Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

יש במשפחה פורסטר 2015 מנוע 2.0 טורבו (FA20) שבתקופת זמן מאוד קצרה התחילה לאכול המון דלק לעומת הרגיל, מדבר על רמה של 1 ל6 בדרך שרובה בין עירונית.

יש לי סורק תקלות מתקדם ואין שום תקלות ושום פספוסי הצתות.

לא מורגש ירידה בכוח ובתפקוד של המנוע והגיר.

 

לפני כמה חודשים הוחלפו 2 מיסבים אחורים אבל בדקתי אותם שהאוטו באוויר הם בסדר.

 

הדברים שבדקתי.

מטופל בזמן.

שמן ונוזל קירור תקינים.

לחץ אוויר וגלגלים תקינים.

פילטר אוויר נקי.

ניקיתי מצערת.

ניקיתי EGR והצנרת שלה.

ניקיתי את החיישן MAF (עם ספריי מגעים כמובן)

ניקיתי את האינטרקולר.

ניקיתי את השסתום PCV והוא מרשרש ולא סתום.

לא שומע או מרגיש בריחות ואקום.

בכל ארבעת הגלגלים אין משחק ולא תפוסים.

אין בדגם הזה מיסב על הצירייה אז הוא לא שובר/נוזל.

 

הדברים היחידים שנשארו לי בראש כאולי אשמים זה

פלאגים שקשה להגיע אליהם כי זה מנוע בוקסר אבל אני אעשה את זה.

דיפרנציאל

גיר (אבל לא עושה בעיות ומעביר הילוכים בזמן)

חיישן חמצן שמזייף (בדגם הזה מדובר על חיישן broadband לטווח גדול)

 

יש עוד הצעות? אני כבר מבולבל.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shab00
פורסם

הוא רשם שיש לו סורק תקלות מתקדם.

הצעד המתבקש הבא הוא קריאת נתונים חיים - קיזוזי דלק קצר/ארוך טווח, נתוני חיישני חמצן, חיישן זרימת אוויר ואחרים שאולי רלוונטיים.

בדיקה גם בעמידה וגם בנסיעה (רצוי עם מישהו נוסף שיתעד/ינהג).

ואז להשוות לנתוני יצרן טובים.

פורסם

הfuel trim נראה תקין (קצר וארוך) שהקצר הוא פחות מ2 אחוז והארוך הוא 6 בערך

חיישן חמצן גם נראה בסדר ולא משתגע, אין מתח זה זרם כי הוא broadband  אבל הוא תמיד סביב למדה 1 עם סטייה מאוד מינורית

 

מה ששמתי לב זה שהאוטו לא מאבד כוח אבל אני חושב שכן יש יותר דיליי בלחיצה על הגז מפעם יכול להיות דליפה של אוויר מוגדש? אם כן איך אני יכול לבדוק?

פורסם (נערך)

טמפרטורה תקינה

מזרקים במנוע בוקסר זה לא חוויה להוציא ואם היו סתומים הייתה גם ירידה בכוח

תודק בכמה תחנות דלק שונות

עוד הצעות?

עריכה אחרונה על ידי Shab00

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...