Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי רכב חדש - מחפש תחליף ל-3008, תקציב 190K


asaf27064

פוסטים מומלצים

לא הייתי כל כך נחרץ עמו חלק מהמגיבים כאן. 

ככל הנראה ה 3008 תהיה יותר יקרה מהאופל. 

טכנית ה 3008 והגרנדלנד זהים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, vladclar כתב:

החליפו את הגיר המעולה לגיר רובוטי (השד יודע כמה יחזיק מעמד ).

דווקא בשילוב מערכת היברידית הגיר מהסוג הזה מראה אמינות טובה מאוד (ע"ע קיה נירו),

כי החשמל מסייע בדיוק בנקודת התורפה של הדו-מצמדי, בזינוק ובזחילה איטית.

 

אבל איך שהתרשמתי מהצרפתיות של העשור האחרון,

גם עם היתרון הזה הם יצליחו איכשהו להמציא משהו שימלא עשרות דפים ושירשורים בפורום הזה ודומיו...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של ה3008 בגרסה ההיברידית הקלה צפוי להיות פחות מ200K.

אי אפשר לדעת עדיין לגבי אמינות המנוע או הגיר.

מה שכן שילבו בתוך הגיר כפול המצמדים מנוע עזר חשמלי שאמור להוריד את הבלאי בזחילה ושילובי הילוכים נמוכים ככה שהמצמדים אמורים על הנייר להחזיק זמן ארוך יותר.

אני גם מתעניין בהחלפת ה3008 שלי בדגם החדש, אני אחכה כמה חודשים לראות לאן נושבת הרוח.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הטוסון אל מול 3008?

לצערי אני לא יכול לבצע נסיעת מבחן בעצמי בגלל המנגנון יד שצריך להיות מותקן

האם הטוסון נוח כמו ה3008?

ראיתי גם את ה408 עם מנוע 1.2

זה אותו מנוע בעייתי?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- 3008 לא נוח במיוחד, יש לו מתלה אחורי מסוג קורת מתח במקום מתלה רב חיבורי בחלק מהמתחרות לרבות בטוסון.

 

כך יהיה גם ב- 3008 החדש מלבד הדגם החשמלי שבו המתלה האחורי יהיה רב חיבורי גם כן.

 

לגבי רכות הנסיעה גם הבולמים צמיגים ועוד משפיעים, הייתי כן עושה נסיעת מבחן בתור נוסע אפילו.

 

לגבי ה- 3008 אין בו פונקציית "אוטו הולד" שזה פיצ'ר סופר חשוב לדעתי לנוחות הנסיעה, בייחוד אם יש נכות ברגל ימין או אפילו בגב שכן הוא מבטל את הצורך להמשיך וללחוץ על דוושת הבלם בזמן עצירת הרכב כדי שלא יזוז.

 

לכן אני הייתי פוסל על הסף את כל דגמי פיז'ו אופל וחברותיהן לקונצרן שהם היחידים מכל יצרני הרכב בעולם לדעתי שלא כולל את הפיצ'ר הזה באופן גורף ברכביו.

 

השאלה גם אם אתה צריך רכבים בגודל הזה? כמה נוסעים יהיו ברכב?

 

דרך אגב צריכים להגיע עוד שלל דגמים חדשים לישראל עד סוף השנה ובשנה הבאה.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.10.2024 בשעה 21:00, asaf27064 כתב:

מה לגבי הטוסון אל מול 3008?

לצערי אני לא יכול לבצע נסיעת מבחן בעצמי בגלל המנגנון יד שצריך להיות מותקן

האם הטוסון נוח כמו ה3008?

ראיתי גם את ה408 עם מנוע 1.2

זה אותו מנוע בעייתי?

תודה

הטוסון מגיע עם גיר דו מצמדי שפחות מתאים לפקקים והיו עליו תלונות על התחממות. 

מבחינת נוחות הוא סבבה

 

408 מכונית יפה מאוד אבל מגיעה עם אותו 1.2 הבעייתי, ובנוסף הוא גם לא מספיק חזק עליה לטעמי. 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, green כתב:

ה- 3008 לא נוח במיוחד, יש לו מתלה אחורי מסוג קורת מתח במקום מתלה רב חיבורי בחלק מהמתחרות לרבות בטוסון.

 

כך יהיה גם ב- 3008 החדש מלבד הדגם החשמלי שבו המתלה האחורי יהיה רב חיבורי גם כן.

 

לגבי רכות הנסיעה גם הבולמים צמיגים ועוד משפיעים, הייתי כן עושה נסיעת מבחן בתור נוסע אפילו.

 

לגבי ה- 3008 אין בו פונקציית "אוטו הולד" שזה פיצ'ר סופר חשוב לדעתי לנוחות הנסיעה, בייחוד אם יש נכות ברגל ימין או אפילו בגב שכן הוא מבטל את הצורך להמשיך וללחוץ על דוושת הבלם בזמן עצירת הרכב כדי שלא יזוז.

 

לכן אני הייתי פוסל על הסף את כל דגמי פיז'ו אופל וחברותיהן לקונצרן שהם היחידים מכל יצרני הרכב בעולם לדעתי שלא כולל את הפיצ'ר הזה באופן גורף ברכביו.

 

השאלה גם אם אתה צריך רכבים בגודל הזה? כמה נוסעים יהיו ברכב?

 

דרך אגב צריכים להגיע עוד שלל דגמים חדשים לישראל עד סוף השנה ובשנה הבאה.

תודה על התשובה

ה3008 שיש ברשותי כעת דווקא נוח מאוד

פונקציית הauto hold זה נחמד אך יש לי נעילה במנגנון היד עצמו ולכן אין לי כל כך צורך בפונקצייה

אני מחפש תחליף ל3008 שלי

וחשבתי על הטוסון אבל קראתי כמה דברים רעים על הגיר

ברכב ייסעו עד 5 אנשים מדי פעם

והסיבה לרכב כזה היא בעיקר בגלל תנוחת הישיבה הגבוהה

אבל לא חובה אם יש משהו אחר שאתה ממליץ

לפני 23 דקות, nissan1211 כתב:

הטוסון מגיע עם גיר דו מצמדי שפחות מתאים לפקקים והיו עליו תלונות על התחממות. 

מבחינת נוחות הוא סבבה

 

408 מכונית יפה מאוד אבל מגיעה עם אותו 1.2 הבעייתי, ובנוסף הוא גם לא מספיק חזק עליה לטעמי. 

הבנתי

חבל שמשווקים אותה עם מנוע הטוסטר הזה...

חוץ מחשמליות למיניהן

יש משהו שמתקרב מבחינת נוחות ונראות ל3008?

האם כל הרכבים החדשים מגיעים עם גיר דו מצמדי?

והאם לכל גיר כזה יש בעיות התחממות?

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי asaf27064
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, asaf27064 כתב:

 

הבנתי

חבל שמשווקים אותה עם מנוע הטוסטר הזה...

חוץ מחשמליות למיניהן

יש משהו שמתקרב מבחינת נוחות ונראות ל3008?

האם כל הרכבים החדשים מגיעים עם גיר דו מצמדי?

והאם לכל גיר כזה יש בעיות התחממות?

תודה רבה!

 לדעתי שווה לבדוק את רנו אוסטרל וניסאן קשקאי החדשות עם מנועי הבנזין יעשו עבודה טובה ומגיעות עם גיר רציף יותר מוצלח ואמין מאלה שהיו בעבר

 

וכמובן יש את מאזדה cx5 שמשלבת נוחות ואיכות עם אמינות בזכות גיר פלנטרי וותיק

 

לא לכל גיר יש בעיות התחממות , אני יודע בעיקר על הגירים של יונדאי בדגמי הבנזין . אבל בכולם המצמדים נשחקים ונדרשים החלפה , בגירים ״רטובים״ שבהם המצמדים טבולים בשמן שמקרר ומסכך אותם זה דורש החלפות הרבה פחות תכופות . דוגמת dsg7 הרטוב שמגיע בטיגואן והdsg6 למיניהם

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלבט אם לקנות חשמלית

ראשית בגלל עמדת הטעינה והטווח ושנית בגלל סיכויי המכירה וירידת הערך לאחר 3.5 שנים

האם בכלל ייקנו ממני חשמלית כמו xpeng g6 בעוד כ3.5 שנים ומה הערך שלה לאחר זמן שכזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KGM טורס, עם גיר פלנטרי 6 הילוכים ומנוע 1.5 טורבו, גדול יותר מהרכבים בקטגוריה שלו ודי איכותי, מצחיקים האנשים שמשווים אותו לJ7 המצועצע..

עוד אופציה טובה ואיכותית: מאזדה CX5 גם גיר פלנטרי 6 הילוכים עם מנוע 2.0 סופר אמין.

 

כל הרכבים עם הדו מצמדי תתרחק, גיר מאוד בוגדני לא משנה רטוב/יבש.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אומרים על הטויוטה ראב4 היברידי?

שמעתי פשוט על בעיות יציבות בכביש

בנוגע למחירו הגבוה

האם זה משתלם להשקיע עליו בגלל שמירת הערך הטובה?

כי כרגע לפי לוי יצחק ה3008 שלי שווה 123k לאחר כמעט 4 שנים

וקניתי אותה ב190k

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...