Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש לי שברולט ספארק 2016 ויש בעיה במזגן-

הזרימת אוויר מצויינת והאוויר קריר אבל לא מספיק. כשנוסעים ברכב באמצע היום כשחם המזגן לא מקרר מספיק.

כאשר אני בניסעה מהירה יחסית ולוחץ על הגז זה משפיע מעט על הקור לטובה

מישהו יודע במה מדובר?

תודה

פורסם

במקרה הפשוט- חוסר בגז, 200 ש''ח אצל מזגניסט יפתור.

במקרה הבעייתי יותר זה עייפות של המדחס.  

תיגש ראשית לבדיקה של גז עם שעון לחץ, ומומלץ בדיקת דליפות גם.

במקרים אחרים זו בעיה של ונטה בכלל, בדוק שנכנסת לפעולה תקינה.

משתדל לעזור

פורסם

לאחר בדיקה שעשיתי לבד ברכב- נראה שהצינור גז של המזגן מתקרר בקטנה כשאני נוגע בו לאחר הפעלה ממושכת של המזגן. הבנתי שהוא אמור להתקרר בצורה מאוד מורגשת.

בנוסף המאוורר של המזגן כפי שנשמע ממכזה המנוע נשבע שעובד באופן רציף. 

פורסם
לפני 15 שעות, גולדן191 כתב:

זה לא פשוט

זה בהכרח אומר שיש חור איפשהו במערכת

נכון בעיקרון.

 

במציאות יש לפעמים דליפות קטנות של נגיד  50 גרם קרר בשנה שקשה לאתר ולא תמיד שווה לתקן, עדיף לעשות השלמת קרר פעם בכמה שנים.

 

דבר נוסף, בשונה ממזגנים ביתיים ששם כל הצנרת נחושת וכל החיבורים הם חיבורי קונוס בלחיצה, ברכב חלק מהצנרת היא צנרת גומי (בין המדחס למעבה, בשביל  לספוג את רעידות המדחס שרועד יחד עם המנוע ) ואטמי גומי. וזה לא מאפשר אטימה של מיליון אחוז כמו חיבורי נחושת. 

 

בקיצור אם אחרי 5 שנים היית צריך להשלים 150 גרם קרר, תשלים ותסע בכייף, אין מה לחפש דליפה.

 

לפני 14 שעות, MRCOHENN כתב:

 שהצינור גז של המזגן מתקרר בקטנה כשאני נוגע בו לאחר הפעלה ממושכת של המזגן. הבנתי שהוא אמור להתקרר בצורה מאוד מורגשת.

בנוסף המאוורר של המזגן כפי שנשמע ממכזה המנוע נשבע שעובד באופן רציף. 

 

טמפרטורת צינור יניקה אמורה להיות משהו כמו 7-10 מעלות כשהמדחס פועל והוא אמור להגיע לטמפרטורה הזו כמה עשרות שניות אחרי הפעלת המדחס ולא רק אחרי הפעולה ממשוכת.

 

 

אם הוא מרגיש רק מעט קר זה שיחון גבוה, ביצועי המערכת לא מספיקים. 

 

ודבר ראשון שצריך לבדוק כמו שאמרו לך, זה שיש מספיק קרר. 

 

המאוורר של המעבה שהוא בהרבה מכוניות משותף עם מאוורר קירור מנוע, עובד רצוף כל זמן שהמדחס פועל וזה תקין.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התקלה טופלה

אחרי ביקור אצל טכנאי מזגנים לרכב- הוא ביצע בדיקה לוודא שאין דליפת גז- יצא תקין. 

לאחר מכן רוקן ומילא גז חדש- פתר לחלוטין את הבעיה. הרכב הפך למקרר :)

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...