Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניחוש שלי שזה בטח פרארי (הסוכנות של H.R.Owen ליד הרודס בקנזינגטון) אלא אם כן אתה מדבר על הרודס של אל-פאיד שיש לו כמה דברים נחמדים. או שמא הארמון של המלכה? הבנטלי החדשה של המלכה?

 

קבל ח"ח על היותך המשתתף היחיד בחידון שלי. :mm_yeah::shock:

 

אבל טעית.

 

המכונית שראיתי היא הבריסטול בלנהיים.

הרמז - קנזינגטון - השכונה בה ממוקם המפעל של בריסטול, שהוא גם המפעל, הסוכנות, חנות המפעל, והמוסך היחידי של בריסטול בעולם.

 

יש פרס ניחומים :wink:.

 

באמת שאפילו לא חשבתי בכיוון.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וזה היה כאן בארץ לפני שלוש שנים.

 

למי שזוכר ולמי שלא (ולמי שלא ידע בכלל), לפני 3 שנים הביא ישראלי מחו"ל שהגיע לביקור בארץ את הרכב שלו... למבורגיני דיאבלו VT אדומה מ-ד-ה-י-מ-ה !!!!

 

הוא הביא אותה לשלושה חודשים ולפי מה שאני זוכר נדרש לשים ערבון של 500,000 ש"ח במכס שהיא תצא כעבור הזמן הזה מהארץ.

 

הוא התגורר במלון דן פנורמה בתל אביב והרכב חנה ממש בכניסה ללובי, 3 פעמים הייתי שם עד שהצלחתי לראות אותה, בפעמיים הראשונות היא לא הייתה שם, ואז בכלל התלהבתי כי הבנתי שבדיוק כרגע נוסעת לה למובורגיני ברחובות תל אביב...

 

דווקא בפעם השלישית והמוצלחת, לא הייתה איתי מצלמה, אבל אני לא אשכח את זה לעולם.

 

עוד מישהו ראה/זוכר אותה ?

יש אגב כתבה קטנה באוטו 174 עליה.

 

ינון.

פורסם

בחול זה לא מעניין , מה הכי אקזוטית שראיתם בארץ ,

 

אצלי זה :

sl55amg

m3 -2003

m5

פורשות - במפגש

יש מאייבך בקיסריה , לא ראיתי אבל אני יודע בוודאות שיש .

ועוד ...

פורסם
בחול זה לא מעניין , מה הכי אקזוטית שראיתם בארץ ,

 

אצלי זה :

sl55amg

m3 -2003

m5

פורשות - במפגש

יש מאייבך בקיסריה , לא ראיתי אבל אני יודע בוודאות שיש .

ועוד ...

 

בארץ ראיתי פרארי ורולס שחורה ישנה.

(אגב חוץ מהמייבאך אף אחת מהרשימה שלך היא לא אקזוטית :roll: SORRY )

פורסם
בחול זה לא מעניין , מה הכי אקזוטית שראיתם בארץ ,

 

אצלי זה :

sl55amg

m3 -2003

m5

פורשות - במפגש

יש מאייבך בקיסריה , לא ראיתי אבל אני יודע בוודאות שיש .

ועוד ...

 

אני שוב מזכיר שהלמבורגיני הייתה כאן בארץ במלון דן פנורמה, ושואל שוב... אף אחד לא ראה אותה ?????????????

 

קיויתי לתמונות או משהו ממישהו שהלך יותר מוכן ממני.

אני אגב לא מזכיר את כל האחרות (AMG שונות, פורשות...) כי זה פשוט מתגמד לעומת הדיאבלו.

 

ינון.

פורסם
בחול זה לא מעניין , מה הכי אקזוטית שראיתם בארץ ,

 

אצלי זה :

sl55amg

m3 -2003

m5

פורשות - במפגש

יש מאייבך בקיסריה , לא ראיתי אבל אני יודע בוודאות שיש .

ועוד ...

מאייבך בארץ? אני מכיר רק בנאדם אחד שראה מאייבך על הכביש (משמע שכמעט ואין אף אחת בעולם), וזה היה בגרמניה. אני מטיל (המון) ספק.

פורסם
In Germany.

 

טוב חבר'ה, מצטער לאכזב אתכם, לורינסר ניצח. עכשיו נותר רק להוכיח - תמונה שלך עם הרכב המדובר :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...