Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Moshe c כתב:

לצערי לא יכול לעזור עם חשמלאי אבל מציע שאם לא בדקת, תבדוק קודם את הפיוז הרלוונטי ותביט אם החוטים מתחת לכיסא שלמים והמחברים מחוברים. 

הפיוז בסדר

הנורות של החימום פועלות וניראות בסדר

הכל מתחת מחובר כמו שצריך - אבל יש חיבור אחד שלא מחובר לכולם ואני לא רואה גם לאן לחבר אותו. אולי זה קשור?

34t2t552.JPG

פורסם (נערך)

אני מניח שהמחבר הבודד קשור לאופציה שקיימת ברמת גימור אחרת משלך. 

הייתי עושה ניסיון אחרון, מפריד את כל המחברים, כולל את זה שמתחת לריפוד גוף הרכב שמתחת לכיסא, אתה תראה חלונית בריפוד אם זה קיים, ממתין חמש דקות ומחבר בחזרה. 

עריכה אחרונה על ידי Moshe c
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, Moshe c כתב:

אני מניח שהמחבר הבודד קשור לאופציה שקיימת ברמת גימור אחרת משלך. 

הייתי עושה ניסיון אחרון, מפריד את כל המחברים, כולל את זה שמתחת לריפוד גוף הרכב שמתחת לכיסא, אתה תראה חלונית בריפוד אם זה קיים, ממתין חמש דקות ומחבר בחזרה. 

תודה . הגיוני. כנראה שזה לקירור מושבים שאין אצלי. ניתקתי וחיברתי מחדש. אין שינוי. המנורות פועלות הכל נראה כמו שצריך לא מקרר כלום. בשני הכסאות. (אם היה רק באחד הייתי חושב שזה הגוף חימום).

חושב על עוד פתרונות....

פורסם

קודריוס,

לפני 30 דקות, koderius כתב:

המנורות פועלות הכל נראה כמו שצריך לא מקרר כלום

תחליט חימום או קירור?

 

באמת חשוב לך החימום של המושבים?

נשמע לי הדבר הכי מיותר במדינת ישראל, מחוץ לחרמון לצפת ויומיים בשנה בירושלים.

 

אז ירדת מ ה מזאראטי ?

פורסם

אם יש לך רב מודד וידע כיצד להשתמש בו, תנסה למצוא היכן הנתק / הרכיב התקול. 

אם אין, הייתי מנסה לאתר חשמלאי רכב באזור שמתאים לך, כאן או בגוגל, זה לא אמור להיות משהו מורכב מאוד ולכן לדגם הרכב לא אמורה להיות השפעה על הצורך למצוא מישהו עם ידע ספציפי בדגם. 

אם אתה מכיר את אבי חלקי חילוף, תנסה לבקש הפניה, הוא בטוח מכיר. 

פורסם
לפני 14 שעות, Moshe c כתב:

אם יש לך רב מודד וידע כיצד להשתמש בו, תנסה למצוא היכן הנתק / הרכיב התקול. 

אם אין, הייתי מנסה לאתר חשמלאי רכב באזור שמתאים לך, כאן או בגוגל, זה לא אמור להיות משהו מורכב מאוד ולכן לדגם הרכב לא אמורה להיות השפעה על הצורך למצוא מישהו עם ידע ספציפי בדגם. 

אם אתה מכיר את אבי חלקי חילוף, תנסה לבקש הפניה, הוא בטוח מכיר. 

יש לי מודד. אני מנסה למצוא דיאגרמה של החשמל שם ולא מצאתי בכל האינטרנט לכן התייאשתי. ודברתי עם כמה חשמלאי רכב ברחובות ואמרו שהם לא נוגעים באמריקאיות! אשאל את אבי - רעיון טוב! תודה

פורסם

ממסר! המתג מדליק אור ומעביר פיקוד לממסר בגלל הזרם הגבוה של החימום. זה האזור שהייתי מתמקד בו. לזהות אותו לבדוק שמגיע פיקוד, שהאדמה תקינה ושהממסר מתפקד ותקין

  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, koderius כתב:

יש לי מודד. אני מנסה למצוא דיאגרמה של החשמל שם ולא מצאתי בכל האינטרנט לכן התייאשתי. ודברתי עם כמה חשמלאי רכב ברחובות ואמרו שהם לא נוגעים באמריקאיות! אשאל את אבי - רעיון טוב! תודה

תנסה גם אתה אבי אור מהאיזמל 9 בנס ציונה ‎089300749

הוא עוסק במיזוג אבל יכול להיות שיוכל לעזור, מנסיוני הוא איש מקצוע. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...