Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, om2 כתב:

אבל אם סובארו (בלי לזלזל) עובר שם.

הגזמת, סובארו הרבה יותר גבוה , ועם מערכת 4X4 הרבה יותר טובה. הראב 4 לא מתקרב אליו !?

הלוואי ואני טועה אני אשמח מאוד!

פורסם

לא מכיר ראב4 לעומק.

אני יודע שעושים שיווק חזק לסובארו בקטע שהוא מתאים לשטח. 

אכן לסובארו יש מרווח גחון גבוה יותר אבל לדעתי זווית גישה שלו פחות טובה 

לזכרוני גם אצלך יש בקרת משיכה. לא יודע להשוות אותה לרכבים אחרים. 

 

תבדוק לעומק את העניין

ואם אתה מגיע למסקנה שיכולות השטח שלו פחותות משמעותית משל סובארו. הייתי מציע לרדת מעניין השטח ויותר לחפש שבילי קק"ל וכו'

.

פורסם
לפני 44 דקות, om2 כתב:

תבדוק לעומק את העניין

זה הבאסה, שאין עליה כל כך הרבה ביקורות בגלל שאין הרבה את הרכב הזה, רובם המוחלט היברידיים וללא הנעה כפולה,

אבל מה שיותר מפחיד אותי, זה המרווח גחון שנמוך יחסית, או שזה בסדר לשטח? 

פורסם
לפני כשעה, מחכה כתב:

זה הבאסה, שאין עליה כל כך הרבה ביקורות בגלל שאין הרבה את הרכב הזה, רובם המוחלט היברידיים וללא הנעה כפולה,

אבל מה שיותר מפחיד אותי, זה המרווח גחון שנמוך יחסית, או שזה בסדר לשטח? 

תהיה בטוח שאם היו לראב4 יכולות שטח - היו מדגישים מאוד את העובדה הזו...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

טוב אז עשיתי לך את הש.ב וחיפשתי סקירות של הרכב.

צפה בסקירה הזאת.

בעיקר מדקה 16:30 שמתחיל סקירת השטח.

סתם בשביל לקבל מושגים. המדרגונת הקטנה הזאת בדקות 17-20 נקראת הצלבה. סובארו יעלה אותה. 

בקרת המשיכה של הראב4 פועלת בצורה מגושמת ביותר כך שהיא לא אפקטיבית בכלל 

גם בהמשך, בעליה (קטנה מאוד) הוא מתקשה (עולה בסוף אבל מתקשה)

 

לכן. המלצתי היא שלהמנע מלהכנס לשבילים שאינם שבילי קק"ל סלולים כורכר מהודק.

 

אלא אם כן בא לך לגלות את היכולות של הרכב. (ולקחת בחשבון שאתה עלול להתקע וליצור נזקים לרכב)

 

מצטער אם הורדתי רוח מהמפרשים.

 

.

פורסם
לפני 20 דקות, om2 כתב:
לפני 20 דקות, om2 כתב:

מצטער אם הורדתי רוח מהמפרשים.

טוב אז עשיתי לך את הש.ב

ממש תודה רבה, אני יראה את הסרטון ונלמד מה, מי, כמה, ולמה, 

אבל אם אני יגביה אותו, ב5 אינץ, זה ייתן לי יכולות מסוימות, או שלא בגלל בקרת המשיכה? תודה רבה.

פורסם

אני הלכתי על מיגון. זה נותן שקט נפשי. גם אם לא הצלחת לחצות קטע טכני מסוים לפחות לא דפקת חלק חשוב בניסיון.

לדעתי מיומנות בנהיגה ומכוון טוב יותר קריטיים מכמה סנטימטרים של הגבהה וכמה מעלות של זווית גישה ונטישה.

 

  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני כשעה, מחכה כתב:

ממש תודה רבה, אני יראה את הסרטון ונלמד מה, מי, כמה, ולמה, 

אבל אם אני יגביה אותו, ב5 אינץ, זה ייתן לי יכולות מסוימות, או שלא בגלל בקרת המשיכה? תודה רבה.

לדעתי לא יתן כלום. (הכוונה שזה לא באמת ישפר משמעותית את הרכב)

וכמו שאמרו כאן. עדיף להשקיע במיגון אם כבר

.

פורסם
לפני 3 שעות, מחכה כתב:

אבל אם אני יגביה אותו, ב5 אינץ, זה ייתן לי יכולות מסוימות, או שלא בגלל בקרת המשיכה? תודה רבה.

מה נסגר איתך? הגבהה של 5 אינץ'? יעני 12.5 ס"מ? 

למה לא להגביה 10'' ? זה יותר. 

איך תגביה אותו? איך תתקן את זויות המתלים? האם אתה חושב שההגבהה תשנה את מרווח הגחון? 

הרכב שלך הוא ראב 4 עם הנעה כפולה. הוא לא לנדקרוזר, ולא יהיה לעולם. והוא גם לא סובארו, לא פורסטר ולא XV, אפילו לא דאצ'יה דאסטר. 

אפילו טוסון היברידי עם הנעה כפולה הוא מתאים יותר לשטח, וגם הוא לא מתאים לשטח.

אתה צריך למצוא מסלולים לרכב קל ולהינות.

 

לפני שעה, om2 כתב:

וכמו שאמרו כאן. עדיף להשקיע במיגון אם כבר

גם ככה מרווח הגחון שלו לא מרשים, אז עכשיו להוסיף מיגון שמוריד את מרווח הגחון עוד? למה? לאיזה מטרה? 

הרכב שלו מראש לא תוכנן להיות רכב שטח, ואין בשביל מה לאנוס אותו להיות כזה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 30 דקות, discoTD5 כתב:

מה נסגר איתך? הגבהה של 5 אינץ'? יעני 12.5 ס"מ? 

צודק , התבלבלתי התכוונתי 2.5 אינץ ,הבנתי שזה המקסימום החוקי לא?

לפני 34 דקות, discoTD5 כתב:

הרכב שלך הוא ראב 4 עם הנעה כפולה. הוא לא לנדקרוזר, ולא יהיה לעולם. והוא גם לא סובארו, לא פורסטר ולא XV, אפילו לא דאצ'יה דאסטר. 

סבבה , אבל גם לא להשוות לטוסון , יש מלא סרטונים בחו"ל שמשפרים לראב4 את הצורה והוא נוסע לא רע בכלל בשטח.

מעניין שלא ראיתי כאלה סרטונים על טוסון...

פורסם

אם אתה רוצה רכב שטח.

תרכוש רכב שטח.

 

זה לא. אולי יש לו מעט יכולות שטח

אבל מכאן ועד הוצאות של (עשרות) אלפי ש"ח לשיפור רכב שמראש לא מתאים לשטח. מיותר לגמרי. 

.

פורסם
לפני 19 שעות, om2 כתב:

אם אתה רוצה רכב שטח.

תרכוש רכב שטח.

 

זה לא. אולי יש לו מעט יכולות שטח

אבל מכאן ועד הוצאות של (עשרות) אלפי ש"ח לשיפור רכב שמראש לא מתאים לשטח. מיותר לגמרי. 

בדיוק. 

לפני 21 שעות, מחכה כתב:

צודק , התבלבלתי התכוונתי 2.5 אינץ ,הבנתי שזה המקסימום החוקי לא?

כן. מקס' 5 ס"מ. 

לפני 21 שעות, מחכה כתב:

סבבה , אבל גם לא להשוות לטוסון , יש מלא סרטונים בחו"ל שמשפרים לראב4 את הצורה והוא נוסע לא רע בכלל בשטח.

מעניין שלא ראיתי כאלה סרטונים על טוסון...

כי בסוף, לא זה ולא זה מיועדים לשטח. 

חוזר למה שרשם OM2, אם אתה רוצה שטח, תקנה רכב שטח. 

אפשר להנמיך את הראב 4, לשים צמיגים ייעודיים, לקחת אותו ליום מסלול, ולהעלות סרטונים. אני בטוח שעם נהג מצוין הוא יעשה תוצאות מפתיעות. זה עדיין לא יהפוך אותו לרכב ספורט. 

הראב 4 הוא רכב מצוין, כמו שהוא לא רכב ספורט, הוא לא רכב שטח. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...