Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטובוס אגד VOLVO 8128 רשמים מהיום!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום עליתי לאוטובוס אגד מהוד השרון לפ"ת.

שמתי לב שליד הנהג ישנה ידית גדולה שלא נמצאת בדגמים קודמים.

כמו כן התנהגות האוטובוס היתה שונה, ממש כמו פרייבט גיר רגיל!!

 

בכל אופן שאלתי את הנהג והוא הסביר לי שמדובר בדגם חדש של וולבו עם גיר טיפטרוניק ברמה.

לוחצים גז בתחילת נסיעה והאוטו מחליף הילוכים כאילו יש קלאצ" ,ממש כמו ידני ללא כל הרפיה מהדוושה, ןהאוטובוס מאיץ כמו אוטו רגיל במהירות שקשה להסביר.

כשהנהג מרפה מהדוושה האוטובוס מאיט מ- 80 קמ"ש עד לעמידה מוחלטת כלל ללא שימוש בבלמים!!!

הנהג המחיש לי בלימה ללא בלמים,האצה עם מתג power לחוץ , המנוע מושך עד האדום.

ממש מדהים, וחשוב למיין שמדובר בגיר עם 12 הילוכים!!

ממליץ בחום שתראו למה אני מתכוון.

מדובר בקווים הארוכים, קרית שמונה וכ"ו!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

הנהג גם נכנס איתו לסיבוב, עוזב מעט את הגז והתחת יוצא קצת החוצה (ויש לו חתיכת תחת), ישר מרגישים את זה בהגה המדויק להפליא (ויש לו חתיכת הגה), הנהג מחזיר את האחיזה בעזרת סיבוב נגדי של ההגה, וזאת ע"י יד אחת שאוחזת בתפוח מצופה עור שעל ההגה. איזה נהג, איזה אוטובוס, טוב שההגה בידיים של אגד.

 

:)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אהה אני מכיר את האוטובוסים האלה

בכלל קוראים להם

volvo drifto bussen

אגד עשו טעות בהזמנת אוטובוסים והזמינו אוטובוסים שיועדו למירוצי דראג רייסינג ודריפט רייסינג.

 

סתם סתם , למה בכלל זה טוב כאלה אוטובוסים מהירים וזה , כולה אוטובוס .

ים long time no

פורסם

מה אף פעם אוטובוס לא עשה איתך "פתיחות" ברמזור

בגלל שיש אחרי הרמזור מסלול אחד תפוס בגלל מכוניות חונות

והוא רצה להיות לפניך?

או אף פעם לא קרה לך שהאוטובוס ניסה להוריד אותך מהכביש?

ואתה שמת קיק ועברת אותו?

מהיום הוא ינצח.

פורסם

בכל אופן שאלתי את הנהג והוא הסביר לי שמדובר בדגם חדש של וולבו עם גיר טיפטרוניק ברמה.

לוחצים גז בתחילת נסיעה והאוטו מחליף הילוכים כאילו יש קלאצ" ,ממש כמו ידני ללא כל הרפיה מהדוושה, ןהאוטובוס מאיץ כמו אוטו רגיל במהירות שקשה להסביר.

מה שראית הוא המילה האחרונה (אחרונה? כבר כמה שנים טובות, בחו"ל, אלא מה..) בתחום תיבות ההילוכים ברכב כבד. בתיבה מסוג זה הנהג יכול להחליט האם להעביר ידנית או אוטומטי מלא או חצי אוטומט, החלפת הילוכים ללא מצמד. הדבר פותח בעיקר בכדי לשמור על המצמד, מנוע ושאר המיכלולים מפני נהגים לא מנוסים וכמובן בכדי לשפר הנוחות לנהג. ההעברה מתבצעת באמצעות מגבר מצמד אויר/שמן רגיל, כמו בכל הכבדות, אולם הפיקוד נעשה חשמלית ולא פניאומטי. דוושת מצמד קיימת גם קיימת. לכול יצרנית רכב כבד יש גיר בסגנון זה, בדיימלר קרייזלר הוא נקרא, אם איני טועה, בשם טליג'נט (Teligent?) וכך פותח גיר דומה גם בוולבו וכו'.

****עריכה - הצבע הוחלף ,תשתדל לרחם על בעלי העיניים הזקנות******

פורסם

לא יודע מאיפה הבאת את הדגם הזה, אבל לאגד יש אוטובוסי וולבו מדגם B12B, בדרך כלל על מרכב ברק או מארס. מנוע 12 ליטר, חזק מאוד.

 

באגד ישנם גם אוטובוסי B10B, עם מנוע, איזו הפתעה, 10 ליטר. הרבה יותר חלשים.

 

בכל מקרה, האוטובוסים של וולבו לא נחשבים, למיטב ידיעתי, להצלחה גדולה באגד. הסיבה היחידה שאגד מעדיפים וולבו על מרצדס היא כספית - אוטובוס של מרצדס עולה הרבה יותר, ומכיוון שבכל מקרה צריך להשבית את האוטובוסים לאחר 15 שנה של שימוש, אגד מעדיפים את התצורת הזולה יותר. אגב, הגיר עליו אתה מדבר נקרא I-Shift.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא יודע מאיפה הבאת את הדגם הזה, אבל לאגד יש אוטובוסי וולבו מדגם B12B, בדרך כלל על מרכב ברק או מארס. מנוע 12 ליטר, חזק מאוד.

 

באגד ישנם גם אוטובוסי B10B, עם מנוע, איזו הפתעה, 10 ליטר. הרבה יותר חלשים.

 

בכל מקרה, האוטובוסים של וולבו לא נחשבים, למיטב ידיעתי, להצלחה גדולה באגד. הסיבה היחידה שאגד מעדיפים וולבו על מרצדס היא כספית - אוטובוס של מרצדס עולה הרבה יותר, ומכיוון שבכל מקרה צריך להשבית את האוטובוסים לאחר 15 שנה של שימוש, אגד מעדיפים את התצורת הזולה יותר. אגב, הגיר עליו אתה מדבר נקרא I-Shift.

 

טוב שתיקנת אותי אני רשמתי 8128 אבל זה B12B מאוד דומה!!

אני ראיתי לאחר שהנהג שם מכת גז כשירדתי והוא ממש נעלם לי.... :-D:-D

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

לאוטובוס B12B יש 300 עד 420 כ"ס תלוי בגרסה. המשקל מטורף ועומד על 19 טון.

 

שזה יחס הספק משקל של משפחתית עם 30 כ"ס. בקיצור עגלה רצינית. כנראה ש12 הילוכים והרבה מומנט כבר ב 1100 סל"ד נותנים תחושה שהוא סוחב טוב.

 

http://www.volvo.com/bus/global/en-gb/products/coaches

/chassis/Volvo+B12B/specifications.htm/

פורסם

אכן הגיר הוא גיר- היי שיפט

המנוע אותו מנוע כמו כל המנועים החדישים של ה b 12 b

מנוע ש"רץ" בעיקר במשאיות

הגיר ניסיוני באגד

(הרבה נהגים לא אוהבים את תגובת העברת ההילוכים)

הגיר לא מצריך טיפול רב

החלפת שמן גיר לאחר כ-450000 ק"מ

הריטרדר מקבלשמן בניפרד מהגיר (מיכל ניפרד המלא בשמן מנוע רגיל).

 

 

ירון מאיר

פורסם

העברת הילוכים נורא איטית.

מהתחושה שלי ה-B12B האוטומט יותר מהיר.

 

ד"א, זה רק אני או שההגה של ה-MAN א-ר-ו-ך (כ-8 סיבובים נעילה לנעילה?)

×
×
  • תוכן חדש...