Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תנסו לשפוט את הילד שהוציא לפניי חודשיים רישיון ועושה דאווינים על החברים שלו עם

האיוו8. (דוגמה האימפרזה טורבו שהתרסקה בת"א לפני מספר חודשים).

נהג האימפרזה היה למיטב זכרוני 30+.



וזה שמישהו שרד כמה שנים על אופנוע לא בהכרח הופך אותו ללא אדיוט.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתם באים לשפוט אופנוען שנסע במהירות 240 קמ"ש על מה ??????

תעשו הפרדה ענקית בין אופנוע לאוטו ! בעוד רכב במהירות גבוהה בכביש צריך לבצע זיגזגים מסוכנים

אופנוע נוסע כמעט בקו ישר !!!

אני רוכב על אופנועים ומניסיון מהירויות של 180 -200 נחשבות אצלי למהירויות שיוט, ויש המון מרווח תימרון. כמובן שאני מתאים את המהירות למצב התנועה( לפני התמונה שפורסמה בעיתון הכביש לא היה עמוס במיוחד) אבל תמיד רוכב מעל המהירות הממוצעת של התנועה בכביש, למה ? כי זה יותר בטוח !

 

לאופנוע גם יש יותר מרווח תימרון ככה שבמקרה ורכב נכנס לנתיב שלו הוא יכול לרדת לשוליים או לעבור בין מכוניות אבל דיי קשה להסביר את זה מכיוון שרוכב אופנוע מסתכל על התנועה בצורה אחרת, יותר דייקנית

מאשר נהג, וכל פעולה מחושבת מספר פעמים על מנת לצמצם רמת סיכון לאפס.

 

ולכן בעקיפה לדוגמה אני החלוף על יד הרכב במהירות גבוהה ממנו על מנת לצמצם סיכון.

(דיי קשה להסביר את זה במילים)

 

עכשיו כמובן שלפעמים עושים שטויות כמו 260 באיילון בשישי בצהריים או לעבור בין שני אוטובוסים של

אגד בכביש ירושלים-ת"א במהירות 190 קמ"ש וכד'....

 

ולידע כללי בניגוד לנהגים צעירים שנוסעים חודשיים על הכביש וכבר אבא קנה להם איזה איוו 8

לאופנוע כזה צריכים להיות בני 21+ ורק לאחר שיש רישיון ל500 לתקופה של שנה ניתן להוציא רישיון ג'

(רישיון לא מוגבל)

אל תבלבל לנו את המוח. אני רוכב כבר 17 שנה ואתה חוליגן.

מקווה שיורידו אותך מהכביש כמה שיותר מהר ותפסיק להוציא לנו שם רע!

 

בקשר לתאוריה המופרכת של נסיון..... וילד בן 21 שהפעם היחידת שהוא עלה על אופנוע הייתה בטסט ל 500 סמ"ק לא יכול לקנות R1 או היאבוסה?

 

יניב, שמתבייש שיש רוכבים כמו הנ"ל

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בעוד רכב במהירות גבוהה בכביש צריך לבצע זיגזגים מסוכנים

אופנוע נוסע כמעט בקו ישר !!!

אני רוכב על אופנועים ומניסיון מהירויות של 180 -200 נחשבות אצלי למהירויות שיוט, ויש המון מרווח תימרון. לאופנוע גם יש יותר מרווח תימרון ככה שבמקרה ורכב נכנס לנתיב שלו הוא יכול לרדת לשוליים או לעבור בין מכוניות אבל דיי קשה להסביר את זה מכיוון שרוכב אופנוע מסתכל על התנועה בצורה אחרת,

קודם כל אני נאלץ להסכים שרוכב אופנוע רואה את הרווחים בין המכוניות כגדולי מאוד. הן הרווחים לרוחב הכביש (יש הרבה מקום בין צד של רכב לצד של הרכב ליד) ובוודאי שבד"כ גם יש הבדלים במיקום האורכי על הכביש - רכב אחד נמצא 10 או 20 או 30 מטר מאחורי הרכב שלפניו. קשה לתאר את זה, אבל לאופנוען נראה שהרכבים תופסים רק איזה 2-3% משטח הכביש, וכל השאר אספלט. מזוית הראיה של נהג רכב, הכביש תמיד נראה עמוס, ואין הרבה אופציות מילוט במקרה שהנהג לפניך בולם פתאום, למשל. ולכן כל עוד הפרש המהירויות בינך לרכבים הוא קטן, אתה לא פוחד כמו נהג מכונית, שמישהו יסטה קצת מהנתיב כי הוא מתעסק ברדיו או יוצא לעקיפה, עדיין יש הרבה מקום מצדדיו ומאחוריו. אם אתה מרביץ, ברור שגורלך עשוי להקבע ע"י נהג שהכריח אותך פתאום לסטות מ"קו העקיפות שתכננת" וכשסוטים בלי תכנון יכולות לפעמים להיות תאונות. שמעתי מעוד אופנועים את התאוריה של תמיד להיות מהיר יותר מהתנועה ואני לפחות לא מסכים. אני מאמין שאופנוען שנוסע 90 קמ"ש במסלול הימני, שומר הרבה מרחק מהקופסה שנוסעת לפניו, וערני, חשוף הרבה פחות לסיכונים וחייו פחות תלויים באחרים.
פורסם
אל תבלבל לנו את המוח. אני רוכב כבר 17 שנה ואתה חוליגן.

מקווה שיורידו אותך מהכביש כמה שיותר מהר ותפסיק להוציא לנו שם רע!

 

בקשר לתאוריה המופרכת של נסיון..... וילד בן 21 שהפעם היחידת שהוא עלה על אופנוע הייתה בטסט ל 500 סמ"ק לא יכול לקנות R1 או היאבוסה?

 

אם אתה רוכב ותיק אז אתה יודע שרובם הגדול של האופנוענים בארץ (הספורטיביים) הם בעלי ותק ולא

בני 21 שנסעו בפעם השנייה בחיים על אופנוע. אני מאמין שגם אתה כזה!

בקשר למהירות אולי ההסבר לא יצא הכי טוב....התכוונתי לזה שאם אני נוסע 180 בכביש אז לאופנוע זה לא נחשב כזאת מהירות גבוהה (כמובן לא בכביש פקוק) וכמובן שרוב הזמן אני נוסע 110 120 אבל אפשריגם יותר.

אם אתה רוכב על אופנועי כביש גם אתה יודע שלפעמים אתה נוסע 180 סתם כנסיעת שיוט

לא בשביל להשתולל.

 

וחוליגן אני לא ... אולי נוסע מהר לפעמים אבל שקול ולא פזיז ולא מתחרה כנגד אופנועים/רכבים אחרים.

ותמיד נוסע עם מיגון (מעיל קסדה וכפפות).

פורסם

אני לא רוצה לפוצץ לך את הבועה, אבל ב180 קמ"ש, אם אתה מתרסק, לא קסדה לא מעיל לא כפפות גם לא חליפה של אמודאי תעזור לך.

 

רק אלוהים.

 

ובאחריות שתצא בשן ועין.

 

אור.

פורסם

יניב כל הכבוד, גלעד הוא צודק אתה מוציא לעצמך שם של חוליגן, כל פעם שעובר לידי רוכב במהירות

 

180 בכביש החוף יש לי עקיצה בלב כי אני מתאר את אותו הרוכב מתהפך ונדרס, ואני אומר כמה מטומטם

הוא שהוא נוסע ככה.

ואני מאוד מעריך רוכבי אופנוע שנוסעים במהרויות שפויות.

לא משנה כמה ותיק/מתורגל/ולנטינו רוסי אתה, לא תוכל לעשות כלום אם רכב לא רואה אותך שאתה נוסע

190 והוא עולה עליך שאתה נוסע.

ותאמין לי שאם אתה נוסע 100 בצד הימני זה לא יקרה שיעלו עלייך, כי ככה אתה במהירות של שאר הרכבים וכשאתה נוסע 190 ומתזז בין רכבים הסיכוי להיפגע גדול יותר ולא קטן יותר.

תחשוב על זה.

פורסם

הנה הצדיקים שלנו !!!!!

 

למה אתם תמיד הולכים לתרחישים הכי קיצוניים ?!

אתם רוצים להגיד לי שבחיים לא נסעתם עם האוטו איזה 180 ככה?

ואם כן אז למה? אתם יודעים מה יקרה לכם בתאונה כזאת? יצטרכו לננסר את האוטו לחתיחות רק בשביל לראות אם אתם שם!

 

"מה שרואים משם לא רואים מכאן"

 

אני לא מחפש למות ובטח שלא לעשות פוזות על מישהו את הקטע הזה עברתי בגיל 17 .

אבל אם אופנוען עובר אותך ב-180 ולך זה נראה כהתאבדות מנקודת מבט שלו זה נראה כשפוי לחלוטין.

כמובן שהכל בהתאם למצב התנועה.

 

וזה לא שכל נסיעה שלי אני סוגר סקלה. רוב הזמן אני משתלב עם התנועה

פורסם

אני מצטער אבל יש הבדל של שנות אור בין אוטו לאופנוע.

 

 

אם אתה מאבד שליטה על אוטו, זה לרוב לא סופי.

 

אתה יכול לחזור לשלוט בו.

 

אם אתה מאבד שליטה על אופנוע, אתה נמרח על הכביש או נופל ממנו.

 

ב180 זה פטאלי.

 

אור.

פורסם

עוד פעם אתה נכנס למצבים של אם ואם ואם לסבתא היו גלגלים!!!

 

למה שאני יאבד שליטה ?

ואם אני יאבד שליטה ב-120 זה יותר טוב ?

צריך הרבה בשביל לאבד שליטה בקו ישר, המון לא הרבה !!!!!!

 

אתה כנראה לא מבין גדול באופנועים ואתה חושב שכל פירור על הכביש יגרום לאיבוד שליטה

אז זה לא ככה . אופנוע זה כלי יציב למדיי .

 

ולמה אתה חושב שכל נסיעה במהירות גבוהה מסתיימת בתאונה ?

פורסם
שמעתי מעוד אופנועים את התאוריה של תמיד להיות מהיר יותר מהתנועה ואני לפחות לא מסכים. אני מאמין שאופנוען שנוסע 90 קמ"ש במסלול הימני, שומר הרבה מרחק מהקופסה שנוסעת לפניו, וערני, חשוף הרבה פחות לסיכונים וחייו פחות תלויים באחרים.
אתה צודק תיאורטית בלבד. נכון שהכי בטוח זה ליסוע לאט, לשמור מרחק ולהיות ערני.

אבל, וזה אבל גדול, זה לא ניתן לביצוע. מכונה אולי תעשה את זה טוב, בן אדם לא. הרגישות בגז כל כך חדה, הבלימות כל כך חדות, המבט כל כך חשוב, שזה פשוט בלתי אפשרי ליותר משניה- שתיים.

ואני עוד רוכב על DR ולא על אופנוע כביש.

הרעיון מאחורי "להיות מהיר יותר מהתנועה" מוצדק לחלוטין.

אם אופנוען נוסע אחרי רכב לאורך זמן, רוב הסיכויים שיעקפו אותו בתוך הנתיב, וזה מסוכן.

רוכב שבולם פתע לא נראה לעין כמנו רכב, סיכויים טובים שייכנסו בו מאחורה, וזה מסוכן.

רוכב שצריך להגיב כל הזמן לשינויי מהירות של רכב שלפניו לא יכול להתרכז בהמשך הדרך, וזה מסוכן.

לעומת זאת, רוכב שנוסע מהר יותר מהתנועה:

אופנוען שעוקף רכב בתוך הנתיב לא מסכן אף אחד, תופעת הלוואי היחידה היא הנהג שמלמלמל "הוא יכול להתהפך ולהדרס, כמה מטומטם הוא שהוא נוסע ככה" :wink: .

רכב שבולם, בדרך כלל, לא רלוונטי עבור אופנוע שנוסע לצידו או אחריו.

הרוכב יוצר לעצמו דרך- תואי בין המכשולים על הכביש ולא נאלץ להגיב לברקסים דביליים של מכוניות, ויכול להסתכל רחוק.

היות הרוכב פעיל ולא סביל הינה יתרון שאין לוותר עליו.

הרי בינינו, אף נהג לא יודע איך להתייחס נכון לאופנוע, נכון?

 

אין אופנוע שיכול לסוע כמו מכונית. לאופנוע יש תכונות אחרות מלרכב ועל הרוכב להתייחס אליהם בהתאם.

 

כל זאת לא בא לגבות אופנוענים שעוברים צמוד למכוניות ומבהילים נהגים, אלה שמזגזגים ללא אבחנה ולא טעם בתנועה עמוסה וכו'.

dirty old man

need love too

פורסם

כעבור מספר ימים....

 

הילד סיפר לחבריו...

 

שאחד מהם הלשין למורה ...שהמורה הלכה למישטרה...שהביאו חוקר נוער ...שהוציא את זהות הרוכב מהילד..

 

דברי הרוכב לחוקרי המשטרה:

"ואללה הצוציק רצה להרגיש מהירות אבל לא היה מקום ללחוץ אז שייטתי בפאנן על 240, זה כמו לשייט עם פרייבט על 90 לא...

...עכשיו ביעסתם את הילד היבטחתי לו ששבוע הבא ליומולדת שלו אני יקח אותו לכביש שש."

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הרי בינינו, אף נהג לא יודע איך להתייחס נכון לאופנוע, נכון?

אני יודע איך להתייחס נכון לאופנוע.

אני מכבד אופנוענים ואופנועים, ונותן להם הרבה כבוד על הכביש.

לא משנה באיזה מהירות, אני תמדי אסטה את ה-20-30 סנטימטר לצד הצפוי ואתן לאופנוען לעבור בשקט, ואפילו ארגיש איזה צביטה בלב אם זה איזה R6.... רצוי אדום :)(למרות שגם סופרמוטו עושה לי את זה)

בכל מקרה, אופנוען מוריד מעצמו הרבה עבודה כשהוא נוסע מהר - אם אופנוען היה נוסע יותר לאט/בקצב התנועה והיה צריך להזיז את הראש בכל פעם שרצה לזוז מילימטר(או לבדוק במראות) - הוא היה גומר בשלב זה או אחר במעקה הפרדה ואפילו בוואדי שבצידו השני.

 

שלד

פורסם

קודם כל, התאוריה של אופנוען מהיר יותר מהתנועה היא נכונה, עד הרכב הראשון שחותך לו את הנתיב ומונע ממנו דרך מילוט (כן זה קרה לי וראיתי את השמיים תוך כדי החלקה יפה שבמזל הסתיימה ללא נזקים מרובים).

 

דבר שני, לטעמי האישי, הגיע זמנו של השירשור הנ"ל להנעל. סתם מיותר

 

קדימה מנהלים


×
×
  • תוכן חדש...