Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד זה שהבאתי קיקר חדש מארהב החלטתי שהמונובלוק שלי לא עושה תעבודה איתו כמו שצריך וחשבתי להביא מונובלוק ברמה של חברה ברמה גבוהה אז חשבתי על planet audio דגם: VX900D קראתי עליהם הרבה דברים טובים שזה יצור יד class D ועוד כל מיני דברים השאלה אם הם באמת שווים את המחיר שלהם?

פורסם
מיד יגיעו ה"מומחים"... כל אלו ששמעו ש planet audio היא מהחברות המובילות בתחום... :roll:

לכבוד הוא לי להגיב אחרי שצפו את הגעתי לת'רד.

חברה שמייצרת מגברים מעולים לטעמי.

כדאי רק למדוד מוצר מול מחירו (בד"כ המוצר טוב ואיכותי, המחיר מעט גבוה)

נ.ב.

לא יפה לרשום שאוטופרט יתנו מחיר מזעזע,

בייחוד שלא יודעים מה המחיר המדוייק.(המחיר נקבע גם ע"י החנות שמרוויחה מן הסתם,

למה לפול על אוטופרט?).

ZZR

פורסם
לכבוד הוא לי להגיב אחרי שצפו את הגעתי לת'רד.

חברה שמייצרת מגברים מעולים לטעמי.

כדאי רק למדוד מוצר מול מחירו (בד"כ המוצר טוב ואיכותי, המחיר מעט גבוה)

נ.ב.

לא יפה לרשום שאוטופרט יתנו מחיר מזעזע,

בייחוד שלא יודעים מה המחיר המדוייק.(המחיר נקבע גם ע"י החנות שמרוויחה מן הסתם,

למה לפול על אוטופרט?).

האמת היא שלא צפיתי אותך - חשבתי שסיימנו... :)

בכל אופן - המשפט הזה שלך ממש לא רציני, ולא קרוב למציאות, בדומה לזה שתאמר לי שאני

קונה כאן מאזדה 3 ב 140,000 ש"ח, בגלל האיכות שלה... אני מניח שהיא לא איכותית בארה"ב

כי היא עולה רק 70,000 ש"ח?

ואגב, בתור אחד שניתן לצוטט אותו במשפט כמו - יש אתר אינטרנט = חברה טובה, או לא זבל סיני

אז אתה בטח תהנה לעשות כאן שופינג לרכב, אני מבטיח לך איכות גבוהה במיוחד כי זו חברה בע"מ:

http://www.californiaboom.com/product.htm

פורסם

חבל על המריבות סך הכל שאלתי אם המגברים האלה מומלצים וברמה גבוהה המחירים בארץ יקרים נכון לחנויות יש מס מעמ ועוד דברים עליהם ועוד הם צריכים להרוויח בגלל זה המחירים בארץ של המגברים האלה יקרים מאוד מגיע ל3000 שקל למגבר כמו שאני רוצה להביא בגלל זה אני מביא תמגבר מארה"ב ומקווה להכניס אותו לארץ יפה בלי שהמכס ישים לב ואז יצא לי מחיר טוב עליו ותמורה מלאה לפי מה שהבנתי מחלק מהתגובות

פורסם
האמת היא שלא צפיתי אותך - חשבתי שסיימנו... :)

בכל אופן - המשפט הזה שלך ממש לא רציני, ולא קרוב למציאות, בדומה לזה שתאמר לי שאני

קונה כאן מאזדה 3 ב 140,000 ש"ח, בגלל האיכות שלה... אני מניח שהיא לא איכותית בארה"ב

כי היא עולה רק 70,000 ש"ח?

ואגב, בתור אחד שניתן לצוטט אותו במשפט כמו - יש אתר אינטרנט = חברה טובה, או לא זבל סיני

אז אתה בטח תהנה לעשות כאן שופינג לרכב, אני מבטיח לך איכות גבוהה במיוחד כי זו חברה בע"מ:

http://www.californiaboom.com/product.htm

אתה פשוט מפתיע אותי כל פעם מחדש.

אתה ראית מאיפה החברה/בררה/זבל סיני מגיעה?!

אם היית משקיע מעט מחשבה במה שטענתי לגבי: אין אתר= זבל סיני.

היית מבין (או שלא) שגם כאן , טענתי מוכחת, החברה הקימה אתר ,כדי לומר לכולם שזה זבל סיני.

 

http://www.californiaboom.com/contact.htm

אם אתה צריך תרגום , אני מוכן לעזור.

נ.ב.

אתר מעניין,ללא כל קשר.

ZZR

פורסם

מידן כבר שמענו על תיאורית "אין אתר = זבל סיני".

 

הפורום נפל מצחוק כבר בפעם הראשונה אתה לא צריך לחזור על אותה הבדיחה פעמיים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מעניין שלמעט 2-3 דוגמאות בודדות (חברה בשם דגו, שמייצרת למישהו אחר)

 

לא התווכחו איתי בנושא.

 

מי שנפל מצחוק , מוזמן להמשיך ולקרוא את הגיגיך,

מי יודע , אולי פעם גם אני אוציא ספר ציטוטים של הפורום (כמו שעשו עם הכדורגל ואלון מזרחי ה"כוכב")

אני בטוח שיהיה לך מקום כבוד.

(בSPL לא כיכבת (בלשון המעטה) ,לפחות שיהיה תיעוד לשאר הדברים)lol.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...