Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

הסיפור שלי הוא כזה. אני מחפש רכב כבר תקופה, שבוע שעבר התקשרתי למשהו שמוכר סובארו DL. לא משנה כל הסיפורים העניין הוא שחשוד בעיני שהבן אדם רוצא 13K על אוטו מלוקק יפה ושמור עם קילומטרז' נמוך יחסית כאשר המחירון הוא 17K ועוד הוא אומר שיש על מה לדבר( נכון שהואטו צריך לעבור טסט עוד חודשיים אבל בכל זאת).

השאלה היא איך ומה צריך לבדוק כדי לא לקנות חתול בשק.

תודה רבה.

:agrue:
פורסם

לפני שכל מיני מתפלספים יתחילו לספר לך מה מצב הDL בשוק, ועל תמורותיה הנשגבות שבלעדיהן לא היינו מגיעים עד הלום, תקח את העניין מהזווית הבאה:

 

אף אחד לא משלם מחירון מלא על DL, למה? ככה.

השוק מלא בהן (במיוחד DL), ובשביל להפטר מרכב שכזה עדיף לקזז במחיר כדי להיות אטרקטיבי.

 

בכל מקרה, קח את האוטו לבדיקה למכון שאתה(!) סומך עליו לא משנה אם ינסו לסבן אותך כל מיני נשמות טובות שיצהירו: "זה DL נוסע בכל מצב, בכל מקום, אמין יכול לנסוע על מים וחמין שחסרים בו 20 טון שמן והוא לא רואה מוסך".

 

תראה את תוצאות הבדיקה, ואז תחליט מה דעתך.

 

בהצלחה.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

×
×
  • תוכן חדש...