Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין רכבי טויוטה


Coop3r

פוסטים מומלצים

אחרי התלבטויות קודמות הבנתי שמה שחשוב לי בנוסף לאמינות, נוחות ובטיחות, הוא שהרכב יהיה גם חסכוני בצריכת הדלק,

מה שהוביל אותי להתמקד ברכבים היברידיים.

 

אחרי סינונים נשארתי עם מספר רכבי טויוטה שבהתלבטות:

-קורולה סדאן לימיטיד 2019.

-קורולה אקסייט פרו או סקאיי 2019-2020.

-פריוס קומפורט 2019-2020.

C-HR דגם c-hic או c-oncept שנתון 2020.

 

נסיעות- בינעירוניות כ3 פעמים בשבוע + עירוניות + סופשים לסרוגין גם וגם.

 

איזה רכב לדעתכם עדיף, שקט יותר ופחות מתאמץ בעליות?

האם יש ביניהם הבדלים ברעשי גיר?

לאיזה מהרכבים מערכת סאונד טובה יותר?

 

האם הפריוס נחשבת סחירה בכלל, מרגיש שאין הרבה ולא ככ אוהבים אותה בגלל הצורה. חושש שגם אולי התישנה קצת יותר בעיקר המולטימדיה שלה.

 

הנטיה שלי היא יותר לאקסייט ו- c-hr

אבל מרגיש לי שהאקסייט פחות סחירה והופכת לפחות רלוונטית בעצם קיום הchr.

מצד שני chr למרות שעם תא מטען  מעט גדול יותר, טיפה פחות צפופה מאחור, גבוהה וקצת יותר מודרנית ועכשיוית, אבל האם היא מתמודדת עם המשקל שלה? האם היא מרעישה יותר?

 

הלימטיד קורצת לי בגלל האיבזור שלה כולל הבטיחותי.

 

בקיצור אשמח לדעתכם ולמי שהתנסה בדגמים האלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפריוס 

ֶהרכב סחיר מאוד ועם ירידת ערך מינימלית 

לי היה ממש לא נוח המושב נהג שלו

זה כל מה שאני יודע 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל המכוניות האלה אותו מנוע ואותה תיבת הילוכים... גם ההבדל במשקל לא מאוד גדול
לי יש C-HR 2020 היא נוסעת בסדר אבל לא טסה. לא חושב שהיא מרעישה יותר מהקורולה אבל לא נהגתי או נסעתי הרבה בקורולות

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היה קורולה  אקסייט 2020. הרכב במאמץ תחת לחיצה על דוושת הגז מרגיש רועש, וגם ניכרים בו רעשי רוח במהירויות של 90+ . מעבר לזה הוא רכב שמאובזר בצורה טובה ויש בו את כל מערכות הבטיחות שטיוטה יודעת להציע. (גם בקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה בפקקים והמשך נסיעה ) 

לי אישית היה אקסייט עם גאנטים של 18 אינץ עם צמיג של 225 והוא הרגיש לא נוח בבורות ושטח כביש לא סלול טוב.(קופצני מאוד בשיבושים והוא מרגיש מתרסק) 

בעירוני על מצב ״נורמל״ הרכב מרגיש נמרץ בזכות הסיוע של המערכת החשמלית. הסאונד של המערכת גם טובה עם 6 רמקולים מקוריים וחיבור לאפלקרפליי.

מעבר לזה הרכב חסכוני (מאוד! ) כ-820 קמ אמיתיים וכ-22 קמ לליטר מדודים במשאבה.

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

Not the sound of silence.🇮🇹

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול במקרה של ה-CHR והקורולה זה די אותו רכב, רק של-CHR יש עיצוב מיוחד יותר (יפה או לא, זה כבר עניין של טעם אישי) ולדעתי תא נוסעים מיושן יותר מזה של הקורולה.

אכן ללימיטד יש יותר אבזור בטיחות ובשנתונים מסוימים היא הייתה רמת הגימור היחידה שמגיעה עם מולטימדיה מקורית שתומכת גם באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. לא יודע אם זה רלוונטי לרכב מ-2019. הבנתי שניתן לעשות עדכון תוכנה אם צריך.

אמינות וחיסכון בדלק זה נכון, השאלה אם לקחת בחשבון את מחירי הביטוח?

מוזמן לקרוא סיכום שלי על קורולה לימיטד:

https://carsforum.co.il/topic/707213-חודש-וחצי2000-קמ-עם-מקרר-טויוטה-קורולה-היברידית/#comments

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס מרגיש לי פחות כרגע אז עיקר הדילמה היא C-HR או קורולה. ואם קורולה אז הצ'בק או סדאן גם כפונקציה לסחירות בעוד 3-5 שנים (איך שזה נראה היום).
 

@green בעיקרון בודד אבל פחות קריטי לי מרחב מאחור. כן חשוב תא המטען, והבנתי שיש בעיה בchr (להבדיל מבאקסייט), בקיפול הכסאות להגדלת תא המטען.
@CarloAbarth איזה דגם מדובר שמגיע עם 18", GR? אולי התכוונת 17" כמו בפרו?

@dorsht אחלה סיכום עשית על הלימיטיד, מגיע גם ממקום דומה לא ארונה אבל איביזה. מוכן לוותר על דינמיות כי ברוב המקרים זה אומר רכב פחות אמין ויותר צריכת דלק.
מבחינת ביטוח בבדיקה קורולה מול פריוס היה פער של כ 2K , מניח שגם הCHR מעט זול יותר מקורולה  בביטוח. אבל הפער הזה לא מה שיכריע מבחינתי.
ראיתי הבדלים בלוח השעונים שאנלוגי בCHR לעומת דיגיטלי ברובו בקורולה וחבל. האם יש הבדלים גם במולטימדיה ?


 

עריכה אחרונה על ידי Coop3r
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, motior כתב:

איזה בעיה יש בקיפול הכיסאות ב- C-HR להגדלת תא המטען?  לא ראיתי כזאת.
 

בגלל משענת הראש לא ניתן לקפל אותם עד הסוף כך הוצג לפחות באחת מביקרות הווידאו ברשת.
לא ברור אם ניתן להוריד את משענות הראש ואז מסתדר.

אתה אומר שאצלך אין בעיה, מצליח לקפל עד הסוף?

עריכה אחרונה על ידי Coop3r
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, motior כתב:

עשיתי את זה רק פעם אחת מאז שקניתי את הרכב אבל ככל הזכור לי קיפלתי עד הסוף וקיבלתי משטח שטוח

כמה הרכב עושה אצלך? ומה החוויה שלך מבחינת הסאונד והמולטימדיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם זהים מתחת למעטפת החיצונית, מבחינת יחידת הנעה מנוע וגיר, תצורת מתלים, למרות שייתכן שיש שינויים מסויימים בכיול המתלים. משקל דומה.

 

לגבי הבדלים בבידוד רעשים אני מניח שההבדלים זניחים.

 

הבדלים בנוחות הנסיעה יהיו קודם כל בגלל הבדלים בחתך הצמיג. לקורולה לימיטד צמיג בקוטר 17 וחתך נמוך לעומת צמיג בקוטר 16 בחתך גבוה יותר בחלק מדגמי קורולה אחרים.

 

מבחינת אבזור צריך לבדוק, אבל לכל הרכבים יש בלם יד חשמלי עם פונקציית אוטו הולד ורק לפריוס יש בלם יד- ברגל ללא פונקציית אוטו הולד ולכן היא פסולה בעיני.

 

לנהג יחיד אני הייתי בוחר את ה- chr, הישיבה בו לנהג יותר גבוהה ונוחה מהרכבים האחרים אם לא תהיה לך בעיה עם תא המטען.

 

אבל כמובן תשב ותנהג בו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג באקסייט "רגיל". צמיג 16. אינני מבחין ברעשי רוח במהירויות גבוהות.

אכן, בכבישים משובשים/ פסי האטה זה לא הכי נוח (אבל יתכן שזה אישית אני - לא נוח לי לעבור במהירות גבוהה במקומות כאלו).

חסרונות : מאחורה צפוף. מאוד. מולטימדיה בעייתית (אני החלפתי לתואם מקור). תא מטען יחסית קטן.

יתרונות : חסכוני בדלק. די קטן (נושא של חניה). תא מטען ניתן להגדלה (ע"י קיפול מושבים אחוריים).

בהתחלה המושב באמת לא נוח. אני אישית התרגלתי אליו אחרי כמה נסיעות.

לגבי מהירות - הרכב מאיץ לאט (מתוכנן לחסכון בדלק. לא למהירויות גבוהות). אך יכול להגיע ל-130-140 קמ"ש (נסיעה בכביש 6).

לגבי שאר דגמי האקסייט - להבנתי ההבדלים הם ויזואליים בלבד (צמיג יותר גדול, חלון בגג וכו'). לא משהו שמשפר בטיחות וכו'

יתרון שהוא גם חסרון - הרכב יובא בכמות יחסית קטנה, לכן מחירו יחסית גבוה. היתרון בכך : שומר ערך (אני מאמין שחלקית זה בגלל המחסור ברכבים מטורקיה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יורד מCHR מרגיש לי שהוא קצת כבד יותר בלי באמת הרבה יתרון לגובהה שלו,

מה שמשאיר אותי עם קורולה בהעדפה להצ'בק ואפשרות הגדלת תא המטען.

מחשבה נוספת - אוריס 2017-2018 sky-view במידה וימצא.
איך הוא בהשוואה לאקסייט sky 2019?
האם הוא יהיה רועש יותר? פחות חסכוני? מה שופר מאז?

@guya72 תוכל לפרט לאיזו מולטימדיה החלפת ומה היתרונות שלה לעומת הקיים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוריס קצת פחות חסכוני מניסיוני - היה לי אוריס הצ'בק 2015 וצריכת הדלק הממוצעת שלי בו הייתה כ-18 ק"מ לליטר לעומת 19-20 ב- C-HR. היא הייתה גם חלשה יותר וכמובן פחות מערכות בטיחות 

לפני 23 שעות, Coop3r כתב:

כמה הרכב עושה אצלך? ומה החוויה שלך מבחינת הסאונד והמולטימדיה?

19-20 ק"מ לליטר. המולטימדיה והסאונד בסדר גמור. לא מדהימים אבל אין תלונות

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...