Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר דעת קהל בנושא "אופנועים לאורך ההיסטוריה"


redbaron
שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולטימטיבי...

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לעניות דעתי,סקר לא רלוונטי. בשליפה אני יכול לזרוק שמות של 10 דגמים שלכולם היתה השפעה מכרעת על כל מה שקרה אחר כך



 

ולעניות דעתי הלא צנועה, הארלי דוידסון לא עושים אופנועים אלה קריקטורה של אופנועים. העיצוב שלהם , למעט דגמי התיור כמו אלקטרה גלייד, מבולבל וביזארי. כמו משהו שמתאים לאנשים עם בעיות אגו רציניות

 

לא מדובר על מה שהרלי עושים כיום (היצטרפו למועדון מכונות התפירה), אלא מה הם עשו פעם...

פעם, לפני הרבה, הרבה שנים, חיו ביער קטן הקטקטים....

ברצינות, פעם הארלי היו אופנועים טובים, הם שלטו במסלולים והיו חזקים בכמה רמות מהבריטים הרועדים והאנמיים...

אני מדבר על שנות ה 40, דייטונה 200... תקופה שרוכבים היו חובשים קסדות פלדה מצופות עור, מישקפי מגן והרבה אומץ...

אגב (תשובה לשאלה ששאלתי כאן פעם), הרלי היו בין הראשונים לאמץ את המזלג ההידראולי (הידרה גלייד Hydra-Glide)...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר על מה שהרלי עושים כיום (היצטרפו למועדון מכונות התפירה), אלא מה הם עשו פעם...

פעם, לפני הרבה, הרבה שנים, חיו ביער קטן הקטקטים....

ברצינות, פעם הארלי היו אופנועים טובים, הם שלטו במסלולים והיו חזקים בכמה רמות מהבריטים הרועדים והאנמיים...

אני מדבר על שנות ה 40, דייטונה 200... תקופה שרוכבים היו חובשים קסדות פלדה מצופות עור, מישקפי מגן והרבה אומץ...

אגב (תשובה לשאלה ששאלתי כאן פעם), הרלי היו בין הראשונים לאמץ את המזלג ההידראולי (הידרה גלייד Hydra-Glide)...

 

גילי

אם הבריטים רועדים אז ההרלים כבר בלי הגדרה.

דווקא מה שמאפיין את ההרלים זה הויברציות ואת זה האמרקנים אוהבים

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילי, היתה תקופה קצרה שבה היה להארלי משהו להוסיף בספורט מוטורי. להזכיר לך בשנות השלושים נוצר באנגליה הוינסנט הראשון, אופנוע לא למרוצים שסגר 160קמ"ש בגרסה הראשונה, וב 1936 גם הטריומף ספיד טווין שגם היה מהירות להמונים



הארלי קפאו על שמריהם מבחינה טכנולוגית והסיבה שהתחום היחיד במרוצים שבו שלטו היה הספידווי האמריקאי היה בזכות הגבלות קשות על האופנועים שלא אפשרו השתתפות אף חברה אחרת , עד לשנות ה 70. אז "הסתננו" אופנועי ימהה לתחום הזה ועם ק רוברטס הראו מה ההארלים באמת שווים בעולם האמיתי

 

 

טוב שבסוף ה 80 מר ביואל הציל את מנוע ההארלי , שהוא דווקא נחמד, ושמו אותו בשלדה נורמלית

 

לא מדובר על מה שהרלי עושים כיום (היצטרפו למועדון מכונות התפירה), אלא מה הם עשו פעם...

פעם, לפני הרבה, הרבה שנים, חיו ביער קטן הקטקטים....

ברצינות, פעם הארלי היו אופנועים טובים, הם שלטו במסלולים והיו חזקים בכמה רמות מהבריטים הרועדים והאנמיים...

אני מדבר על שנות ה 40, דייטונה 200... תקופה שרוכבים היו חובשים קסדות פלדה מצופות עור, מישקפי מגן והרבה אומץ...

אגב (תשובה לשאלה ששאלתי כאן פעם), הרלי היו בין הראשונים לאמץ את המזלג ההידראולי (הידרה גלייד Hydra-Glide)...

 

גילי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי שני האופנועים הכי חשובים בהסטוריה הם:

 

הארלי דוידסון, שעשה מהאופנוע משהו שהוא יותר מכלי רכב דו"ג

וה BSA שבגירסתו הצבאית בעיקר עשה לחצי עולם מה שהמודל T עשה לחצי השני של העולם. הביא את בשורת האופנוע לאימפריה שהשמש לא שקעה בה אף פעם.

הכמויות האדירות של עודפי הצבא שנמכרו מהאופננועים האלה, העלו מדינות שלמות על הדו"ג.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וה BSA שבגירסתו הצבאית ....הכמויות האדירות של עודפי הצבא שנמכרו מהאופננועים האלה, העלו מדינות שלמות על הדו"ג.

איני בטוח דווקא בהשפעה הגדולה של ה-WM20 (זוהי הגירסה הצבאית) על העולם הדו-גלגלי - סה"כ יוצרו ממנה כ-120,000 יחידות בין השנים 1939-1945 ולא ידוע כמה שרדו את המלחמה. אני מסכים שברובם פוזרו אחרי המלחמה בארצות נזקקות (לארץ הם הגיעו בכנויות גדולות ממחסני החירום במהלך סוף שנות ה-50 ושנות ה-60). מה שייחד את הדגם הנ"ל היתה דווקא פשטותו המכנית והתכנון המיושן עד מאד.

 

אנקדוטה - לגיפ' הצבאי האמריקאי היתה ללא ספק השפעה גדולה בהרבה - ממנו יוצרו כ-700,000 יחידות ...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...