Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת חיפוש רכב שני לבית, עשיתי נסיעה על אוסטרל 2024 מאוד אהבתי את הרכב אנחנו שלמים עם כל היתרונות/חסרונות שלו.

אני רואה שיש הצעה אגרסיבית מאוד לדגמי 0 קמ אך גם בשןק המשומשות ישנן הצעות שנראות מעולה.

החשש העיקרי שלי זה סחירות עתידית, אני רואה רכבים עם נתונים מעוליםמשחודשים יושבים בלוח.

אשמח לשמוע כמה אחוז מתחת למחירון "מקובל" להוריד בדגמים האלה, ורנו בכלל

פורסם

אם החשש שלך הוא סחירות עתידית - אל תקנה רנו, קנה טויוטה.

 

זה לא עניין של "מקובל" זה עניין של היצע וביקוש. כרגע בגלל שיש יצע גדול במחירים נמוכים ב-0 ק"מ זה משפיע על שוק המשומשות שגם ככה לא מדהים.

 

אם אתה מודע לזה שיתכן  שתתקע עם הרכב חודשים רבים כשתרצה למכור ו/או שתצטרך לרדת מאד במחיר המבוקש. אין מניעה לרכוש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם סחירות עתידית היא החשש שלך כל תוצרת צרפת אינה עבורך , המחיר צונח בחדות , הביקוש נמוך בעת מכירה והטיפולים במוסכי הרשת יקירים מאוד.

אתה קונה בזול ומוכר בזול.

 

פורסם

רכב עם ביקוש נמוך שנרכש כמשומש יהיה זול ברכישה ובמכירה. ההפרש, עד כמה שבכלל ניתן לצפיה מראש, יהיה יותר קטן מאשר ברכב מבוקש.

 

הביקוש לכל דגם עשוי להשתנות - אתה עשוי לרכוש רכב שהיום מבוקש ומחר לא.

 

כיוון שקשה מאוד לחזות את השוק הייתי מתרכז במדדים אחרים - התאמה לצרכים, נוחות, איבזור, אמינות, עלויות אחזקה (ביטוח, רישוי, טיפולים ותיקונים), פחות בשוק העתידי, במיוחד אם אתה מתכוון להחזיק ברכב לאורך שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 שעות, alex321 כתב:

החשש העיקרי שלי זה סחירות עתידית, אני רואה רכבים עם נתונים מעוליםמשחודשים יושבים בלוח.

 

אני מציע לך לעשות סוויצ' מחשבתי.

ברגע שאתה קונה רכב משומש סחירות נמוכה היא יתרון, ולא חסרון.

אתה נהנה מבעיית הסחירות ברכישה יותר ממה שתסבול ממנה במכירה בעתיד.

 

זה כמובן תקף לרכב משומש וממש לא לרכב חדש. לגבי 0 ק"מ השאלה היא מה עומק ההנחה.

 

אבל ביד 2 זה בגדול יתרון. והוא משמעותי יותר ככל שתחזיק את הרכב יותר שנים. לא הייתי קונה רכב משומש עם בעיית סחירות אם הכוונה היא למכור אותו עד שנה שנתיים.

 

לגבי 0 ק"מ לרכב כזה אני חושב שזה מסלול טוב מאוד בהנחה שמנה אם הכוונה להחזיק את הרכב שנים רבות

פורסם

לי הייתה קליאו 2022 מאוד שמורה עם 18 אלף. מחירון 86 אלף, גם באזור ה 75 לא היו טלפונים. בנוסף נמסר לטרייד.

רנו זה לא טיוטה. אתה קונה אותם לא בשביל סחירות אלא בגלל שאהבת את הרכב.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי רכב נוח וראוי. אם לא החזירות של היבואן הייתי לוקח בליסינג. לא הייתי בונה על שמירת ערך אלא אם מתכוון להחזיק תקופה ארוכה. גם מבצעי אפס קילומטר לא מגלמים את ירידת הערך העתידית הצפויה במותג רנו.

פורסם

רכב מאוד מהנה ואם לא הייתי יושע שזה רנו בקלות הייתי יכול לאמר שהוא שייך למותג יוקרה.

באמת עשו עבודה יפה.

אני מתקשה למצוא מידע גם בפורומים בחול על האמינות של המכלולים)בדגש על הגיר החדש והמערכת ה"מיני היבריד".

אבל זה עוד סיכון שאני מוכן לקחת.

כמוכן עשיתי נסיעה על קולאןס דיזל ובנזין והאמת ממש אהבתי את הרכב, אבל גם שם זה שאלה כמה לתמחר אותו.)חוץ מהמולטימדיה המחרידה שהם התקינו שם(

פורסם
לפני 6 שעות, yahaga כתב:

גם מבצעי אפס קילומטר לא מגלמים את ירידת הערך העתידית הצפויה במותג רנו.

 

לעיתים המבצעים משמעותיים ואז בנסיבות מסויימות זה מגלם ואף מעבר.

 

אני לא זוכר את הפרטים אבל לפני חודשיים בערך היה כאן שרשור על סיטרואן C4X שנמכרה בהנחה של עשרות אלפי ש"ח. משהו כמו 35,000 אם אני זוכר נכון.

 

אני ער לכך שכנראה המחירון לחדש שם בסיטרואן היה תיאורטי ואף אחד לא שילם את המחיר המלא. אבל אם הרכב נמכר בעשרות אלפי ש"ח פחות מהמקבילה היפנית/קוריאנית אז ירידת הערך תגולם לעיתים אם מחזיקים ברכב שנים רבות.

נניח 8 שנים.

נניח שמוכרים עוד 8 שנים ב 10-20 ונניח שהיפנית/קוריאנית המקבילה תמכר ב 40-50. זה כבר דומה מאוד.

 

נכון שזו השערה ואין לדעת לגבי האמינות ומחירים. אבל בסיטרואן המדוברת לדעתי נתנו אחריות של 5 שנים ואף יותר.

 

כמובן שכל זה בהנחה והרכב הוא רכב שרוצים לקנות ומתאים.

 

ואז זה דיל לא רע בכלל.

פורסם

c4x חשמלית נמכרה ב 110 אלף, מחיר מעולה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

התייחסתי לבנזין. אם אני זוכר נכון ההנחה שם היתה מרשימה.

 

אני לא מכיר את החשמלית.

 

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/סיטרואן_C4_X_(חשמלית)_-_מבחן_רכב/

 

לפי הכתבה הזו כבר ב 2023 לא ישרה קו עם השוק. ומאז הרבה השתנה. מנגד נמכרה (לפחות תיאורטית) אז ב 185,000. בהתחשב במה שקרה למחיר בשוק בשלוש שנים האלו אפשר להגיד שהיום הרכב נמכר בחצי מחיר.

 

על פניו טווח דל, טעינה איטית, ביצועים חלשים וטכנולוגיה מיושנת.

 

אבל מי שזה מספק אותו יכול לעשות דיל נהדר. עדיף מכל חלופה אחרת במחיר הזה. חשמלית או לא. בודאי אם מתכנן להחזיק מספר שנים משמעותי.

 

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם
לפני 10 שעות, razi_pazi כתב:

התייחסתי לבנזין. אם אני זוכר נכון ההנחה שם היתה מרשימה.

 

אני לא מכיר את החשמלית.

 

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/סיטרואן_C4_X_(חשמלית)_-_מבחן_רכב/

 

לפי הכתבה הזו כבר ב 2023 לא ישרה קו עם השוק. ומאז הרבה השתנה. מנגד נמכרה (לפחות תיאורטית) אז ב 185,000. בהתחשב במה שקרה למחיר בשוק בשלוש שנים האלו אפשר להגיד שהיום הרכב נמכר בחצי מחיר.

 

על פניו טווח דל, טעינה איטית, ביצועים חלשים וטכנולוגיה מיושנת.

 

אבל מי שזה מספק אותו יכול לעשות דיל נהדר. עדיף מכל חלופה אחרת במחיר הזה. חשמלית או לא. בודאי אם מתכנן להחזיק מספר שנים משמעותי.

 

מצד שני מרווחת, תא מטען ענק, נוחות נסיעה ועדיין הביצועים שלרוב יספיקו, האמת שחשבתי אפילו עליה בתור קניה.ו ב110 אלף? אין לה מתחרים.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לקנות רנו ולצפות למכור אח"כ אפילו קרוב למחירון זה בעיניי אשליה.

כאחד שהחזיק מספר מכוניות מתוצרת רנו ולאחרונה מגאן סטיישן אחת (דיזל 2018) וחווה ירידת ערך הזויה לפי ההודעה שלך כנראה שרנו לא מתאימה לך.

אני כנראה מזוכיסט עדיין פוזל מידי פעם ללוח לראות אם יש קולאוס דיזל בהזדמנות...

פורסם

על חתונה קתולית שמעת?
אבא שלי החליף רנו ברנו כמעט 20 שנה
האחרונה היתה קפצור
ק"מ נמוך, יד 00 מפנסיוניר, מטופל, בלי שריטה
לקח לו 3-4 חודשים למכור במחיר זנות
קנה יפנית. חלאס, כמה אפשר להפסיד כסף?
היתה לי ASX, לא כיף, לא מפנק, לא כלום... אבל נמכרה תוך 48 שעות מעל המחירון
אז תחליט מה מתאים לך סחירות או הנאה. זה בדר"כ לא הולך יחד
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אולי זה תלוי במחיר ובגיל, אבא שלי מכר לפני כמה קליאו 2014 יד 1 עם 70 אלף ק"מ, מאוד קרוב למחירון שגם ככה לא יקר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...