Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסדרה גאונית...

 

כל פרק אני מתרגש מחדש...

אל תזלזלו..!!!

לא לכל אחד יש איזה ראלי מתחת לבית, יש כאלה שאין להם אחת והדבר הכי קרוב זה השיר שלנו.. :)

 

 

זוהר סמרטוט!!

נינט מטומטמת ממש אבל!!!

דנה שנירררר משחקת יפה..

נחי שמוק...!! חוצפן.. ומתנחל!!!

מיקי פשוט דה בסט!!!

נפתלי מסכן..

נועה... אהה... המקבילה של רחב מהתנ"ך...

רועי מרגש

גידי.... עושה מה בא לו...

 

 

והכל פשוט שילוב מנצח!!!

 

 

 

אלירן, שכרגע על סף דמעות..

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי מיקי זה הדמות הכי יפה בשיר שלנו.

דווקא המצופים של נינט משחקים יפה..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה קשור נפתלי?! הוא בכלל עזב את התוכנית לגמרי, הוא גם לא יצולם בכלל יש לו בעיות במשפחה משהו הוא לא יכול להיות בצילומים(היה על זה כתבה בYESY), לדעתי גבעון ימות איכשהו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חשבתי שאת הטלנובלה האחרונה אני לא אצפה. בנוסחה הפשוטה של "לא ראיתי לא - הייתי - במתח - לא צפיתי שוב", אבל כנראה שפזלתי מספר פעמים ועכשיו גם אני עוקב (אם אני לא בעבודה) בטלנובלה בע"מ.

 

לגבי תוכניות אקשן, אין על אלה של שנות ה80. אם החזירו את צוות לעניין וWCW אז הכל כבר פתוח. עד לא מזמן (כמה חודשים) היה בAXN גם מקגייור. לא יודע מה איתכם אבל אני מתגעגע (מאוד) לצ'אק נוריס בתור "ווקר", הייתי מת על התכנית הזאת. גם נישואים פלוס חסרה לי. ראיתי את כל העונות כבר איזה 5 6 7 פעמים, אני זוכר כמעט כל פרק בע"פ...

 

בינתיים מסתפקים בצוות לעניין, סופרמן, הרקולס זינה, ומקווים לטוב...

 

 

 

יוסי. שנמאס לו שדוחפים לו תכניות כמו טלנובלות, ריקי לייק וד"ר פיל באמצע היום (לא שבלילה יש מה לראות).

 

 

*אגב, טוב שיש VOD, לכל אוהבי האקשן משנות ה80 אני ממליץ על "נינג'ה אמריקאי", "נינג'ה אמריקאי - כוח הנקמה" ו"מחץ הדלתא" (בחינם) זה מה שהספקתי לראות. סרטים ממש יפים. מחץ הדלתא הוא סרט בבימויו של מנחם גולן ועם שחקנים מובחרים כמו צ'אק נוריס (יצא לאקרנים בשנת 1986), למי שראה את הסרט, ירדו לי דמעות ממש כשהיה את האזכור של השואה בחטיפת המטוס. עשו את זה ממש יפה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
נועה מתה בדוק!!!

כי קראתי עכשיו מעריב לנוער והיה רשום שמה שהיא לא תיהיה בעונה הבאה ושהיא פורשת אז בטח היא תמות1

ליידעתך, גם נינט פורשת ... אז מה עכשיו .. מי ימות ? :)


×
×
  • תוכן חדש...