Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם!

ראב 4 מנוע 2.0 4X4 שנת 2022, אשמח לקבל הצעות ממי שמכיר אזורים שאפשר לנסוע בהם בשטח

בלי לגרד את כל הגחון, אבל כן טיפה אתגרי (עדיפות לאזורים עם מעיינות וכו)

יש לציין שהמרווח גחון של הדגם הזה ( לא היברידי),גבוה בחצי סנטימטר מההיברידי (19.5)

בתודה מראש.

 

פורסם (נערך)

ברכב שאינו ממוגן יש הרבה יותר משמעות ליכולות של הנהג מברכב עם מיגון תחתון והילוך כח. עם נהג מרוכז ושקול הרכב יגיע יותר רחוק וייתקע פחות.

האם מוכרים לך המושגים הצלבה, זוית גישה ונטישה, שיפוע צד? איזה סוג צמיגים יש לך? איזה בולמי זעזועים?

ממליץ לקרוא על הדברים האלה, יש ספר מצוין של יואב קווה.

בכל מקרה קח בחשבון שנסיעה בשטח תמיד גוררת הוצאות גדולות יותר על תחזוקת הרכב.

ממליץ על האפליקציה אוףרואד ולרכוש לה מפת שבילנט. תוכל למצוא שם מסלולים באיזור הרצוי עם תיאור של רמת הקושי שלהם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

https://www.tiuli.com/tracks/321/בין-מעיינות-חבויים-טיול-4x4-בהרי-ירושלים

נסה את המסלול הזה. היינו בו 

לא ראיתי קושי מיוחד במסלול. אולי העליה לפני צובה תהיה קצת אתגרית בשבילו בגלל קצת הצלבות

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

1. נחל אלכסנדר מבארותיים לחוף ינאי. עביר כמעט כולו גם ללא 4×4 אבל יש לא מעט בורות שתצטרך לחצות לאט ובזהירות, ובסוף חלק מהמסלול חולי וצריך להיזהר לא להתחפר. הנחל עצמו מלווה את רוב המסלול, אבל הוא מזוהם.

2. דרך בורמה ממצפה הראל לשואבה. יש קטע אחד "הסרפנטינות" שדורש נהיגה מיומנת והכוונה. היציאה לשואבה לפעמים סגור מה שיכול לגרום למסלול להתארך עד אבו גוש. אין מים אבל יש צל.

(הנסיעה על אחריותך יש שירשור של דיסקו עם המלצות).

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 19 שעות, amosbmw כתב:

האם מוכרים לך המושגים הצלבה, זוית גישה ונטישה, שיפוע צד? איזה סוג צמיגים יש לך? איזה בולמי זעזועים?

מוכרים גם מוכרים, הכל מקורי ברכב, הצמיגים, בולמים, הכל, ואני לא מתכנן להחליף כי אני לא נוסע הרבה בשטח, רק עכשיו בחופש אני רוצה לצאת קצת, עם הילדים... 

אגב הבנתי שיש ברכב במצב TRIL ׁ(סלעים)הדמיה של נעילת דפרנציאל בדומה לפורסטר (לא שאני משווה), ככה שזה אמור לתת עוד משהו בשטח לדעתי.

לפני 17 שעות, om2 כתב:

לא ראיתי קושי מיוחד במסלול. אולי העליה לפני צובה תהיה קצת אתגרית בשבילו בגלל קצת הצלבות

אפשר לשאול עם איזה רכב עשיתם אותו?

פורסם

עשיתי אותו עם פאג'רו. כמובן שהיה קליל לו.

אבל המסלול הזה ספציפית כל רכב 4*4 יעשה. 

 

כמובן שכמו כל טיול שטח. תמיד מומלץ לא לצאת עם רכב אחד. 

נשמע שאתה לא ממוגן. אז ממש בזהירות כדי שלא תעיף אבן לאחד המכלולים. עדיף לאט מאשר מהר.

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

אני לא ממוגן כי אני לא רואה עניין מכיוון שגם ככה הרכב לא כזה גבוה אז זה גם לעשות הגבהה וגם מיגון, וזה כבר הוצאה שאני לא מחפש, כי כמו שאמרתי אני לא יורד הרבה לשטח.

 אבל בכל אופן תודה על העזרה!

פורסם

עשיתי את המסלול הזה עם BMW X3, באמת לא בעיה אם נוהגים בשכל.

תכין אחרי זה מיד שטיפה בגרניק.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 20 שעות, amosbmw כתב:

בכל מקרה קח בחשבון שנסיעה בשטח תמיד גוררת הוצאות גדולות יותר על תחזוקת הרכב.

 

מה? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מניח שהכוונה הייתה רק במקרה של נזקים...

אם גוזרים צירייה או "מניחים" את אגן השמן על סלע, צריך לתקן , וזה עולה כסף..

הוצאות התחזוקה השוטפות של האוטו לא יישתנו רק כי נסעת בשטח (פרט לעלייה מינורית בצריכת הדלק בזמן הטיול עצמו). 

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אין צורך בנזקים. יהיה צריך יותר ניקיון, כיווני פרונט והחלפות צמיגים.

אחרי נסיעה בבוץ הייתי צריך לפרק גלגלים ולשטוף את כל חלקי המתלה והכנפיים הפנימיות עם גרניק.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אהלן חברה !

דחוף למחר, מסלול באזור הצפון, עם מים, צמחייה וצל, ושלא יהיה טכני, הרכב עם מרווח גחון של 19.5 סנטימטר 

אבל 4X4.

תודה רבה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...