Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

בהמשך לאשכול הקודם שלי

ספוילר

 

מפרסם את התוצאה של המערכת החדשה. סיאט איביזה 2017

המטרה הייתה מערכת SQ בתקציב, התוצאה פגז. מרוצה מאוד בינתיים.

הרכב הגיע אל המתקין בשישי בבוקר, ביום ראשון בערב אספתי אותו וכמובן שישב איתי בסבלנות כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך, שהכיוונים לטעמי וכו'.

נעשה בידוד מלא ל2 הדלתות הקדמיות, ההבדל מורגש מאוד. בקושי שומע רעידות ופלסטיקה וזה בהחלט מספיק לשלב הזה.

 

המונובלוק, הDSP והמגבר יושבים על לוח עץ מרופד בבגאז. המיד-טוויטרים על הדאשבורד עם הדפסת תלת מימד לתיבה.

הציוד -

DSP ESX D68P
Audiocircle BL-X3
Audiocircle HL
DLS MCW10
ESX q-four V3
ZETA מולטימדיה

מונובלוק

 

תודה לדניאל מ Soundclub garage על ההתאמה של החלקים, הייעוץ, ההרכבה והמון המון השקעה.

יצאה התקנה נקייה, סאונד נקי ומאוזן וניצול מצויין של התקציב.

אפילו החליט לשאוב את הריפודים מבפנים אחרי שהשארתי את הרכב אצלו מלא בחול 😁
מקווה ששיגעון השדרוגים לא יחזור בקרוב 🤪

 

 

WhatsApp Image 2024-10-22 at 20.46.43.jpegWhatsApp Image 2024-10-18 at 11.08.15.jpeg

 

WhatsApp Image 2024-10-20 at 20.20.24.jpegWhatsApp Image 2024-10-20 at 20.20.26.jpegWhatsApp Image 2024-10-20 at 20.20.22.jpeg

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tigerstyle
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בוקר טוב, 

 

לפותח השרשור - תתחדש! תהנה! 

 

רק בכדי שתבין מה רכשת - וגם איזו מערכת באמת יש לך. 

 

אודיו סירקל - הם בעצם גלגול נשמה של חברת העל RAINBOW 

והרכיבים שקנית נהדרים! בכלל אני מאוד אוהב פתרונות סורס פויינט. 

 

הסאב של DLS הוא בעיני היהלום שבכתר - הסדרות כניסה הישנות שלהם הMCW והKW - כיוונתי מערכת עם מגבר קלאס D של אלפיין חמישה ערוצים וסאב כזה בתיבה אטומה - הסאב הזה פשוט שבר אותי. מדוייק וחזק באופן מרשים במיוחד. 

 

לגבי ESX - גם הם וגם MUSWAY האמת - לא ממש מכירים אותם כאן בארץ ואלו הם שני מותגים שתמיד אני רואה כרזות שלהם בארגוני תחרויות באירופה - נותנים תמורה יפה מאוד בעד האגרה. 

 

המונובלוק שהיית מודאג ממנו - הבנתי שהוכיח את עצמו יפה, תמיד ניתן לשדרג בהמשך אם תרגיש בכך צורך. 

 

אבל הדבר הכי חשוב בעיני זה הבידוד האקוסטי, ההתקנה שבוצעה היטב והיהלום שבכתר - כיוון מלא למערכת. 

 

כן ירבו. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...