Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, eitanuch כתב:

יש לי גם הקלטה שהוא מודה

אתה מכוסה. 

העניין הוא לא אם תזכה, אלא האם תצליח לגבות. 

אתה יכול לתבוע בתביעות קטנות, כך לא תאבד פרמיה בביטוח וגם תזכה במשפט, אבל לא בטוח שיהיה לו איך לשלם.

מאידך, אתה יכול לתבוע את הביטוח שלך ואז יותר ראש שקו ושהם ישברו את הראש מולו. ממנו תוכל לתבוע רק את ההשתפות העצמית. 

 

יש דרך לא עניינית של לקחת ממנו 1500 שקל אליהן הוא מסכים מבלי להחתים אותו על כך שאין לך תלונות נוספות ואז לתבוע את הביטוח שלך לתיקון. כך תקבל ממנו השתתפות עצמית ואז הביטוח שלך יגבה ממנו את שאר התשלום. אם זה יגיע למשפט זה יהיה לרעתך, אלא אם יהיה לך תיעוד מסביר לו שזה מה שאתה מתכנן לעשות. אם הוא אחד שלא מחובר עד הסוף, הוא עוד עשוי להסכים ואז הקלת על עצמך משמעותית. 

אני לא הייתי פועל בדרך זו כי יש בה מן מרמה ובתי משפט לא אוהבים זאת. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בתאריך 20.6.2025 בשעה 16:59, סולל הדרך כתב:

גם לך יש אשם תורם לתאונה, ראית שהוא נוסע לאחרו והמשכת... אפשר היה למנוע את זה

 

מתן ייעוץ מטעה הוא עבירה על חוקי הפורום.

המנע מכך.

 

ברמה העקרונית, מי שנוסע לאחור, האחריות והאשמה עליו. בשביל שיהיה "אשם תורם" צריכה להיות רשלנות מצד הרכב הנפגע.

אם פות"ש היה נוהג בחוסר זהירות (מהר, למשל) אפשר היה לייחס לו אשם תורם. במצב שהיה, בו הוא האט והרכב הנוסע לאחור היה בכלל בעצירה, אין פה לא אשם ולא תורם ולא בטיח.

הרכב שנסע לאחור היה בכלל בעמידה והתחיל בנסיעה רק לאחר שפות"ש התקרב אליו, והיה פוגע בו גם אם היה עוצר

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

 

מתן ייעוץ מטעה הוא עבירה על חוקי הפורום.

המנע מכך.

 

ברמה העקרונית, מי שנוסע לאחור, האחריות והאשמה עליו. בשביל שיהיה "אשם תורם" צריכה להיות רשלנות מצד הרכב הנפגע.

אם פות"ש היה נוהג בחוסר זהירות (מהר, למשל) אפשר היה לייחס לו אשם תורם. במצב שהיה, בו הוא האט והרכב הנוסע לאחור היה בכלל בעצירה, אין פה לא אשם ולא תורם ולא בטיח.

הרכב שנסע לאחור היה בכלל בעמידה והתחיל בנסיעה רק לאחר שפות"ש התקרב אליו, והיה פוגע בו גם אם היה עוצר

 

 

 

עם כל הכבוד ויש כבוד
אין פה שום יעוץ מטעה
זאת ההתרשמות הסובייקטיבית שלי מהווידאו בדיוק כמו שלשופט או חוקר התאונות תהיה את ההתרשמות שלהם, שיכולה להיות זה או דומה או שונה מכל מה שיכתב פה
לדעתי האישית, זאת תאונה שאפשר היה למנוע אותה, למרות האשמה העיקרית של הצד שנסע רוורס ולכן קיים אשם תורם, מה גם שבתי המשפט מתים על המונח הזה ואם אפשר להטיל מעט אשמה על הצד השני הם ימותו על זה.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הפורום המשפטי אינו המקום להגיגים אישיים. או שאתה יודע ומבין או שאל תייעץ

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 דקות, tinoki כתב:

לא הצלחתי לפתוח את הסרטון.

הפורום הזה רק לעורכי דין?

ממש לא. 

אבל, 

1

 

2

 

 

 

 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אכן יש כאן מידי פעם ייעוץ לא מבוסס, אך זה גם לא פורום של עו"ד.

ולכן במקרה של עצה גרועה (בדיוק כמו בעצות באוף איך להרחיק יונים) המשתתפים האחרים או המנהלים צריכים לדרוש הבהרות מנין הבסיס לעצה זו.

ברור שכמו בכל פורום יהיו חילוקי דעות בין המשתתפים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...