ממש לא שמיע

פורסם

רק תחשבו איזה מצבר ואיזה אלטרנטור צריך בשביל המגבר העצום הזה... אני כבר לא מדבר על זה שבארץ עם כל המיסים המחיר שלו יגרד את ה50 אלף ש"ח אם לא יותר אפילו. שימו לב לגודל שלו ביחס לפלפון...

JBL_a6000gti_8110rms_6000$.jpg

×
×
  • תוכן חדש...