Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני שנתיים בפריז ראיתי אחת ליד השניה 360 מודנה דיאבלו vt ואני חושב שהשלישית הייתה בוגאטי אבל אני לא בטוח אבל בכל זאת כמעט התחלתי לבכות....

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

פרארי טסטרוסה ו אי סי קוברה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מקלרן, בלונדון . אהה....זו היתה חוויה (במיוחד מפני שבמרכז לונדון אתה רואה הרבה מכוניות יוקרתיות מאוד ולפעמים אקזטיות - הרבה פורש ולפעמים גם פרארי)

יניב

פורסם

פרארי 288 GTO

 

רויס רולס נקרא??

 

מלא מלא מלא סוגי פורשה

לוטוס אליז

יגוארים

ועוד ועוד :-) והכל לפני 4 חודשים בשוויץ

Vw Polo GTI

פורסם
נושא בנאלי, אני יודע. אבל בכל זאת...

 

אני ראיתי דיי הרבה, אבל אני מניח שהמובילה תהיה מקלארן.

 

המממ באמת שאין לי שמץ :roll: אולי 250GTO, בוגאטי אטלנטיק או משהו כזה.

למזלי הזדמן לי לראות (טוב לא רק לראות :wink::D) הרבה אקזוטיות בחיים הקצרים שלי.

 

אני יודע שזה קצת אופ-טופיק אבל אני רוצה להוסיף שאע"פ שראיתי הרבה אקזוטיות נדירות (מכל הזמנים), המכוניות הללו לאו דווקא גרמו לי להרגיש רגש מיוחד או עז יותר לעומת דגמים "נחותים", זה תלוי מאד בסוג המכוניות שאתה אוהב (יכול להיות שבמקרה שלך לראות TVR זה יותר מיוחד מאשר לראות את המקלארן). חלק מהחוויה אצלי זה שאני אף פעם לא יודע איך אני ארגיש מול מכונית מסויימת וזה חלק ממה שקוסם לי בלראות אותן.

פורסם

עד לא מזמן בכלל לא ראיתי אקזוטיות - רק כמה מזראטי קוואטרופורטה באיטליה.

 

אבל.... בשנה האחרונה נחו עיני על כמה יצירות חביבות מאד, שאינן מצויות במקומותינו - מזראטי GT3200, פרארי 360, פורשה (טוב, נו... מצוי במקומותינו).

 

אני יודע שמכוניות אלה הן לא "אקזוטיות" יחסית למה שכבר פורט כאן, אבל שמרתי את השוס האמיתי לסוף - לפני כחודש בלונדון נקלטה בקנזינגטון שבלונדון מכונית בעלת מראה לא מי יודע מה אקזוטי, קצת מיושן, ועם הרבה הרבה הרבה כבוד.

 

אני לא יודע עם מכונית זו נחשבת "אקזוטית" אבל "איזוטרית" היא בטוח.

 

מישהו מנחש?

 

רמז - שימו לב שזה היה בקנזינגטון, לונדון.

 

אומר לכם משהו?

 

פתרון בהמשך :D

 

איתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

תרשו לי להתעלק על הת'רד, אבל קבלו את ניק מייסון, המתופף של הפינק פלויד עם האקזוטית שלו:

nick_mason_s_250_gto.jpg

:puzzled:
פורסם
עד לא מזמן בכלל לא ראיתי אקזוטיות - רק כמה מזראטי קוואטרופורטה באיטליה.

 

אבל.... בשנה האחרונה נחו עיני על כמה יצירות חביבות מאד, שאינן מצויות במקומותינו - מזראטי GT3200, פרארי 360, פורשה (טוב, נו... מצוי במקומותינו).

 

אני יודע שמכוניות אלה הן לא "אקזוטיות" יחסית למה שכבר פורט כאן, אבל שמרתי את השוס האמיתי לסוף - לפני כחודש בלונדון נקלטה בקנזינגטון שבלונדון מכונית בעלת מראה לא מי יודע מה אקזוטי, קצת מיושן, ועם הרבה הרבה הרבה כבוד.

 

אני לא יודע עם מכונית זו נחשבת "אקזוטית" אבל "איזוטרית" היא בטוח.

 

מישהו מנחש?

 

רמז - שימו לב שזה היה בקנזינגטון, לונדון.

 

אומר לכם משהו?

 

פתרון בהמשך :D

 

איתן

 

ניחוש שלי שזה בטח פרארי (הסוכנות של H.R.Owen ליד הרודס בקנזינגטון) אלא אם כן אתה מדבר על הרודס של אל-פאיד שיש לו כמה דברים נחמדים. או שמא הארמון של המלכה? הבנטלי החדשה של המלכה?

פורסם

השתעממתי ולכן אכתוב רשימה של כל המכוניות (ששוות אזכור) שראיתי בלונדון:

 

Toyota Supra - כמה...

Nissan Skyline R34

NISMO Nissan Skyline R34 GT-R - צהובה, ליד בר של הומואים, ולא הייתה עליי מצלמה באותו רגע.

McLaren F1

Porsche - מכל הסוגים, הצבעים והדגמים

Ferrari 360 Modena/Spider - בסביבות 2-3 כל יום

Ferrari 550 Maranello

Bentley Arnage T

Lotus Elise

Aston Martin DB7/DB7 Vantage/DB7 Vantage Volante

Mercedes-Benz CL600

TVR Cerbera

TVR Chimaera

TVR Tuscan

BMW Z8

BMW M3

BMW M5

BMW 840i

BMW M Coupe

BMW M Roadster

Lamborghini Diablo SE30

Maserati 3200GT

Maserati Coupe

Maserati Spyder

Rolls-Royce - לא יודע ת'שמות, אבל היו הרבה

AC Schnitzer BMW - יש שם דיי הרבה, בעיקר סדרה 7

 

יכול להיות ששכחתי משהו... מקסימום אני אשלים.

פורסם

את המקלארן שעומדת בלונדון כולם ראו.

 

את ה TVR הכחולה הזאת צילמתי ב"אולם" תצוגה הראשי של לונדון בחודש ינואר.

המכונית עדיין לא ביצור,עד כמה שאני יודע בחודש ינואר היו להם אחת כחולה ואחת ירוקה שהיתה בטופ גיר.

 

בשנת 99 ראיתי בניו יורק את המרצדס C ואת ה CLK שיצאו השנה לשוק.

 

הם היו מכוסים פלסטיקים,בלי סמלים.

 

שהם עצרו בדרך ,הלכתי ושאלתי אותם איזה מכונית זאת.הוא ענה לי במבטה של סרט כחול(גרמני) I CAN'T TELL YOU ואמר שעוד כמה שנים הם יצאו לשוק.

 

באיזה שנה יצא אלפא 164 לשוק?בקיץ 87 ראיתי אחד באיטליה.עד כמה שאני יודע בסוף השנה זה יצא לשוק.

mc1.jpg

350.jpg

אייל

פורסם
השתעממתי ולכן אכתוב רשימה של כל המכוניות (ששוות אזכור) שראיתי בלונדון:

 

ליד בר של הומואים, ולא הייתה עליי מצלמה באותו רגע

 

גבר זה לא נשמע טוב.... :shock:

 

וSE30 זה באמת מיוחד

פורסם
השתעממתי ולכן אכתוב רשימה של כל המכוניות (ששוות אזכור) שראיתי בלונדון:

 

ליד בר של הומואים, ולא הייתה עליי מצלמה באותו רגע

 

גבר זה לא נשמע טוב.... :shock:

 

וSE30 זה באמת מיוחד

הסתובבתי עם אבא שלי בערב ברובע הסיני. פתאום ראיתי משהו צהוב שמשך לי את העין. הלכנו לראות מקרוב ואז נגלתה לעיני Skyline GT-R צהובה, מונמכת, עם שמלות, אגזוז וכנף ענקית. אני לא מעריץ של כאלה מכוניות, אבל זה בכל זאת היה נחמד.

אחר כך שמנו לב שהיא חונה מול בר שבתוכו היו רק גברים, מתוכם כמה מתנשקים. באותו רגע הסתלקנו משם.

פורסם

ניחוש שלי שזה בטח פרארי (הסוכנות של H.R.Owen ליד הרודס בקנזינגטון) אלא אם כן אתה מדבר על הרודס של אל-פאיד שיש לו כמה דברים נחמדים. או שמא הארמון של המלכה? הבנטלי החדשה של המלכה?

 

קבל ח"ח על היותך המשתתף היחיד בחידון שלי. :mm_yeah::shock:

 

אבל טעית.

 

המכונית שראיתי היא הבריסטול בלנהיים.

הרמז - קנזינגטון - השכונה בה ממוקם המפעל של בריסטול, שהוא גם המפעל, הסוכנות, חנות המפעל, והמוסך היחידי של בריסטול בעולם.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.


×
×
  • תוכן חדש...