Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע נתצ בכביש 6?


פוסטים מומלצים

פורסם

אבל למה לעשות את הנת”ץ בנתיב השמאלי?

מדובר בנתיב שככל הנראה המהירות הממוצעת בו תהיה נמוכה מהמהירות הממוצעת בנתיב האמצעי בשעות שאין פקקים...

לדעתי זו סכנה בטיחותית.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

ראית פעם את הבלגאן של נתיבי המטרונית בחיפה?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

@Be roo 20 אוטובוסים זה מעט? זה נראה שומם אבל תיאורטית 1,000 נוסעים ויותר. זה מעט?

 

בדיוק זו הכוונה בנת״צ. גם על מסילת רכבת עוברות 4 רכבות בשעה - לכאורה נטוש, מעשית יכול להגיע ל-3,000 נוסעים ויותר.

 

 

@- XM - מה רע בנת״צ בשמאלי? זה יותר בטוח מאשר כשאתה צריך לחצות אותו בימני לצורך יציאה מהכביש. שים לב שגם טראמים ורק״לים נוסעים בנתיבים המרכזיים. זה שאתה רגיל לנת״צים ימניים זה לא אומר שזה הפתרון העדיף בכל מקום.

 

@ברווז - נתיבי המטרונית הם דוגמה מצויינת. בעיר ובקריות הנתיבים מרכזיים וזורמים היטב. בשד׳ ההגנה המטרונית (וגם קווי אוטובוס רגילים) נוסעים בנתיב הימני, ושם הברדק חוגג.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רוב התוואי של המטרונית הוא בנתיב השמאלי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

וטוב שכך. גם את הקטעים בעכו ובנאות פרס בונים במרכז הכביש, אבל איני יודע מה יקרה בין הקריות לעכו ובתוך טירת כרמל.

 

והכי מסקרנת אותי ״נופית״ בנצרת ובכפרים סביבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 שעות, yo-av-minus כתב:

לא עובד בכביש 1 ולא יעבוד בשום מקום.

היתה תקופת חסד של שלושה נתיבים רגילים והתנועה זרמה, גם לאוטובוסים, כיום כמעט ולא רואים אוטובוסים בנת"צ וגם אלו שכבר מגיעים מזגזגים בין הנתיבים מתוך מחשבה שאחד אחר מהיר יותר (הוא לא), בימים שיש אכיפה ע"י אופנוע וחצי הכביש פקוק עוד יותר.

בנוסף משאיות ממשיכות לסוע בנתיב האמצעי גם אחרי 9:30 בבוקר כי למה לקרוא שלטים או להכיר את חוקי התנועה והכביש פקוק ברוב שעות היום.

והישראלים שמגיעים למנהרות הראל החליטו דווקא שם שיש לסוע על 20 קמ"ש במנהרה בכל מצב.

לגבי מנהרת הראל - כלי רכב כבדים שמגיעים לכיוון ירושלים גודשים את שתי הנתיבים הימיניים ומורידים מהירות בגלל העליה, מה שתורם להאטה הזאת. דבר דומה קורה לכיוון מערב, רק ששם בשעות אחה"צ יש פקק בגלל היוצאים מירושלים

פורסם (נערך)
לפני שעה, sperial כתב:

 20 אוטובוסים זה מעט?

כן, 20 אוטובוסים בשעה, זה מעט. אוטובוס פעם ב-3 דקות זו לא מסה שמשפיעה על שום דבר. גם אם הם מלאים, והם לא, כך שזה גם לא 1000 איש.

שלא לדבר על זה שהזמן שנחסך להם מתקזז, לפחות בחלקו, עם הפקקים שנוצרים ברחובות המובילים לנתצ.

אין לי מן הסתם נתונים, ואני בספק שמישהו טורח לבדוק, כמה הנתצ הזה שיפר את זמן הנסיעה שלהם.

יש נתצים טובים, שמספקים מענה חשוב על צירים ראשיים. זה לא המקרה.

 

ושיהיה ברור, לי הנתצ הזה לא מפריע, אני עם אופניים (יחד עם הנתצ עשו שביל יפה). ברכיבה יומיומית לאורך פקק קבוע אתה מגלה תובנות.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

עדיין לא ברור לי איך נתצ יעזור למישהו בכביש 6.

זה לא ציר תחבורה ראשי למי שנוסע בתחבצ. 

 

אני בספק אם עוברים מעל 100 אוטובוסים ביום בכל הכביש הזה (אין לי נסיון לכיוון דרום ממחלף קסם)

עריכה אחרונה על ידי cfir71

כפיר הג'ינג'י

פורסם
Just now, cfir71 כתב:

עדיין לא ברור לי איך נתצ יעזור למישהו בכביש 6.

זה לא ציר תחבורה ראשי למי שנוסע בתחבצ. 

 

אני בספק אם עוברים מעל 100 אוטובוסים ביום בכל הכביש הזה (אין לי נסיון לכיוון דרום ממחלף קסם)

 

הפיל שבחדר
מישהו יודע כמה קווי אוטובוס ובאיזו תדירות נוסעים בכלל בכביש 6? כמה מוניות?
או שכוונת המשורר היא ל3+ (שגם אותו לא ברור לי איך יאכפו בלי לעצור ולבדוק רכבים)?

פורסם

השאלה אינה נכונה. השאלה היא כמה אוטובוסים מתוכננים לנסוע בנתיב כאשר יושלם, והאם יורשו לנסוע בו אוטובוסיםשאינם בקווים (למשל אוטובוסי תיירים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 דקות, cfir71 כתב:

לא ציר תחבורה ראשי למי שנוסע בתחבצ. 

יכול להיות שעם נתצ הוא יהיה כזה.

אם זמני הנסיעה יתקצרו, יהיה שווה להפנות אליו יותר תחב"צ.

פורסם

כמובן שמישהו במשרד התחבורה טרח לכתוב הנחיות מסודרות. התשובה לשאלה של @Be roo נמצאת בעמ׳5.1 (אני חייב לומר שלא הבנתי את הטבלה), והתשובה לשאלתו של פות״ש בעמ׳7.1.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, cfir71 כתב:

עדיין לא ברור לי איך נתצ יעזור למישהו בכביש 6.

זה לא ציר תחבורה ראשי למי שנוסע בתחבצ. 

 

אני בספק אם עוברים מעל 100 אוטובוסים ביום בכל הכביש הזה (אין לי נסיון לכיוון דרום ממחלף קסם)

יש קווים רבים "ישירים" שנוסעים בקטע המדובר

(אני מכיר את הקווים החרדים 992 / 996 / 972 אבל יש עוד הרבה גם לציבור הכללי)

ואם אכן הקטע הנ"ל פקוק לעיתים תכופות (כדברי פות"ש) יש הרבה היגיון לתת נתיב לתח"צ (אני נוסע בעיקר בלילות אני לא יודע מה קורה שם בשעות העומס)

לגבי נרת ואפשרויות אכיפה - נקווה שעד שזה יושלם יהיה אפשר לאכוף את זה ע"י מצלמות, להבנתי עושים פיילוט על זה בכביש 1.

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, cfir71 כתב:

:) אכן מצפה. אני משלם הרבה לכביש 6. 

הופתעתי לגלות שזה נרת/נתצ

 

מה גם שמהכרות ארוכה עם הכביש (נוסע כל יום ראש העין - חיפה) כבר 3 שנים

ראיתי אולי 10 אוטובוסים. ואני מגזים. ב 3 שנים כן? לא ביום אחד

כך שלא ברור לי איזה אוטובוסים אם בכלל יעברו שם. וגם אם יעברו זה בטוח לא מצדיק נתצ

 

קווים של אגד מירושלים ליישובי הצפון - חיפה, טבריה, קריית שמונה, עפולה...

קוים של נתיב אקספרס מצפת לבני ברק, ירושלים ואשדוד ועוד ריכוזים חרדים.

קוים של חברת קוים מחיפה ליישובי המשולש.

קו באר שבע-עפולה.

 

לא בדיוק 10 אוטובוסים.

ברגע שיפתחו נת"צ תהיה בטוח שיפעילו עוד קוים.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

האם יורשו לנסוע בו אוטובוסיםשאינם בקווים (למשל אוטובוסי תיירים).

לא מכיר מקומות עם ההגבלה הזו, למעט אזורים עירוניים צפופים (חלק מנתצ"י ירושלים, לדוגמא). כך שלא רואה הגיון להגבלה הזו בכביש 6.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...