Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , בלמי הדיסק אצלי מקדימה ומאחורה יש עליהם סימנים כתומים ,כמו חלודה ,אבל הם ניתנים להסרה

רציתי לדעת אם יש חומר שניתן בעזרתו לנקות את הדיסקים וכך לשמר אותם יותר טוב מפני התחמצנות/חלודה וכו'

 

תודה לעונים

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

כן יש חומר מיוחד של PRESTONE בקבוק צהוב שמיועד במיוחד לניקוי צלחות בלימה,אני אישית משתמש בו יום יום בעבודה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

זה סתם מיותר, בין כה רואים את החלודה רק שמנקים את הרכב ומשפריצים מים על הבלמים.

אחרי בלימה אחת כבר לא רואים את החלודה. זה סתם מיותר, כמו שתנקה את הקליפרים ותוך שבוע הם יתלכלכו שוב

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

למה לנקות את זה ? אלא אם כן זה לצורכי אסטטיקה ושואו...

כאילו הריי בבלימה הראשונה כל העסק הזה מגורד ע"י הרפידות

פורסם
לחומר שאתה מחפש קוראים "דוושת בלמים".

 

 

להשיג בפירוקיות המובחרות.

לא הבהרתי את עצמי כראוי , צלחות הדיסק האחוריות ברכבי משולבות עם תוף בלם יד/בלם חנייה עליו יש חלודה - מה אפשר לעשות לגבי זה

ע"ג הדיסקים ,אכן ,אין יותר סימנים לאחר נסיעה

 

אין פירוקיות לצלחת דיסק מהסוג הזה , וגם אין הרבה חלקים יותר לרכב הזה

להשיג באיביי אנגליה/גרמניה עם הרבה כאבי ראש ,זה כמובן .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
לא הבהרתי את עצמי כראוי , צלחות הדיסק האחוריות ברכבי משולבות עם תוף בלם יד/בלם חנייה עליו יש חלודה - מה אפשר לעשות לגבי זה

ע"ג הדיסקים ,אכן ,אין יותר סימנים לאחר נסיעה

 

אין פירוקיות לצלחת דיסק מהסוג הזה , וגם אין הרבה חלקים יותר לרכב הזה

להשיג באיביי אנגליה/גרמניה עם הרבה כאבי ראש ,זה כמובן .

אין מה לנקות את השטחים החלודים, זה לגיטימי ואין שום בעיה עם זה.

אם קוסמטיקה מפריעה לך, צבע את החלק שאינו בא במגע עם הרפידות בצבע עמיד בחום גבוה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק , זה מה שאני יעשה

 

יש לי צבע כסף עמיד בחום גבוה , אני מתכוון לצבוע רק את התוף של בלם היד

תמונות מחר

 

איציק.

נ.ב : זה לא לשואו זה פשוט מפריע לי אישית לעין לראות חלקים סמויים חלודים ברכב

לא משנה איפה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
תודה איציק , זה מה שאני יעשה

 

יש לי צבע כסף עמיד בחום גבוה , אני מתכוון לצבוע רק את התוף של בלם היד

תמונות מחר

 

איציק.

נ.ב : זה לא לשואו זה פשוט מפריע לי אישית לעין לראות חלקים סמויים חלודים ברכב

לא משנה איפה

הצביעה מיותרת.

 

גם אצלי יש אחורה בלמי דיסק שהם גם בלמי תוף (בלם יד) :-)

 

אם אתה מתעקש לצבוע - שיהיה לבריאות :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...