Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייבים בעיה אחת לפחות פעם בחודש..לא?

 

אז הצופר די לא מגיב..הבעיה היא במגעים בתוך ההגה, האם אני יכול לנסות לפתוח לנקות? יש שם כרית אוויר, לא רוצה שתקפץ לה החוצה:)

 

הצמיגים, מישלין PILOT W בני שנתיים עם 30K ק"מ,שורקים בסיבובים, הורגש במיוחד היום בחניון מקורה ובפניית פרסה ברחוב , יש לזה סיבה?

 

תודה לעונים.

פורסם

חייבים בעיה אחת לפחות פעם בחודש..לא?

 

אז הצופר די לא מגיב..הבעיה היא במגעים בתוך ההגה, האם אני יכול לנסות לפתוח לנקות? יש שם כרית אוויר, לא רוצה שתקפץ לה החוצה:)

 

הצמיגים, מישלין PILOT W בני שנתיים עם 30K ק"מ,שורקים בסיבובים, הורגש במיוחד היום בחניון מקורה ובפניית פרסה ברחוב , יש לזה סיבה?

 

תודה לעונים.בקשר לצופר אם אתה מפחד גש לחשמלאי תקלות אידיוטיות כאלו בדרך כלל נפתרות בספריי מגעים קצת פו פו יפה על המקום ו30 שקל לחיצת יד וברכת שבת שלום.

 

ובנוגע לצמיגים חשבת אולי... לחץ אויר לבדוק?

(רכב משפחתי ממוצע 30 PSI בדרך כלל)

אופנוען

פורסם
חייבים בעיה אחת לפחות פעם בחודש..לא?

 

אז הצופר די לא מגיב..הבעיה היא במגעים בתוך ההגה, האם אני יכול לנסות לפתוח לנקות? יש שם כרית אוויר, לא רוצה שתקפץ לה החוצה:)

 

הצמיגים, מישלין PILOT W בני שנתיים עם 30K ק"מ,שורקים בסיבובים, הורגש במיוחד היום בחניון מקורה ובפניית פרסה ברחוב , יש לזה סיבה?

 

תודה לעונים.

זכור לי שלחבר שלי, שהיה בעל 307, הייתה בעיה בצופר.

סידרו לו את זה במוסך המרכזי במסגרת האחריות. גש לשם.

אגב, הבעייה הייתה כבל הארקה לא טוב והוסיפו לו כבל.

לפי מה שהבנתי ממנו זוהי תקלה נפוצה.

פורסם

הצופר בעייה מוכרת ב 307 - אצלי זה קרה פעמיים (תוקן ואחרי כמה חודשים הופיע שוב). זוהי בעייה בטיחותית - לתקן מיד במוסך.

 

ואפילו יותר חשוב - לחץ אויר נכון בצמיגים (המספרים שצויינו 35 בנסיעה רגילה נכונים).

לסדר מיד!

בהצלחה.

פורסם

תודה לעונים,

 

מחר אקפוץ למוסך, משהו בגלגל ההגה איפה שהמגעים של הצופר לא בסדר. לחץ האוויר תוקן.

 

שחר.

פורסם
הצופר בעייה מוכרת ב 307 - אצלי זה קרה פעמיים (תוקן ואחרי כמה חודשים הופיע שוב). זוהי בעייה בטיחותית - לתקן מיד במוסך.

 

ואפילו יותר חשוב - לחץ אויר נכון בצמיגים (המספרים שצויינו 35 בנסיעה רגילה נכונים).

לסדר מיד!

בהצלחה.

כל ה- 307 הזאת היא "בעיה מוכרת" אחת גדולה.. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...