Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש רכב היברידי בסביבות ה-50 אלף

וכמובן המחשבה הראשונה הייתה על טיוטה, פריוס אוריס...

אבל לאחר שראיתי את המחירים המופקעים שדורשים עליהם, התחלתי לחשוב על עוד אופציות, והופתעתי.

טיוטה פריוס בת9 שנים ואפי 10-11 עם 200 אלף ק"מ פלוס עולה בין 50 ל60 אלף!!! 

לעומתה איוניק מ-2017 עם 170K תעלה אותו דבר!!

אז השאלה שלי היא כזו אני הולך ליסוע כ-20 אלף בשנה בתוואי עירוני ובין עירוני פקוק, לרוב. אז היברידי וודאי,

וסוללה זה לא שיקול כי בשתיהם היא הולכת להתפגר, ואחריות לא תמיד אפשר וזה גם עד 15K בשנה [בשתיהם]

והעלות היא כ-12 K

אז מה עדיף?

האיוניק הרבה יותר חדשה, עם מערכות בטיחות וכו'. והפריוס עם מוניטין אמינות מטורף.

אז ברור שאני נוטה לאיוניק, אבל לא בא לי לאכול תקלות כל יום.

מה שנשאר זה הספק אם איוניק בנתונים כאלה זה לא רכב גמור?

פורסם (נערך)

וזהו?

חוץ מזה [שגם זה בסדר] האוטו מושלם?

אין בעיות שיכולות להשפיע על הבחירה?

עריכה אחרונה על ידי מור 1
פורסם

להבנתי ברכב היברידי הבעיה בגיר דו מצמדי פוחת בגלל השימוש בסוללה בזמן נהיגה במהירות נמוכה

מה שחוסך את המשחק במצמדים בנסועה איטית, או שאני טועה במשהו

 

שיקול שהייתי מוסיף לחובת האיוניק זה הביטוח המאוד יקר שלה, קרוב שלי בן 50 עם עבר ביטוחי והכול עשה ביטוח חובה ומקיף אחרי סקר שוק יצא לו 8,300

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, מור 1 כתב:

וזהו?

חוץ מזה [שגם זה בסדר] האוטו מושלם?

אין בעיות שיכולות להשפיע על הבחירה?

שמע אחלה אוטו… אמין, חסכוני, נוסע טוב יחסית לשעמום טיכו ההיברידים האחרים… 

לא רוצה להציע אופניים חשמליות אבל נשמע שזה מה שאתה צריך בכלל… כמה אנשים באוטו? 20 אלף בשנה זה לא המון… אתה יכול לקנות אוטו שלא תתפגר לו הסוללה בזמן הקרוב (לא הייבריד) ושהביטוח עליו יותר זול ולצמצם עלויות.

עריכה אחרונה על ידי הייהייהיי

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

לא כולם מחפשים רכב עם ריגוש בנסיעה, וגם אלה שכן לפעמים הכיס אומר אחרת מהלב

 

רכב ב50K לנסיעה כשרוב הנסועה איטית, רכב היברידי לדעתי זה ההצעה הכי טובה 

פורסם
לפני 4 שעות, הייהייהיי כתב:

שמע אחלה אוטו… אמין, חסכוני, נוסע טוב יחסית לשעמום טיכו ההיברידים האחרים…

 

זה מה שרציתי לברר שהוא אמין גם בק"מ כזה.

 

@shlomiko אתה כנראה צודק לגבי הגיר, שמעתי את זה מעוד כמה מקורות.

אבל פה נכנס חשבון אחר, שבדר"כ הגיר הזה צריך החלפה אחרי כ-90K אולי יותר [שוב, לא מידיעה]

אז נכון ובגלל המנוע החשמלי שעוזר בהילוכים הראשונים יש פחות שחיקה, אבל כמה?

20 אחוז פחות 30? עדיין ב- 170K אני אצטרך להחליף מצמדים,

פורסם

רכב המצויד בגיר דו מצמדי בד"כ בבנאדם שנוסע רגוע המצמדים הולכים באזור ה170K

כאשר עיקר הסיבה לשחיקת המצמד הינה המשחק הגבוה בנסיעה איטית

 

ברכב היברידי לא אמור להות משחק של המצמדים במהירות נמוכה, ולכן להבנתי המצמדים ודאי לא אמורים להישחק ודאי לא אחרי 90K ק"מ

אחרי 170K יש סיכוי שהמצמדים לקראת סוף חייהם אבל זה מאוד משנה איך נהגו ברכב

 

אני לא כזה מקצוען אבל אני הייתי הולך על האיוניק, בגלל המערכות בטיחות, חיסכון בדלק, 

שנתון יותר גבוה מה שישפיע על שאר המכלולים ברכב סוף סוף התקלות שקורות ברכב ישן הם לא רק בגיר

 

מה שכן הייתי עושה בדיקה על הביטוח בגלל המחיר הגבוה שלו, וגם ישנם חברות שיחייבו באיתורן/כספת

ולעומת מחיר הרכב שזה הוצאה חד פעמית הביטוח זה הוצאה מתמשכת שלא נמצאת כרגע במגמת ירידה, בהצלחה!

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...