Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, סולל הדרך כתב:

אני לא מכונאי, אבל רכב לא נכבה תוך כדי נסיעה בגלל סטרטר,
לפני זה היו לך צניחות כוח במנוע, אח"כ חיווי תקללת חום
צריך בדיקה רצינית במוסך שמכיר את הרכב

כנראה שיש כאן כמה תקלות . 

הרכב לא מניע עם כבלים , הוא לא מנסה או משתעל ,וכל האורות בחיווי נשארים דולקים -אז ממה שהוא אמר בטוח יש תקלה בסטרטר. 

 

זה לא מסביר את הצניחות אז בטח משהו נוסף , אולי פלאגים ? או רדיאטור

 

לגבי ההתחממות אני לא בטוח במאה אחוז כי בעצם אני מקבל בטקסט engine overheating , אבל מה הטמפרטורה לא עולה מעל לחצי . 

אני גם מקבל את התקלה הזו עכשיו כשהמנוע לא מתחיל לעבוד. 

פורסם

זה שהסטרטר לא נכנס לפעולה זה יכול להיות הגנה, למשל (ניחוש) חיישן טמפ תקול, המחשב מזהה חום יתר ומונע ממך להניע רת הרכב.
הכל ניחושים וצריך להתחבר עם מחשב ולקרוא חיישנים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 דקות, סולל הדרך כתב:

זה שהסטרטר לא נכנס לפעולה זה יכול להיות הגנה, למשל (ניחוש) חיישן טמפ תקול, המחשב מזהה חום יתר ומונע ממך להניע רת הרכב.
הכל ניחושים וצריך להתחבר עם מחשב ולקרוא חיישנים

יש הגנה כזאת ? 

 

פורסם

אני לא יודע... אבל זה לא תרחיש לא סביר
בגלל זה צריך קודם כל בדיקת מחשב, לנקות את התקלות ואז לנסות שוב להניע
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אוקיי כמה עדכונים , הרכב מידי פעם מניע עם כבלים ולפעמים לא .

החשמלאי שהרכב אצלו אומר שאין בעיה במצבר ,באלטרנטור או בסטרטר. הוא אומר שכשמדליקים את הרכב הוא נכנס למצב חרום ,כלומר נועל על P , לא מניע ומפעיל את המאוורר . זה מה שקורה כשרכב מתחמם ,אבל כאן הוא לא מתחמם.

 

יש לכם רעיון?

פורסם

במידה ולא כתבו - 

 

כתבת שהכל התחיל כשאשתך נסעה עם מיכל-דלק ריק.

ייתכן שמשקעים ממיכל הדלק (שהיו בתחתית המיכל, ונשאבו כשלא נשאר כמעט דלק) נכנסו למערכת הדלק. המשקעים "מסתובבים" במערכת, ומדי פעם סותמים מעברים/מזרקי-דלק/חיישנים וכו', 

מה ש"משגע" את מחשב ניהול בקרת הדלק, ומכאן עשויה לקרות התופעה.

 

מציע בדיקה של מערכת הדלק/ניקוי המערכת אחרי שנכנס לכלוך.

פורסם
לפני 4 שעות, ntd כתב:

במידה ולא כתבו - 

 

כתבת שהכל התחיל כשאשתך נסעה עם מיכל-דלק ריק.

ייתכן שמשקעים ממיכל הדלק (שהיו בתחתית המיכל, ונשאבו כשלא נשאר כמעט דלק) נכנסו למערכת הדלק. המשקעים "מסתובבים" במערכת, ומדי פעם סותמים מעברים/מזרקי-דלק/חיישנים וכו', 

מה ש"משגע" את מחשב ניהול בקרת הדלק, ומכאן עשויה לקרות התופעה.

 

מציע בדיקה של מערכת הדלק/ניקוי המערכת אחרי שנכנס לכלוך.

תודה רבה.

אם באמת קרה כזה דבר , האוטו אמור להניע לא? כי כרגע הוא תוקע את עצמו . 

 

 

פורסם

אתה לא יכול לדעת

 

לכלוך זה דבר לא צפוי - חלק קטן ממנו עלול להכנס למערכת הדלק ולשבש את הפעולה שלה.

ואז תחווה תופעות של ירידה בטורים/בעיות סחיבה.

 

חלק גדול ממנו עלול להכנס לחלק חשוב במערכת, ולסתום אותו (כמו הבקרות של מערכת ניהול הדלק), ואז בכלל לא ניתן להניע.

זה גם יכול לגרום לנזק למזרקים.

 

מציע לגרור שיבדקו במוסך. תספר להם מה קרה לפני.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...