Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הרכב לא מזמן, עשיתי בדיקה  במכון והכל היה תקין.

בנסיעה איטית אני שומע רעש טקטוק בעיקר בנסיעה בכביש משובש קלות, הלכתי למוסך כללי והוא אמר שצריך להחליף מוטות מייצבים ושזה 99 אחוז הפתרון

אחרי כמה שעות התקשר לומר שהוא לא מוצא מוטות כאלה חלופיים וצריך להזמין מטיוטה במחיר של 1200 + מעמ לכל מוט= סהכ עם עבודה 3000 שקלים

 

האם כל מה שנותר זה ללכת למוסך טיוטה?

האם יש מוסך שמתמחה ברכבים כאלה עם מחירים שפויים?

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תחליף מוסך. מוט מייצב קדמי עולה באזור ה100-200 שקל.

הרכב הזה אמור להיות זהה מכאנית לפיג'ו 107 וסיטרואן סי1. תנסה במוסך שמתעסק בצרפתיות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה רכבים שונים לגמרי.

תשים לב שהרכב שפות"ש מציין אייגו X אין לו שום קשר ל107/108 או סי 1. זאת לא אייגו רגילה שהייתה בשת"פ בין סטלנטיס לטויוטה ויצורן של השלושה הופסקת בסוף 2021.

אייגו X יושבת על פלטפורמה עצמאית של טויוטה שנקראת GA-B.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם (נערך)

חחחחח 3000 ש"ח לזוג מוטות עם עבודה. תעבור מוסך דחוף 

250 ש"ח עם משלוח 3 ימים וזה אצלך - https://spareto.com/products/meyle-rod-strut-stabiliser/30-16-060-0096

ואם אתה רוצה סיני יש לך ב 200 ש"ח כולל משלוח 3 ימים (DHL) - 0123-KSP90F - Rod/Strut, stabiliser | Spareto

לך למוסך יעשו לך את ההחלפה ב 100-150 ש"ח בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

^ זה לא נראה כמו המק"ט הנכון. כפי שכתב TRZ84, מדובר באייגו X ולא באייגו רגילה. פלטפורמה וחלקים שונים.

לכאורה אלו המופיעים כאן מתאימים, אבל חובה לוודא.

ובהתאם, מחירם אצל היבואן בארץ אכן גבוה ועומד על 1009 ש"ח + מע"מ. כך שהמוסך לא ממש מנסה לעבוד עליו.

 

אבל גם בהתאם, ניתן למצוא את המק"ט הנכון באתרים בחו"ל במחיר נמוך בהרבה עבור חלקים תחליפיים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

^ זה לא נראה כמו המק"ט הנכון. כפי שכתב TRZ84, מדובר באייגו X ולא באייגו רגילה. פלטפורמה וחלקים שונים.

לכאורה אלו המופיעים כאן מתאימים, אבל חובה לוודא.

ובהתאם, מחירם אצל היבואן בארץ אכן גבוה ועומד על 1009 ש"ח + מע"מ. כך שהמוסך לא ממש מנסה לעבוד עליו.

 

אבל גם בהתאם, ניתן למצוא את המק"ט הנכון באתרים בחו"ל במחיר נמוך בהרבה עבור חלקים תחליפיים.

זה של טויוטה אייגו X, תסתכל שוב זה אותו המק"ט

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

שאלה טיפשית אפשר ומותר לי לשאול? 

 

האם בדקת שזו לא סך הכל אבן בגלגל שעושה לך את התיקתוק? 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, ברווז כתב:

שאלה טיפשית אפשר ומותר לי לשאול? 

האם בדקת שזו לא סך הכל אבן בגלגל שעושה לך את התיקתוק? 

השאלה אם זה תיקתוק ברעש סיבובי או במהמורות הוא שומע נקישות

פורסם

מנסה לכסות את כל הבסיסים, כי לפעמים זה הרבה יותר פשוט לשים פלסטר מאשר ללכת לניתוח - ולא צריך בכלל את הניתוח... 

אין לי מושג, פות"ש לא תיאר היטב את התיקתוק ולא שיתף סרטון. 

העליתי נקודה למחשבה, שבתקווה זה כל מה שזה- אבן שתקועה בגלגל ועושה רעש מחרפן, QUICK FIX וחינמי. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...