Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

SPOILER ALERT!!!(לא ספויילר של אימפרזה..:wink: )

 

לפי שמועות שהגיעו לאוזניי מה שהולך לקרות בפרקים האחרונים זה ככה:

 

הלוויה תהיה של זוהר-כלומר, שרון וגבעון יקברו אותו חי אבל כמובן שהוא יקבר עם פלאפון...:? ויוציאו אותו.

נינט ואריאל יתכוונו להתחתן, אך אבוי-גבעון או שרון ינסו להרוג את נינט, אריאל יקפוץ ויספוג את הירייה במקומה!

זה מה שאני זוכר שסיפרו לי.

 

אל תסמכו על זה, יכול להיות שאלו סתם שמועות או שזה יקרה בדרך טיפה שונה ממה שכתבתי...אבל שמעתי את זה ממקור די אמין אז נחיה ונראה!

פורסם

אנשים , תצאו מזה ומהר

 

אמא שלי ושתי אחיותיי צופות בסדרה הזאת ,

עד כה ירד להם 60 IQ +-

 

אני אישית מכיר מישהו שהשיר שלנו מחק אותו

 

 

ראו הוזהרתם :shock:

 

או בקיצור - למה אתם ( גברים בגיל 17 - 18 + ) רואים טלנובלות ? :?

שחר.

פורסם

משרד הבריאות קובע:

 

צפייה בסדרות כאלה גורמת לניוון תאי מוח ולירידה חדה באינטלגנציה!

 

:?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

חבר'ה מה נסגר איתכם?? השיר שלנו??

 

מה קרה לזמנים שבהם גברים היו רואים סדרות איכות-"משמר המפרץ","צוות לעניין" ו"החדר של חני"???

 

כדברי המשורר(גבסו כמובן, לא שלומי שבת) הו הו הו הווווווו פמלה.......:smile:

 

גילוי נאות:

 

כותב שורות אלה,צופה כמעט קבוע בבלונדינית עם הקלטת המפורסמת, שאת שמה אסור להזכיר(כמו הרשע בהארי פוטר-וולדמור או משהו כזה), ובעופר שכטר בתוכנית פרי עטו של התסריטאי המוכשר-דוד ויצטום- "טלנובלה בע"מ" :razz:

פורסם

דנה שניייייייייייייייייייייייייייייייייייייררררר

 

 

זהר ירצח אותה שהוא יגלה את כל מה שהיא הסתירה ממנו וביגלל זה הוא פיספס את אהבת חייו של יאשה..נינט

 

חוצמזה נניט ואריאל מיתחתנים

נחי ונועה גם

וגידי ורועי גם מיתחתנים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
חבר'ה מה נסגר איתכם?? השיר שלנו??

 

מה קרה לזמנים שבהם גברים היו רואים סדרות איכות-"משמר המפרץ","צוות לעניין" ו"החדר של חני"???

 

כדברי המשורר(גבסו כמובן, לא שלומי שבת) הו הו הו הווווווו פמלה.......:smile:

 

גילוי נאות:

 

כותב שורות אלה,צופה כמעט קבוע בבלונדינית עם הקלטת המפורסמת, שאת שמה אסור להזכיר(כמו הרשע בהארי פוטר-וולדמור או משהו כזה), ובעופר שכטר בתוכנית פרי עטו של התסריטאי המוכשר-דוד ויצטום- "טלנובלה בע"מ" :razz:

אל תשכח "מקגיוור"!

אבל אלו סדרות לא של הדור של היום, היום הילדים רואים השיר שלנו, ומשחק החיים וכל הדברים האלו.

אני לא מבין אותם

מה זה מי ימות? אף אחד לא באמת מת. זו רק סדרה,

כמה פרקים היו ? 100? כל פרק שעה, 100 שעות, בעבודה בסיסית של 20 שקל לשעה, הפסדתם 2000 שקל.

במידה ואתם עושים 40 לשעה, הפסדתם 4000 שקל

בשביל מה ? בשביל לראות את ניניט בפרק הראשון שמנה, ובפרק האחרון אחרי שהורידה 15 קילו?

 

אני אומר,

צריך להחזיר את "נשואים פלוס"!

אז אולי יהיה מעניין פה.

פורסם

אחחח איזה נוסטלגיה ההודעת פה מעלות לי..

וכשאני רואה טלנובלה בע"מ זה כמו לראות את אדיר מילר רק פי שתיים יותר מצחיק יש להם את התסריטאים הכי גנובים בארץ גם בתת- טלנובלה קיצר זמר-לך (השיר שלנו) סתם דפוק...

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
:/ איזה יאחנס אתם, מי מסתכל את זה בכלל?! יש פיק-אפ! יש אהבה מעבר לפינה(מירי בהודנה,מורן גרוס וכו'...)

אתה לא יותר טוב מהם...

 

פיק אפ, אהבה מעבר לפינה...

 

 

חוץ מכמה כוסיות פה ושם אלה סדרות מפגרות, בא לבכות... מהפרקים של אהבה מעבר לפינה שנאלצתי לראות (כשהייתי במד"א, היו ימים שבהם היו די הרבה בנות שישבו במועדון מתנדבים וראו את הזבל הזה, כל נסיון שלי להעביר לערוץ אחר נענה בצעקות ובהשלכת כפפות לטקס עליי) הבנתי שאין עתיד... לא עלילה לא כלום, הרי כמה זבל יש בטלויזיה...

 

זה לא סדרות איכות... לאן הגענו, במקום לראות AXN רואים לי ערוץ 3 וויוה...???


×
×
  • תוכן חדש...