Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המצב הנוכחי הוא כזה:

HU של סוני 4X40 Watt משהו סביר בהחלט (לא זוכר את הדגם)

רמקולים קדמיים INOX 150 Watt (ממש זבל של רמקולים!!! :mad: )

אחוריים PIONEER 250 Watt

מקדימה שני טווטרים, לא של חברה או משהו, אבל שוב - לצורך העניין משיגים את המטרה שלהם.... :lol:

 

מאחורה מגבר 560Watt של ADM דגם STREET SOUND או משהו כזה...

הקטע הוא שהפיוניר עושים את העבודה, אבל הרמקולים הקדמיים הם זבל ברמה שקשה להסביר במילים, אין להם לא באס, לא מיד ולגמרי חסרי טרבל..... דבר שגורם שלגמרי משבש את הסאונד באוטו (כמעט כאילו יש רק רמקולים אחוריים).

 

אחרי כל הנאום הארוך והמעצבן הזה מה שאני בעצם מחפש זה רמקולים קדמיים שיהיו בערך ברמה של שאר המערכת (בקיצור לא משהו יקר מידי), ושיתנו לי סאונד טוב מקדימה (כשאליהם יתווספו הטוויטרים...)

 

בתודה מראש, :p

יוסי.

פורסם
המצב הנוכחי הוא כזה:

HU של סוני 4X40 Watt משהו סביר בהחלט (לא זוכר את הדגם)

רמקולים קדמיים INOX 150 Watt (ממש זבל של רמקולים!!! :mad: )

אחוריים PIONEER 250 Watt

מקדימה שני טווטרים, לא של חברה או משהו, אבל שוב - לצורך העניין משיגים את המטרה שלהם.... :lol:

 

מאחורה מגבר 560Watt של ADM דגם STREET SOUND או משהו כזה...

הקטע הוא שהפיוניר עושים את העבודה, אבל הרמקולים הקדמיים הם זבל ברמה שקשה להסביר במילים, אין להם לא באס, לא מיד ולגמרי חסרי טרבל..... דבר שגורם שלגמרי משבש את הסאונד באוטו (כמעט כאילו יש רק רמקולים אחוריים).

 

אחרי כל הנאום הארוך והמעצבן הזה מה שאני בעצם מחפש זה רמקולים קדמיים שיהיו בערך ברמה של שאר המערכת (בקיצור לא משהו יקר מידי), ושיתנו לי סאונד טוב מקדימה (כשאליהם יתווספו הטוויטרים...)

 

בתודה מראש, :p

יוסי.

 

מה התקציב ??? לא יקר בשבילי יכול להיות 500 ש"ח ובשבילך 5K ש"ח . . .

בעקרון אני ממליץ ללכת על קומפוננטים, חפש את הסדרות הנמוכות של MBQ, DLS וכו' (עולים כ-1K ש"ח) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני מציע לך להביא קומפננט...

 

יעלה את האיכות בכמה רמות...

מכיון שאתה לא מעונין להשקיע הרבה, אני ממליץ לך ללכת על LANZAR...

 

סדרה VX.... ואם אתה יכול להשקיע עוד טיפה.... סידרה VB....

 

שווה להשקיע ב VB... ההבדל עצום!

היה לי את שתיהם ... !

 

בהצלחה.

פורסם

ברור לי שמקדימה אין לי אפשרות (או זה לפחות לא מעשי) לשים שום רמקול שיוציא באס כמו האחוריים, גם אין את התהודה שהחלל בבגאז' נותן, אבל מה שאני כן מחפש זה רמקול שיתן איכות סבירה עם באס (לא משהו חזק אבל שיהיה יותר מהכלום שהINOX מספקים...)

 

ד"א, הקדמיים גם מחוברים למגבר...

פורסם

אני אישית לא מכיר שום דבר שנותן איכות באס סבירה.

אבל לפי מה שאני יודע.. אם אתה לא מתכוון לעשות את הדלת שלך אקוסטית בשביל הבאס

אז גם מה שכן אמור לתת איכות באס סבירה לא יהיה תקף כלפי האוטו שלך..

×
×
  • תוכן חדש...