Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו זוג ללא ילדים, עוברים למקום הררי יחסית (לא מאוד). אני מחפש רכב קטן עם מערכות בטיחות מתקדמות, עדיפות לבקרת שיוט אדפטיבית, רצוי חזק (לא בהגזמה) ואמין.
אני לא סגור על מה נחשב קילומטראז' טוב? האם 25KM בשנה נחשב שימוש סביר או גבוה? האם לקחת רכב עם 100KM זה סבבה או שזה כבר מועד לפורענות?
אין לי מושג לגבי הקילומטראז' ושאר הדברים מכיוון שאין לי רכב כבר 13 שנה בערך.
חשבתי על טויוטא יאריס היברידית, אבל המחירים של דגמים מ 2021 כבר מתקרבים ל 90K.
מאזדה 2 בלי מערכות בטיחות טובות, אומרים שאופל קורסה זה כמו 208 והיא מאוד קטנה.
אני צריך עזרה בקיצור.

פורסם

במסלול שלך יש פקקים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, ארז מ כתב:


אני לא סגור על מה נחשב קילומטראז' טוב? האם 25KM בשנה נחשב שימוש סביר או גבוה? האם לקחת רכב עם 100KM זה סבבה או שזה כבר מועד לפורענות?
 

 

עדיף לרכוש רכב שנסע כמה שפחות...

25K בשנה זה מעל הממוצע אבל לא באופן דרמטי

100K לרכב משומש אמין ומתוחזק זה בסדר גמור ולא מועד לפורענות לכשעצמו. כמובן שעדיף 10K....

 

קילומטראז' זה רק חלק מהשיקולים. אמינות המודל והתחזוקה של הרכב זה לא פחות חשוב

 

באזור הררי לשניים בלבד הייתי מחפש סופר מיני אלא אם אתם מעדיפים רכב גדול יותר.

 

הייתי עושה את המאמץ לרכב היברידי רק אם אתם מתכננים לנסוע הרבה. כי הרכישה של ההיברידים המוצלחים והמבוקשים יקרה כי הם חסכוניים.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הייתי בודק רכבים כמו סיאט איביזה, זריזה, בטיחותית די מרווחת מאחור עם מושבים טובים, החיסרון גיר רובוטי שלא נחשב לשיא האמינות. יש לה בקרת שיוט אדפטיבית.

רנו קליאו 1.3 תהיה חזקה מאוד, מאובזרת ונוחה, עיקר המחלה זה בית תרמוסטט שיכול לנזול ולגרום במקרים מסויימים להתחממות, לכן צריך לשים לב אליו.

יש גם את הגירסה החלשה יותר עם מנוע 1.0 וגיר רציף.

פיגו 208, מעוצבת וזריזה מאוד,נוחה גיר פלנטרי ולא רובוטי, אבל רצועת מנוע שיכולה להתפורר לפני הזמן ולגרום לנזק בחלק מהמקרים. יש המלצה על קיצור המרווח להחלפה על מנת להקטין סיכוי להתפוררות.

קורסה זהה ל 208 אך קיימת גם בגירסת מנוע פחות חזקה.

כמו שאתה רואה, הרכבים הכיפים פחות אמינים אבל מהנים.

 

אופציות אמינות יותר אבל גם די זריזה זה מזדה 2 אבל מרגישה כבר מיושנת אם כי ברמת אבזור pure white הסלון ניראה טוב.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 18 שעות, ארז מ כתב:

אני לא חושב, לפעמים. לא מתכנן לעמוד הרבה בפקקים. אתה מכוון לרכב ידני?

 

אני חושב ששאל לא לגבי ידני אלא לגבי גיר רובוטי שבעיניו (ורבים אחרים) מתאים פחות לפקקים. מבחינת התחושה והבלאי 

פורסם
בתאריך 1.4.2025 בשעה 07:34, yulianx כתב:

הייתי בודק רכבים כמו סיאט איביזה, זריזה, בטיחותית די מרווחת מאחור עם מושבים טובים, החיסרון גיר רובוטי שלא נחשב לשיא האמינות. יש לה בקרת שיוט אדפטיבית.

רנו קליאו 1.3 תהיה חזקה מאוד, מאובזרת ונוחה, עיקר המחלה זה בית תרמוסטט שיכול לנזול ולגרום במקרים מסויימים להתחממות, לכן צריך לשים לב אליו.

יש גם את הגירסה החלשה יותר עם מנוע 1.0 וגיר רציף.

פיגו 208, מעוצבת וזריזה מאוד,נוחה גיר פלנטרי ולא רובוטי, אבל רצועת מנוע שיכולה להתפורר לפני הזמן ולגרום לנזק בחלק מהמקרים. יש המלצה על קיצור המרווח להחלפה על מנת להקטין סיכוי להתפוררות.

קורסה זהה ל 208 אך קיימת גם בגירסת מנוע פחות חזקה.

כמו שאתה רואה, הרכבים הכיפים פחות אמינים אבל מהנים.

 

אופציות אמינות יותר אבל גם די זריזה זה מזדה 2 אבל מרגישה כבר מיושנת אם כי ברמת אבזור pure white הסלון ניראה טוב.


אני ממש שוקל ללכת על הקליאו, נדמה לי שהיא יותר נוחה מבפנים וגם קצת יותר חזקה מהאיביזה,
העניין הוא ששמעתי כל מיני דברים על התיבה הרובוטית שלה, אבל אני יודע שזה בעיקר לדגמים הישנים. עדיין מפחיד אותי.
אתה יודע משהו על התיבה הרובוטית של ה 1.3 של הקליאו?

פורסם

זאת תיבה שונה מהדור הקודם, היא בעלת מצמד רטוב שמוסיף לאריכות המצמד ובעלת 7 הילוכים, בנוסף היא מהירה וחלקה יותר מהדור הקודם.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 דקות, yulianx כתב:

זאת תיבה שונה מהדור הקודם, היא בעלת מצמד רטוב שמוסיף לאריכות המצמד ובעלת 7 הילוכים, בנוסף היא מהירה וחלקה יותר מהדור הקודם.

תודה רבה!
האם לקליאו יש בקרת שיוט אדפטיבית? לא הצלחתי להבין את זה מהפרסומים שלהם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...