Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רוצה לשמור על צבע הרכב אבל לא להשתגע עם ציפויים ושיגעונות

יש לי רכב יקר וחדש 

אשמח להמלצה על חומר לווקס עדין שלא יוצר סווירלים - פשוט להוסיף שכבת הגנה עדינה

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי new here
פורסם

ווקס חדש מבית ננולקס גרמניה- תראה גם את הסרטון שיש בעמוד המוצר: https://www.ildetailing.com/products/ווקס-מתקדם-לרכב-nanolex-wcwc-wax

בתאריך 1.4.2026 בשעה 15:50, Michazzz כתב:

אי אפשר לעשות ציפוי על ווקס. ציפוי צריך ליישם על משטח נקי לחלוטין. אגב ה UK 3.0 ציפוי נהדר, אבל CARPRO השיקו גרסה חדש של ה LITE שמנקראת LITE2.0 - הגרסה החדשה עם עמידות של עד שנתיים ומאוד קלה ליישום - תכננו את הציפוי לשימוש של חובבים או כציפוי לדיטיילרים ניידים שמיישמים בעיקר בחוץ, הנה הקישור: https://www.ildetailing.com/products/ציפוי-ננו-קרמי-carpro-lite-2-0?_pos=2&_sid=3f433add0&_ss=r

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
לפני 4 דקות, itay_mar כתב:

ווקס חדש מבית ננולקס גרמניה- תראה גם את הסרטון שיש בעמוד המוצר: https://www.ildetailing.com/products/ווקס-מתקדם-לרכב-nanolex-wcwc-wax

אי אפשר לעשות ציפוי על ווקס. ציפוי צריך ליישם על משטח נקי לחלוטין. אגב ה UK 3.0 ציפוי נהדר, אבל CARPRO השיקו גרסה חדש של ה LITE שמנקראת LITE2.0 - הגרסה החדשה עם עמידות של עד שנתיים ומאוד קלה ליישום - תכננו את הציפוי לשימוש של חובבים או כציפוי לדיטיילרים ניידים שמיישמים בעיקר בחוץ, הנה הקישור: https://www.ildetailing.com/products/ציפוי-ננו-קרמי-carpro-lite-2-0?_pos=2&_sid=3f433add0&_ss=r

תודה 

אני לא מתכוון לצפות עם כיסויי נאנו או כל סוג מודרני  מלבד ווקס עדין מידי כמה חודשים. 

פורסם

אתה מחפש משהו בסגנון של אוטם צבע ולא וקס, אוטם נועד להגנה ומחזיק כמה חודשים (ביישום נכון) אבל וקס נועד להבריק ומחזיק במקרה הטוב חודש.

אני משתמש בזה ויכול להמליץ, יישום פשוט רסס ונגב ומחזיק הרבה זמן.

https://www.autostore.co.il/product/תרסיס-ברק-והגנה-turtle-wax-hybrid-ceramic/?srsltid=AfmBOopg_j4PTFBz-tSKaCGjzAwPs4AfEHDegOTp6mTez2s-YaX1xE2f

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 8 שעות, Adani כתב:

אתה מחפש משהו בסגנון של אוטם צבע ולא וקס, אוטם נועד להגנה ומחזיק כמה חודשים (ביישום נכון) אבל וקס נועד להבריק ומחזיק במקרה הטוב חודש.

אני משתמש בזה ויכול להמליץ, יישום פשוט רסס ונגב ומחזיק הרבה זמן.

https://www.autostore.co.il/product/תרסיס-ברק-והגנה-turtle-wax-hybrid-ceramic/?srsltid=AfmBOopg_j4PTFBz-tSKaCGjzAwPs4AfEHDegOTp6mTez2s-YaX1xE2f

תודה. זה מתאים לצבע מטלי רכב חדש ? לא עושה שריטות ? 

 

פורסם

היישום צריך להתבצע על רכב נקי והניגוב עם מטלית מיקרופייבר רכה ונקייה, אין סיבה שיהיו שריטות בצורה כזאת.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
בתאריך 1.4.2026 בשעה 3:17 PM, new here כתב:

אני רוצה לשמור על צבע הרכב אבל לא להשתגע עם ציפויים ושיגעונות

ווקס - נדרש בחידוש כל חודש
ממלץ לעשות ציפוי ננו - מחזיק שנה + (תלוי בשיטות שטיפת רכב) וגם אפשר לחדש כל שנה או יותר.

השכלה אחרת - מה הדרך שלך לתחזוקה? 
האם שטיפה ידנית או אוטומטית?

פורסם

יש לי ניסיון מעולה עם collinite 915 -  צריך להזמין מחו"ל.

ווקס ותיק  מאוד ואיכותי. מחזיק הרבה יותר מחודש בתנאי שיושם נכון.

הברק מעולה.

 

לאחרונה אני משתמש בהייבריד סולושן סרמיק של טרטל ווקס.  קל מאוד מאוד ליישום והברק והבידינג מצויינים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...