Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז דע לך ידידי, בעל הרנו 5 המטורבתת, שכן, אפשר ליפול מאופנוע ב-200 קמ"ש ומעלה ולצאת עם פגיעות קלות.

תלוי באיכות ציוד המגן שלך.

ותלוי ברפלקסים שלך.

אם יש לך את הרפלקסים הנכונים, ותגובות נכונות וזריזות, אתה תצא מקסימום עם כמה חתיכות אספלט נעוצות בתוך העור שלך.

ובאמת, אבל באמת, לא הייתי רוצה להיות בתוך אוטו שעולה על כתם שמן ב-220 קמ"ש אלא על אופנוע....

בכל מקרה, אתה מוזמן להגיע לפורומים של פולגז ולשאול את השאלה הנ"ל.

אני כבר יודע את התשובה.

ד"א, בנוגע לעור מטיטניום - לרוב מעילי הרכיבה האיכותיים היום יש פלטות מתכתיות שיגנו עלייך, וכן, יש כזה דבר לתכנן נפילה, הכל עניין של תרגול ולמידה.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הקסדה המתפוצצת אני לא בטוח, הקסדה חוטפת מכה השקולה לנפילה מגובה מטר עד הכביש. אחר כך זה רק להגרר על הכביש שזה ממש לא מזיז לה. לגבי ציוד הגנה מקצועי, אני מניח שאתה יכול לצאת בסדר גם ב240 קמ"ש. זה כמובן בהנחה שלא נכנסת בשום דבר אלא סתם נפלת הצידה. ושבזמן הגרירה שלך על הכביש המשכת עם הכביש ולא נכנסת במדרכה/גדר הפרדה/אי תנועה/ שוליים/תמרור/ ושאף מכונית לא דרסה אותך בסוף.

 

בכל מקרה לא הייתי רוצה לעלות על שמן עם אופנוע גם ב 20 קמ"ש. זה מה שיפה במכוניות. גם אם יש שמן באמצע סיבוב, ונסעת רגוע, אתה מרגיש בהגה איזה חוסר-תגובה לשניה, האוטו מרחיב קו לשניה, וזהו, ממשיך לנסוע. באופנוע, תוך עשירית שניה אתה על הכביש (וזה שבאת לסיבוב רגוע) לא מבין איך זה קרה כלכך מהר, וכמובן ממשיך להחליק בקו ישר לגמרי, בזמן שהכביש מסתובב. (כלומר בסיבוב ימינה אתה ממשיך ישר לנתיב הנגדי)

פורסם

כמה שטויות יש פה.

 

 

קודם כל ממש מעצבן שאנשים שנוסעים מהר חושבים שהם יכולים להגדיר שמותר לנסוע מהר יותר מהחוק אבל עד גדול.

 

רגע כל אחד פה שחושב שלנסוע 120 זה בסיידר, לא יכול לומר כלום ! אם אתה מרשה לעצמך לעשות שיקולים של המהירות הטובה לך ולא מסתמך על הקבוע בחוק אז אין לך שום זכות לערער שמישהו אחר יקבע מהירות גבוה יותר ... לעצמו !.

 

בקשר לנפילה, הנפילה מאופנוע באמת יכולה להיות ממש לא נוראית, אבל מה שהגאונים לא ציינו זה שהעובדה הזאת נכונה לאם אתה נופל מאופנוע בכביש פנוי ומחליק בהנאה עד העצירה. אז אולי יש סיכוי שמעיל משובח מפלטינות וחיזוקים אכן ישמור עליך (רוב הסיכויים שבמהירות כזו ותה תתגלגל לתשבור את כל הגפיים) אבל באוטו, הרכב פשוט היה ממשיך ישר ללא תאונה, כלומר אם יש כתם שמן על הכביש והרוכב נפל בקו ישר עם הכביש אז אולי הוא לא ימות, אבל הרכב פשוט יסע ישר.

 

לעומת זאת מה יקרה אם תכנס בגדר ההפרדה ??? רכב לפחות יקרוס קצת. אצל האופנוע האופנוען הוא שיקרוס ויספוג את מלוא הפגיעה.

 

הקסדה לא התנפצה מהמגע עם הכביש אלא עם הגדר.

 

הבעיה היא לא בהחלקה אלא בעצירה ...

 

בתור בעל רישיון לכבד ורוכב בעבר, אופנוע לא יותר בטוח נקודה !!!

 

 

ולי עדיין לא מפריע האופנוען ב 240 ... שיהנה :-)

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

למה פתאום כולם נהיו צדיקים בסדום.

 

 

כאילו שאף אחד ממכם אף פעם לא הסיע ילד איתו באוטו במהירות של 120+...

 

אם הרוכב של האופנוע בוטח ביכולת הנהיגה שלו עד כדי כך שהוא מסיע ילד, אז כניראה שיש לו יכולות.

 

אולי המהירות קצת מוגזמת, אבל כמו שאמרו קודמיי, בחלק ממדינות העולם זאת מהירות לגיטימית לגמרי.

 

 

שמר זה אלן דלון בתמונה?

פורסם
ג'לעעד, עדיין לא זיהית את האופנוע?

מתוך שמועות שנפוצו מדובר ב R1

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם הרוכב של האופנוע בוטח ביכולת הנהיגה שלו עד כדי כך שהוא מסיע ילד, אז כניראה שיש לו יכולות.

 

 

 

 

 

 

צודק :?

GOT סחוג?

פורסם
צודק :?
או שלא.... והרוכב פשוט אידיוט מושלם.

 

ולגבי תכנון הנפילה - אתה ידידי, אולי יכול לתכנן איך אתה נופל - אבל,

אתה לעולם, אבל לעולם, לא יכול לתכנן איך ה SEMI מאחוריך יעלה עליך! (רק עם הגלגלים הקידמיים או גם עם האחוריים...) - לא משנה כמה טוב תהיה ואפילו היו לך ריפלקסים של חתול....

 

הידעת, חתול היא החיה הנדרסת ביותר ברחובות העיר... - אחרי האופנוען הממוצע והולך הרגל.

 

אלון

פורסם

אם הרוכב של האופנוע בוטח ביכולת הנהיגה שלו עד כדי כך שהוא מסיע ילד, אז כניראה שיש לו יכולות.

 

אולי המהירות קצת מוגזמת, אבל כמו שאמרו קודמיי, בחלק ממדינות העולם זאת מהירות לגיטימית לגמרי.

 

Yeah, right... :?

 

 

שמר זה אלן דלון בתמונה?

כמעט.

קרא את החתימה , PUNK.:twisted:

פורסם

צריך להפריד בין לנסוע ב240 (כל אדם יעשה את השיקולים שלו....) לבין להרכיב אדם במהירות כזאת

שאתה נוסע מהר - אתה לוקח את הסיכון, בדיוק כמו בקפיצת באנג'י סנפלינג ועוד ימבה ספורט אתגרי....הסיכון הוא שלך כל עוד אתה עושה את זה על כביש ריק....שאתה מרכיב בן אדם במהירות כזאת אתה לוקח אחריות על החיים שלו,

 

תחשבו בהיגיון לשניה ולא עם הזין (במקרה שאתם מרכיבים בחורה...אגב מרכיבים הכוונה גם לבחורה שנוסעת איתכם באוטו\אופנוע לאו דווקא אופנוענים)

אם נסעתם 260\270 נגיד באיזה וולבו S70 T5 נגיד באיזה 2 בלילה בכביש 6 בדרך לחברה משדרות...נגיד :D

 

אז אם תאבדו שליטה ותתרסקו על עמוד - בחר את האפשרות המתאימה:

א.הלך האוטו - אבל המצפון נקי

ב.אתה פצוע - אבל המצפון נקי

ג.אתה לא חי כדי שהמצפון נקי

ד.המצפון נקי - כנף משופשפת

 

אם יש איתכם אדם באוטו אז :

א.הלך האוטו אבל המצפון נקי

ב.חברה שלכם שוכבת בטיפול נמרץ ואתה מגלה שעשית את הרע מכל לאדם שאתה אוהב - יותר מכל!

ג.הרגת את האישה שאתה הכי אוהב בעולם

 

לא יודע מה איתכם אני לא מוכן לקחת את הסיכון לדבר כזה! בעבר הייתי בטבריה ובגלל שהייתי טיפש מטומטם! ונסחפתי אחרי בחור מהפורום, נהגתי במהירויות לא שגרתיות של סקאלה שניה, את כל כביש 6 שחברתי יושבת לצידי.....שהגעתי הביתה....הבנתי מה עשיתי ואני פשוט כועס על עצמי בצורה לא נורמאלית שסיכנתי ככה את הבחורה שאני הכי אוהב ! (ורק אלוהים יודע כמה אני אוהב) ומאז אני לא עובר את המהירויות השפויות שהיא איתי (שימו לב לא אומר לנסוע 90-אבל אפשר בקלות להסתפק ב130\140)

 

מי מכם שקורא את זה...אל תגיבו, אל תכנסו למגננה אל תצאו למתקפה !, רק תחשבו על מה תעשו במצב כזה, איך תסתכלו בעיניים של אמא שלה, איך תביטו אל תוכחם...תחשבו מה הייתם עושים לנהג שבגלל שנסע 260 ואיבד שליטה הרג\פצע את חברתכם...עכשיו תבינו : הנהג הזה הוא אתם

פורסם
והאם את ניסית לזהות את דגם האופנוע, או מישהו אחר - האם הוא מסוגל ..?
יש לי כל כך הרבה מה להגיד על כל תגובה בשירשור הזה אבל נסתפק במה שאני זוכר.

ממקורות יודעי דבר!:

האופנוע הוא הונדה סי בי אר 1000 אר אר, המורכבת היא בת הזוג של הרוכב.

הרוכב הצהיר בפני המקורות שהוא לא עובר את ה200 קמ"ש למרות שהאופנוע הנ"ל מגיע למהירויות גם של 300 קמ"ש.

אני חושב שלפתע כל התגובות בשישור בן ה5 עמודים הזה נראות חסרות ערך,

חוץ מהתגובות על התקשורות והמשטרה שמנפחים כל דבר מעבר לכל פרופורציה.

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
יש לי כל כך הרבה מה להגיד על כל תגובה בשירשור הזה אבל נסתפק במה שאני זוכר.

ממקורות יודעי דבר!:

האופנוע הוא הונדה סי בי אר 1000 אר אר, המורכבת היא בת הזוג של הרוכב.

הרוכב הצהיר בפני המקורות שהוא לא עובר את ה200 קמ"ש למרות שהאופנוע הנ"ל מגיע למהירויות גם של 300 קמ"ש.

אני חושב שלפתע כל התגובות בשישור בן ה5 עמודים הזה נראות חסרות ערך,

חוץ מהתגובות על התקשורות והמשטרה שמנפחים כל דבר מעבר לכל פרופורציה.

מאור.

]

 

אם זאת בת הזוג שלו....אתה מוזמן לקרא את ההודעה שלי - מעליך...את הסוף שלה, בעיקר

פורסם

אתם באים לשפוט אופנוען שנסע במהירות 240 קמ"ש על מה ??????

תעשו הפרדה ענקית בין אופנוע לאוטו ! בעוד רכב במהירות גבוהה בכביש צריך לבצע זיגזגים מסוכנים

אופנוע נוסע כמעט בקו ישר !!!

אני רוכב על אופנועים ומניסיון מהירויות של 180 -200 נחשבות אצלי למהירויות שיוט, ויש המון מרווח תימרון. כמובן שאני מתאים את המהירות למצב התנועה( לפני התמונה שפורסמה בעיתון הכביש לא היה עמוס במיוחד) אבל תמיד רוכב מעל המהירות הממוצעת של התנועה בכביש, למה ? כי זה יותר בטוח !

 

לאופנוע גם יש יותר מרווח תימרון ככה שבמקרה ורכב נכנס לנתיב שלו הוא יכול לרדת לשוליים או לעבור בין מכוניות אבל דיי קשה להסביר את זה מכיוון שרוכב אופנוע מסתכל על התנועה בצורה אחרת, יותר דייקנית

מאשר נהג, וכל פעולה מחושבת מספר פעמים על מנת לצמצם רמת סיכון לאפס.

 

ולכן בעקיפה לדוגמה אני החלוף על יד הרכב במהירות גבוהה ממנו על מנת לצמצם סיכון.

(דיי קשה להסביר את זה במילים)

 

עכשיו כמובן שלפעמים עושים שטויות כמו 260 באיילון בשישי בצהריים או לעבור בין שני אוטובוסים של

אגד בכביש ירושלים-ת"א במהירות 190 קמ"ש וכד'....

 

ואתם בטח חושבים שלנסוע עם רכב 200 יותר בטוח או לעשות מירוצים לא חוקיים בת"א או ברצל"צ אז זה לא, אבל אתם עושים זאת בכל מקרה.

 

ולידע כללי בניגוד לנהגים צעירים שנוסעים חודשיים על הכביש וכבר אבא קנה להם איזה איוו 8

לאופנוע כזה צריכים להיות בני 21+ ורק לאחר שיש רישיון ל500 לתקופה של שנה ניתן להוציא רישיון ג'

(רישיון לא מוגבל)

 

מסקנה : בעוד אתם אומרים שהרוכב הזה משוגע על אף שהוא בוגר 21+ ושקול ובעל ניסיון רכיבה לא קטן , תנסו לשפוט את הילד שהוציא לפניי חודשיים רישיון ועושה דאווינים על החברים שלו עם

האיוו8. (דוגמה האימפרזה טורבו שהתרסקה בת"א לפני מספר חודשים).

פורסם
אז דע לך ידידי, בעל הרנו 5 המטורבתת, שכן, אפשר ליפול מאופנוע ב-200 קמ"ש ומעלה ולצאת עם פגיעות קלות.

תלוי באיכות ציוד המגן שלך.

ותלוי ברפלקסים שלך.

אם יש לך את הרפלקסים הנכונים, ותגובות נכונות וזריזות, אתה תצא מקסימום עם כמה חתיכות אספלט נעוצות בתוך העור שלך.

שלד, מאיפה הבאת את הגיבוב העלוב של השטויות האלה?

עלית פעם על אופנוע שאתה מקשקש ככה? כי כל רוכב אופנוע מנוסה יתן כבוד לעניין ולא יקל ראש בזה כמוך.

נכון, אפשר להגיע להחלקות מבוקרות ולצאת מהן בשלום (עבדך הנאמן יצא מאחת כזאת ב 140 קמ"ש).

המיגון הוא בכלל לא רלוונתי, העובדות היחידות שקשורות לעניין הן:

1. באיזה מהירות אתה נעצר ועל מה (רפלקסים יעזרו לך כשאתה מעופף על הכביש ב 200 ומתקרב לאבן שפה?).

2.עד כמה ערניים הנהגים מאחורייך ועד כמה אתה בכלל מעניין אותם.

 

אם אתה חושב שמעיל מגנזיום או תחתוני טיטניום זה מה שיציל אותך, יש לך טעות, רק ה ABS של הרכב מאחוריך יציל אותך!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...