Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות לאופנוע ראשון בעיקר בין עירוני


Romzop

פוסטים מומלצים

היי, בן 28

אופנוע ראשון שלי, עכשיו קיבלתי רשיון A1, 

מחפש אופנוע שיתאים לנסיעות שהם ברוב הזמן בין עירוני אבל כמובן שגם בעיר. 

 

מחפש משהו בתקציב של בין 10-30 אם באמת יש הצדקה, רצוי סביב 15. 

 

בגדול תמיד רציתי אופנוע ותמיד אהבתי את  הספורטיביים, הייתי ילד motogp. 

אבל פתוח לעוד סגנונות עכשיו כשאני מזדקן. 

 

אשמח לשמוע על המלצות, משהו שיהנה בבין עירוני אבל גם יהיה יציב. 

 

רוכב יחסית נמוך 1.71 - 175 עם נעליים

 

 

אשמח לשמוע אתכם! 

אין לי גם ציוד וכו אז צריך להתחשב בזה

 

*ושאלה נוספת מבחינת ביטוח, יש דילים מוכרים כלשהם לכאלה שבעלים גם של רכב? ולעשות הכל באותה חברה יחסית בזול? 

הרי אם אני אחליף את מירב הזמן שלי על הכביש לאופנוע עדיין הקמ הכולל השנתי שלי יתחלק בין הרכבים, לכן לא רואה סיבה לשלם על שניהם מחיר מלא אלא הגבוה מסין השתיים והוספה קלה, יש משהו כזה? 

( בעל רשיון רכב מעל 10 שנים ללא תאונות )

 

עריכה אחרונה על ידי Romzop
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה שלי - להתחיל בנפחים הקטנים יחסית של 250/350.

זולים יחסית לרכישה, היפנים מביניהם אמינים מאוד ועם תחזוקה זולה,

והם קלילים וסלחניים, ולא מפתים למהירויות גבוהות, אבל מגיעים בקלות ל-120 שמספקים כושר בינעירוני סביר.

https://www.yad2.co.il/vehicles/motorcycles?year=2020--1&license=3&price=10000-32000&km=-1-50000&hand=3-3&engineval=250-400

 

לגבי ביטוח, אין בשורות טובות...

רוכב חדש משלם תעריף גבוה, ואין דילים. חובה בלעדית בפול (גם דרך סוכן),

תוכל לחשב את התעריף שלך במדויק כאן :  https://car.cma.gov.il/

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון ללינק שלך:

https://www.yad2.co.il/vehicles/motorcycles?motorCycleType=3&year=2020--1&license=3&price=10000-32000&km=-1-50000&hand=0-3&engineval=250-400

 

הוספתי כאן שיתן עד יד שלישית, ולא רק יד שלישית,

והוספתי שיקח רק אופנועי כביש/ספורט, מניח ששטח וקסטום פחות מעניינים את פות"ש.

גם אח שלי לומד כרגע ומעוניין לקנות כלי ראשון,

יש במטרו בנשר לפחות, מבצע על Z500 ונינג'ה 500 חדשים ב44000 על הכביש, המבצע היה לפני שבוע, לא יודע אם עדיין תקף,

שווה לבדוק, לא יקר לכלים האלה חדשים עם אחריות וראש שקט.

טיפולים כל 12000 ק"מ, אחלה דיל,

גם ההונדה כך, לדוגמא זה:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/q8gkqufb?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=11&pagination=1

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.5.2025 בשעה 08:47, wildlands2019 כתב:

תיקון ללינק שלך:

https://www.yad2.co.il/vehicles/motorcycles?motorCycleType=3&year=2020--1&license=3&price=10000-32000&km=-1-50000&hand=0-3&engineval=250-400

 

הוספתי כאן שיתן עד יד שלישית, ולא רק יד שלישית,

והוספתי שיקח רק אופנועי כביש/ספורט, מניח ששטח וקסטום פחות מעניינים את פות"ש.

גם אח שלי לומד כרגע ומעוניין לקנות כלי ראשון,

יש במטרו בנשר לפחות, מבצע על Z500 ונינג'ה 500 חדשים ב44000 על הכביש, המבצע היה לפני שבוע, לא יודע אם עדיין תקף,

שווה לבדוק, לא יקר לכלים האלה חדשים עם אחריות וראש שקט.

טיפולים כל 12000 ק"מ, אחלה דיל,

גם ההונדה כך, לדוגמא זה:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/q8gkqufb?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=11&pagination=1

 

בתאריך 15.5.2025 בשעה 15:30, BoazB11 כתב:

המלצה שלי - להתחיל בנפחים הקטנים יחסית של 250/350.

זולים יחסית לרכישה, היפנים מביניהם אמינים מאוד ועם תחזוקה זולה,

והם קלילים וסלחניים, ולא מפתים למהירויות גבוהות, אבל מגיעים בקלות ל-120 שמספקים כושר בינעירוני סביר.

https://www.yad2.co.il/vehicles/motorcycles?year=2020--1&license=3&price=10000-32000&km=-1-50000&hand=3-3&engineval=250-400

 

לגבי ביטוח, אין בשורות טובות...

רוכב חדש משלם תעריף גבוה, ואין דילים. חובה בלעדית בפול (גם דרך סוכן),

תוכל לחשב את התעריף שלך במדויק כאן :  https://car.cma.gov.il/

 

 

 

תודה רבה לכם, 

 

אשמח לשמוע אם יש עוד כיוונים, 

 

למה בעצם 350-250?

 

ההנחה שלי הייתה שבבינעירוני  אני מעדיף משהו יחסית כבד יותר שלכן יציב יותר וגם כמובן המנוע מרגיש בנוח לשיוט במהירויות יחסית גובוהות של בינעירוני בלי להתעופף לו 

 

 

 

חושבים שעדיין שווה להמצמד לאופנוע יחסית קטן? או יותר לגבול העליון של הרשיון? 

 

 

 

ולגבי ביטוח, מה הכוונה, כל רוכב מחוייב לעשות ביטוח בפול? חברות אחרות לא מבטחות? 

 

ולכמה זמן אני נחשב רוכב חדש? בהתחשב שיש לי רשיון רכב כבר מעל ל10 שנים

 

זה דורש רצף ביטוחי או שגם נגיד אם לא הייתי קונה עכשיו אופנוע שנתיי ם אז זה נספר או לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, Romzop כתב:

למה בעצם 350-250?

אלה אופנועים קלים לשליטה, ועם כוח מנוע סביר ושימושי.

47 כ"ס כבר עלול להביא אותך למקומות בהם נדרש יותר ניסיון.

אני לא שולל על הסף. זה מאוד אישי החיבור לאופנוע והשליטה העצמית.

לרוכבים מתחילים, במיוחד כאלה שנהגו הרבה על רכב, יש בגרף הלימוד שלב של בטחון יתר.

מין הרגשה שאתה כבר מיומן, ויכול לדחוק עוד קצת את הגבולות,

ועדיף לעבור אותו על אופנוע סלחני יותר וקל לשליטה.

התניידות על דו"ג בכבישים שונה מאוד מרכב ברמת הריכוז והמיומנות הנדרשת כדי להגיע ולחזור בשלום.

בכל מקרה, מה שלא תבחר -  מומלץ לעבור קורס של רכיבה מתקדמת אחרי חודש-חודשיים של התרגלות לכלי.

 

לפני 59 דקות, Romzop כתב:

לגבי ביטוח, מה הכוונה, כל רוכב מחוייב לעשות ביטוח בפול? חברות אחרות לא מבטחות? 

לא. כבר הרבה שנים כל הדו"ג מבוטחים בפול.

 

כשמבטחים דו"ג וותק הרישיון מתייחס לרישיון על דו"ג. הוותק ברכב לא רלוונטי.

לגבי רוכב חדש אני לא מתמצא בתקנות. לדעתי שנה, אבל לא סגור על זה,

אבל לפחות אין חובת מלווה...🙃

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...