Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי אותו ב-11/2003 אנחנו עכשיו ב-7/2005 , זו התקופה שהמצבר מסוג tudor 55 a/h

יכל להחזיק לי , יצויין כי המצבר עלה 280 ש"ח, והחזקתי באוטו 2 מגברים וסאב

התניעו אותי היום עם כבלים , עכשיו קשה לה מאוד להתניע אבל היא מצליחה

עכשיו אני בעבודה, והחנתי ליד ace

 

שאלתי : האם כדאי להישאר עם המצברים הפשוטים עבור סכומים כה זולים

והאם כדאי לקנות מצבר עם תפוקת זרם גדולה יותר , מ-55 אמפר/שעה?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אם יש לך שני מגברים עדיף לך "לשפר" את מערכת החשמל ברכב קודם כל שיהיה לך קבל למערכת אח"כ זה שיקול שלך אם לשים מצבר יותר חזק, אגב אם אתה מחליף מצבר בלי שאתה מחליף אלטרנטור זה לא שווה כלום כי האלטרנטור נותן את הכח שהאוטו דלוק המצבר הוא רק לגיבוי שהאוטו כבוי ומן הסתם האוטו יותר דלוק זה למה אתה צריך גם לחליף אלטרנטור, בקשר למצבר היית בודק מים? יחסית לא החזיק הרבה והם לא רעים, כמה המערכת הייתה לוקחת לך בערך באמפרים

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אומנם שתי מגברים אבל לא צריך ללכת רחוק עד כדי החלפת אלטרנטור

 

הבנתי אבל ששינוי גודל מצבר לא ישנה כלום בלי שינוי אלטרנטור ,תודה

 

אני צריך לבדוק כמה האלטרנטור שלי מסוגל להוציא

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

רק אל תקנה שנפ.

המצברים של טודור מעולים ומוכיחים את עצמם, באוטו דיפו יש מבצע של חצי מחיר על מצברי טודור, תמדוד איזה גודל הכי גדול יכול להיכנס אצלך ולפי זה תקנה את הכי גדול שתוכל מבחינת תפוקת זרם.

פורסם

המצבר של וורטא עולה בדיוק כפול מטודור, האם הוא מחזיק יותר ממצבר טודור רגיל? לא בטוח, וגם אם כן , הוא לא יחזיק כפול (כלומר כמו 2 מצברי טודור,מה שכן הוא גם נחלש עם הזמן).

 

ב 380 ש"ח אתה קונה מצבר טודור 80A .

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
קניתי אותו ב-11/2003 אנחנו עכשיו ב-7/2005 , זו התקופה שהמצבר מסוג tudor 55 a/h

יכל להחזיק לי , יצויין כי המצבר עלה 280 ש"ח, והחזקתי באוטו 2 מגברים וסאב

התניעו אותי היום עם כבלים , עכשיו קשה לה מאוד להתניע אבל היא מצליחה

עכשיו אני בעבודה, והחנתי ליד ace

 

שאלתי : האם כדאי להישאר עם המצברים הפשוטים עבור סכומים כה זולים

והאם כדאי לקנות מצבר עם תפוקת זרם גדולה יותר , מ-55 אמפר/שעה?

בדקת שהתאים במצבר מכוסים במים כמו שצריך ?

בדקת שאין קורוזיה על החיבורים ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ככל שהמצברה גדול יותר כך טוב יהיה למערכות החשמל - תלוי כמובן באלטרנטור ובנפח המנוע.

לא תלוי לא באלטרנטור ולא בנפח המנוע

 

מצבר 150 אמפר שעה

פרק בלילה 10 אמפר שעה

כמה יש לאלטרנטור למלא בבוקר ? 10 אמפר שעה

מצבר 20 אמפר שעה פרק 10 אמפר שעה....

 

אותו עומס בדיוק !! הצריכת חשמל של הרכב שלך נשארת זהה לכן גם העומד על האלטרנטור נשאר זהה ההבדל היחיד הוא במצבר 20 אמפר אחרי צריכה של 21 אמפר שעה אתה תצטרך להניע עם כבלים ורק אז האלטרנטור ימלא את החסר ובמצבר עם 80 אמפר....אתה תניע בסיבוב מפתח

×
×
  • תוכן חדש...