Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

מחפש כבר תקופה די ארוכה סוזוקי קרוס בתקציב של כ-90 א' ש"ח עם קילומטראז' של עד 100,000, שנתון 2020 ומעלה.

בשוק ה"פרטי" קשה מאוד למצוא רכבים רלוונטיים ובשוק יד שנייה מחברות ליסינג/סוכנויות בעלות מוניטין טוב כמו סוזוקי טרייד אין ואופרייט ליס, גם מתקשה למצוא רכב רלוונטי.

 

הבחירה בסוזוקי קרוס אובר היא שילוב של אמינות, חיסכון יחסי בדלק ובתחזוקה ומרחב אחסון.

 

על בסיס כל המאפיינים הנ"ל (תקציב, קילומטראז', שנתון וצרכים אישיים), האם כדאי לי לשקול לחפש יונדאי טוסון?

 

אשמח לקבל תובנות מהפורום הנכבד.

 

אציין שבתהליך החיפוש שלי כבר פסלתי יונדאי אלנטרה ואיוניק, מאזדה 3, טויוטה קורולה ואני מתמקד ברכבים אסייתיים (לא סיניים!!!). 

פורסם (נערך)

ולמה נראה לך שהטוסון תהיה זולה יותר באיזשהי צורה לשנתון מקביל? להפך, זאת אופציה יקרה יותר.

 

הסוזוקי הנ״ל רכב אמין ועושה את העבודה אבל בסכ״ה בינוני. לא ברור לי למה הוא מקבל עדיפות על היברידיות סדאן או מאזדה 3 (אם לא מפריע שמעט פחות פרקטית במקרה הזה)

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

הסוזוקי נותן פתרון יעיל מכמה בחינות. פשטות מכאנית (בדגם ללא טורבו) , מרווח מחייה טוב, נוחות כניסה ויציאה. בסך הכל חבילה מאוזנת.

הטוסון שונה לא רק במידות אלא בעיקר במאפיינים המכאניים. מנועי טורבו 1.6 או 2 ליטר, שנותנים ביצועים טובים יותר מאשר לסוזוקי, אבל כרכב דיילי למשפחה, פתרון מצויין. 

נקודה חשובה -טיפולים בזמן בחלקים ושמנים על פי הספר. מנועי טורבו לא סובלים הזנחה או זילזול בסוג השמן . 

 

אנקדוטה - תעקבו אחרי יוליה טורבו. איך נראה מנוע טורבו שהוזנח. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

הסוזוקי נותן פתרון יעיל מכמה בחינות. פשטות מכאנית (בדגם ללא טורבו) , מרווח מחייה טוב, נוחות כניסה ויציאה. בסך הכל חבילה מאוזנת.

הטוסון שונה לא רק במידות אלא בעיקר במאפיינים המכאניים. מנועי טורבו 1.6 או 2 ליטר, שנותנים ביצועים טובים יותר מאשר לסוזוקי, אבל כרכב דיילי למשפחה, פתרון מצויין. 

נקודה חשובה -טיפולים בזמן בחלקים ושמנים על פי הספר. מנועי טורבו לא סובלים הזנחה או זילזול בסוג השמן . 

 

אנקדוטה - תעקבו אחרי יוליה טורבו. איך נראה מנוע טורבו שהוזנח. 

אכן נועד לשמש כרכב יומיומי למשפחה עם ילדה בת 3.5 ותינוק קטן.

לא מחפשים בהכרח ביצועים מרשימים, כך שהייתי שמח לחידוד מצדך לגבי השוני במאפיינים המכאניים.

כמו כן - האם הטוסון נחשב אמין יחסית? 

פורסם

@Doron_Z מבנה ההאצ׳בק הטיפונת מאורך וקצת מוגבה של הסוזוקי עדיף למשפחה על פני סדאן, גם מבחינת גישה לספסל האחורי וגם מבחינת תא המטען.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 5.4.2025 בשעה 16:25, sperial כתב:

@Doron_Z מבנה ההאצ׳בק הטיפונת מאורך וקצת מוגבה של הסוזוקי עדיף למשפחה על פני סדאן, גם מבחינת גישה לספסל האחורי וגם מבחינת תא המטען.

יש המלצה לרכב אחר אקוויוולנטי יחסית במאפיינים ובטווח תקציב?

פורסם
לפני שעתיים, nglancer כתב:

אם אתה לא נוסע הרבה אתה (דלק 1/10) יכול לשקול מיצובישי ASX

נוסע 12-13 אלף בשנה, מתוכם חלק לא מבוטל בפקקים.

מבחוץ גם הרכב נראה מעט צפוף.

מה היתרונות/חסרונות המרכזיים של הדגם?

פורסם
לפני 14 שעות, Meaptem2025 כתב:

נוסע 12-13 אלף בשנה, מתוכם חלק לא מבוטל בפקקים.

מבחוץ גם הרכב נראה מעט צפוף.

מה היתרונות/חסרונות המרכזיים של הדגם?

12-13 זה לא הרבה,
היתרונות: אמינות, מנוע אטמוספרי 2 ליטר 150כ"ס וגיר רציף ללא בעיות ידועות, (יש אנשים שנתקלו בבעיה במצלמת הדרך אחרי כמה שנים),גיפון עם ישיבה גבוהה, הוא הכי גדול בסגמנט (אישית נוסע עם 3 ילדים בנוחות), סוביקטיבית נראה הכי טוב בקטגוריה, זול יחסית.
חסרונות: מיושן מבפנים, לא חסכוני בכלל (1/10 בעיר).
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...