Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע שמתי לב שזמזם האורות שמצפצף שהאורות דולקים והרכב כבוי לא עובד לי בגולף!

 

אולי זה פיוז ?

מישהו יודע מה לעשות ?

איפה לפרק כדי לחפש קצר חשמלי או משהו כזה ?

 

תודה מראש...

פורסם

תבדוק שמה שהלך זה זמזם האורות באמת ולא המיקרו סוויץ' שמפעיל\מכבה אותו....

 

בעיה נ-ו-ר-א נפוצה ברכבי הקונצרן זה מיקרו סוויץ' שמתקלקל ולא ניתן לתקנו בגלל שהוא חלק מובנה במנעול, פירוקיות לא מוכרות מנעול אלא רק דלת קומפלט...בעיה ! אין ספק !

 

לצורך הבדיקה אתה יכול לבדוק-כאשר המנוע מונע פתיחת דלת הנהג אמורה להפעיל את האור הפנימי...אם אתה פותח אותה ולא נדלק האור - המיקרו סוויץ' הלך...

 

מניסיון רחב טרם נתקלתי בזמזם תקול ברכבי הקונצרן - כמו כן טרם נתקלתי במכונית שבשלב זה או אחר לא! הלך לה המיקרו סוויץ' :(

פורסם

עתיד אתה תותח !

 

ירדתי לבדוק ובאמת שאני פותח את דלת הנהג - אורות הרכב הפנימיים לא נדלקים.

(דרך אגב - שאר הדלתות כן מדליקות את האורות הפנימיים).

 

1. לקנות מנעול חדש מצ'מפיון - אין מצב - יקר מדי.

2. לקנות דלת בפירוקית - אין מצב - וגם אין אחריות בנוגע לתקינות המיקרו סוויץ' שם.

3. לא נראה לי שאני אעשה איזה משהו חפיף ואחבר מנגנון דומה באופן עצמאי.

 

בכל מקרה מה אתה אומר ?

לעזוב את זה וזהו ?

 

או שיש משהו לעשות ?

 

תודה.

פורסם

לעתיד הייתה את הבעייה הזו וגם הוא לא רצה לקנות מנעול רק בשביל המיקרו סוויץ.

 

השאלה מה עושים היא שאלה טובה.

 

הסיכוי שזמזם ילך לעולמו הוא אפסי אז תמיד שהוא לא עובד יש לחפש אשמים אחרים

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

לי יש פאסאט 2002 ושאני פותח דלת אחורית האור בתוך האוטו לא נדלק אבל שאני נותן מכה במנעול האור מתחת לדלת נדלק וגם בתוך האוטו אבל שאני סוגר לפעמים זה עובד ולפעמים לא..........למישהו יש רעיון מה זה?

פורסם

לי יש פאסאט 2002 ושאני פותח דלת אחורית האור בתוך האוטו לא נדלק אבל שאני נותן מכה במנעול האור מתחת לדלת נדלק וגם בתוך האוטו אבל שאני סוגר לפעמים זה עובד ולפעמים לא..........למישהו יש רעיון מה זה?

המתג הזה שאחראים על ההדלקה כיבוי - כנראה שבתוכו המגעים רופפים.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

עזוב אותך להחליף דלת / מנגנון, עסק יקר ומיותר.

 

תחבר לפיוזים בתוך האוטו זמזם (שעולה בטמבור 5 שקל) ותפטור את הבעייה.

כל פעם שהאוטו לא בסוויץ והאור דלוק יזמזם (קומבינות של אוטו ישן).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

הבעיה זה לא זמזם...מה יפעיל אותו ? לחבר זמזם עם מיקרו סוויץ' נפרד זה עבודה של מטומטמים (סלח לי על הביטוי) או שמתקנים או שלא....

 

יוסף איזה רכב ברשותך ? הבעיה מ-א-ו-ד נפוצה (יונתן אני מכיר אותה עוד הרבה לפני שפקדה אותי) ואין הרבה מה לעשות...כמו שאמר להביא דלת מפירוק עיניין של כמה מאות שקלים וחובה לדעת מה עושים ההרבה לא פשוטה כלל וכלל, לתקן בצ'מפיון = עדיף למכור את האוטו :D

 

בזמנו בחנתי ע"י סכמות חשמליות את האפשרות לעקוף את הסיפור הזה ולהתקין מיקרו סוויץ' אוניברסאלי חיצוני...הסיפור לא פשוט בכלל שכן מגיעי למנעול 4\3 חוטים (תלוי בדגם) שחלק צריכים להתחבר וחלק להתנתק בזמן סגירה....ולהפך בזמן פתיחה...איך אמר לי חשמלאי חבר טוב ? פולקס וואגן אמרו במילים פשוטות ללקוחות : רוצה זמזם ? תזמזם לנו עם מרשרשים !!

פורסם

לא אמרתי שאין מקום לאילתורים, אמרתי שאם מבצעים אילתור לא עושים אותו חלקית

לא עושים זמזם חיצוני אבל הדלת לא מדליקה את האור, או שעוקפים את המיקרו סוויץ' ובונים מיקרו סוויץ' חיצוני בצורה מקצועית שיעבוד פיקס ויפעיל בדיוק את אותם מערכות שהמקורי הפעיל - או שמשאירים את זה ככה.....

פורסם

ניסית בכמה פירוקיות ואף אחד לא מוכן למכור רק את המיקרוסוויץ'? תמצא איזו גולף עם דלת נהג שבורה ,ככה הם לא יוכלו למכור לך את כל הדלת. אתה יכול גם בפירוקיה בקיבוץ נצר סירני, אנשים נחמדים שם, אני די בטוח שימכרו לכם רק את המיקרו סוויץ, יש שם טריליארד מכוניות שבורות, בחיים לא ראיתי כל כך הרבה מכוניות שבורות מכל הסוגים ומכל המינים, אפילו יש שם קאדילק חדשה לאחר תאונה סופנית.

טלפון:089203737

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אתה באמת רוצה לקחת מנגנון נעילה של דלת...מדלת שקיבלה פיצוץ ?....אתה יודע איזה עומס עמד על הלשונית במשיכה ?.....אתה חושב שהמיקרו סוויץ' בטוח תקין ? מדובר פה בהמון עבודה ניסוי וטעיה לא הולך במקרה הנ"ל,

 

ל"איברי" בטח שתקף...תקף כמו נינג'ה אבל האוטו שלו שנת 00 אין שום אחריות.....

 

בכל מקרה כדי לפתור הבעיה אחת ולתמיד האופציה הכי מקצועית זה עקיפה של הבעיה ע"י העברת הסיפור למיקרו סוויץ' חיצוני שעלותו מספר שקלים....כזה שאם יתקלקל יוחלף בקלות ובזולות !, כי גם אם תשים מפירוק אחד עובד...אין לדעת כמה זמן הוא יחזיק, כי הבעיה הנ"ל היא בגדר מחלה

פורסם

אבל איך שאני פותח ריפוד של הדלת מאחורה יש מין פח כזה עכשיו אי אפשר לפרק את הפח הוא מחובר עם ניטים גדולים כאלו..........זה הכוונה במקום הניילון ששמים בכל היפניות ... עזרה בבקשה

×
×
  • תוכן חדש...