Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מתכתי לאחר החלפת חלקי פרונט


lolshimi11

פוסטים מומלצים

אכן זה מה שהתכוונתי. אז כנראה שזו לא הבעיה.

בדקת לגבי גומיות מוט מייצב?

תשמע גם יכול להיות שזה הבולטים והם באמת התחילו לזייף עכשיו, או שנכנס פה המימד הפסיכולוגי שעד עכשיו לא שמת לב לרעשים ועכשיו אחרי שהקשבת כי החלפת דברים אז שמת לב.

ד"א אצלי במאזדה על המשולשים יש מין כרית גומי כזו, שאני לא סגור מה תפקידה, אבל אני חושב שהיא קשורה איכשהו למניעת רעשים (אולי במהמורות כשהמשולש נדחף כלפי מעלה שלא יפגע בשאר חלקי המתלה), אולי גם אצלך יש משהו כזה ולא העברת אותו בין המשולשים?

יכול להיות גם שאני לא מבין נכון את תפקיד הכרית הזו.

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, יגיל כתב:

ד"א אצלי במאזדה על המשולשים יש מין כרית גומי כזו, שאני לא סגור מה תפקידה, אבל אני חושב שהיא קשורה איכשהו למניעת רעשים (אולי במהמורות כשהמשולש נדחף כלפי מעלה שלא יפגע בשאר חלקי המתלה), אולי גם אצלך יש משהו כזה ולא העברת אותו בין המשולשים?

הכריות האלו נכנסות לפעולה כשהמתלה נסגר לגמרי.  בשישובים סבירים במהירות סבירה המתלה לא מגיע לקצה המהלך ולא אמורים להרגיש שום דבר גם אם אין את הכריות.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

עדכון קצר, עברתי שוב על הסגירה של כל הברגים, החלפתי כיוונים של המוטות וסגרתי לפי הגדרות יצרן, ואפילו בדקתי תושבת בלם ימנית(שנראת בסדר) מצורף צילום.

מה שכן, שמתי לב שהמוט מייצב עצמו מאוד קל להזזה מעלה ומטה, זה אמור להיות ככה?

ואני כמעט בטוח שכעת הרעש המתכתי מופיע בשני צידי הרכב ולא רק בצד הימני.

IMG20250219160915.jpg

עריכה אחרונה על ידי lolshimi11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, lolshimi11 כתב:

אהלן,

עדכון קצר, עברתי שוב על הסגירה של כל הברגים, החלפתי כיוונים של המוטות וסגרתי לפי הגדרות יצרן, ואפילו בדקתי תושבת בלם ימנית(שנראת בסדר) מצורף צילום.

מה שכן, שמתי לב שהמוט מייצב עצמו מאוד קל להזזה מעלה ומטה, זה אמור להיות ככה?

ואני כמעט בטוח שכעת הרעש המתכתי מופיע בשני צידי הרכב ולא רק בצד הימני.

 

שאלה לי אליך - איך אתה סוגר את המוטות קישור?

ההתקנה הנכונה היא עם מפתח אלן במרכז ( או טורקס באירופאיות) שמונע מהכדור להסתובב התוך הבית שלו וסגירה של האום עם מפתח רינג. ככה עשית או שסגרת עם בוקסה?

Screenshot 2025-02-19 201552.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, asix כתב:

שאלה לי אליך - איך אתה סוגר את המוטות קישור?

ההתקנה הנכונה היא עם מפתח אלן במרכז ( או טורקס באירופאיות) שמונע מהכדור להסתובב התוך הבית שלו וסגירה של האום עם מפתח רינג. ככה עשית או שסגרת עם בוקסה?

Screenshot 2025-02-19 201552.png

ראשית סגרתי חצי מהדרך עם אלן ומפתח והחצי השני רק עם מפתח, היום סגרתי שנית לכל אורך ההברגה עם האלן בפנים

עריכה אחרונה על ידי lolshimi11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הגומיות מוט מייצב, אם המוט רוקד למעלה למטה ומוטת קישור מהודקים זה  יכול להיות רק בגלל גומיות מייצב. 

 

 

באיזה נקודה בדקת את החופש? מה הכוונה "זז מאוד קל למעלה למטה"?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, lolshimi11 כתב:

מה שכן, שמתי לב שהמוט מייצב עצמו מאוד קל להזזה מעלה ומטה, זה אמור להיות ככה?

בהמשך למה שבוקי כתב, אתה יכול לצרף סרטון של זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Buki כתב:

מה עם הגומיות מוט מייצב, אם המוט רוקד למעלה למטה ומוטת קישור מהודקים זה  יכול להיות רק בגלל גומיות מייצב. 

 

 

באיזה נקודה בדקת את החופש? מה הכוונה "זז מאוד קל למעלה למטה"?

מהקצה הימני שלו, כלומר מנקודת החיבור התחתונה של מוט הקישור

לפני שעתיים, asix כתב:

בהמשך למה שבוקי כתב, אתה יכול לצרף סרטון של זה?

אנסה לצלם מחר

Screenshot_2025-02-19-23-56-02-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

עריכה אחרונה על ידי lolshimi11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, lolshimi11 כתב:

מהקצה הימני שלו, כלומר מנקודת החיבור התחתונה של מוט הקישור

כשהמוט הקישור מפורק?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, lolshimi11 כתב:

כן

מוטות הקישור מפורקים בשני הצדדים?

אם כן אז מוט מייצב אמור לנוע בחופשיות למעלה למטה בכל המהלך שלו.

 

פעולת המוט המייצב מושגת על ידי פיתול המוט עצמו, זאת אומרת ההתנגדות שלו לפיתול מפחיתה את רכינת הרכב לצדדים תחת כוח פניה. 

מוט מייצב לא מקובע באופן קשיח ויכול לנוע למעלה ולמטה יחד עם תנועת המתלים. שני המתלים נסגרים או נפתחים יחד למשל במעבר מעל פס האטה - מוט מייצב עולה ויורד יחד איתם ולא משפיע על כלום.

 

הוא נכנס לפעולה רק כשהמתלה בצד אחד סגור ובצד השני פתות, אז המוט המייצב "מנסה" לצמצם את ההפרש הזה.

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...