Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי רכב חדש - מחפש תחליף ל-3008, תקציב 190K


asaf27064

פוסטים מומלצים

היי לכולם,

ברשותי פיג'ו 3008 1.6 בנזין פרימיום, מודל 2021.
זהו רכב נכה, וכעת, לאחר יותר מ-3 שנים, הגיע הזמן להחליף אותו.

אני מאוד מרוצה מה-3008, ולכן אשמח להחליף לרכב שייתן לי תמורה דומה, בתקציב של עד 190 אלף ש"ח.
אני נוסע כ-20,000 ק"מ בשנה, ורוצה לשקול מעבר לרכב היברידי או חשמלי, אבל אני לא לגמרי מכיר את היתרונות והחסרונות בתחום הזה.
שמעתי גם על דגם חשמלי חדש של ה-3008 שצפוי להגיע בקרוב, אך לפי הביקורות שקראתי, הוא מרגיש פחות זריז, בעיקר בגלל המשקל הגבוה (מעל 2 טון), וכנראה גם יתומחר גבוה מאוד.

אני מחפש רכב שיענה על הדרישות הבאות:

  • נוחות נסיעה גבוהה
  • רכב יחסית זריז
  • תנוחת ישיבה גבוהה
  • חסכוני

אשמח לשמוע מכם על דגמים מתאימים לדרישות הללו
תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בנזין :

 

מאזדה cx5 הגרסאות הבכירות (לא חסכוני) אבל אמין , גבוה , איכותי וחזק

 

ניסאן קשקאי/ רנו אוסטרל מנועי בנזין 1.3

גם כן איכותיות ומתקדמות

 

פולקסווגן טי רוק / סיאט אטקה (מתאימות יותר לבין עירוני)  

 

חשמליות - סיל u החדשה ואקספנג , סמארט 3 

 

היברידיות - יונדאי קונה החדשה 

 

חלקן מעל 190 בדיוק , אבל אחרי הנחות אני מאמין שאפשר להגיע לאיזור הזה

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 20.9.2024 בשעה 14:37, TDI כתב:

אם היית מרוצה, מדוע לא להמשיך ל-3008 חדשה? יש גם דגם לא חשמלי. (היברידי מתון)

אני בהחלט רוצה אבל לצערי ההיברידי המתון מגיע לפי מה שאני יודע עם מנוע ה1.2 הבעייתי עם 3 צילינדרים והבעיות של רצועת הטיימינג המתפוררת

האם שינו משהו בעניין הזה?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, asaf27064 כתב:

אני בהחלט רוצה אבל לצערי ההיברידי המתון מגיע לפי מה שאני יודע עם מנוע ה1.2 הבעייתי עם 3 צילינדרים והבעיות של רצועת הטיימינג המתפוררת

האם שינו משהו בעניין הזה?

תודה

ההיברידי המתון שיגיע הוא עם שרשרת טיימינג במקום רצועה, אבל הגיר הפך לדו מצמדי חדש לטובה או לרעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, nissan1211 כתב:

ההיברידי המתון שיגיע הוא עם שרשרת טיימינג במקום רצועה, אבל הגיר הפך לדו מצמדי חדש לטובה או לרעה

יכול טיפה להסביר למה לטובה או לרעה?

מה ההבדל מהרציף שהיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה גיר רציף, היה גיר אוטומטי פלנטרי , Aisin יפני, 8 הילוכים, אמין וטוב.

לא היו יכולים להשאיר אותו....עכשיו לך תדע מה תהיה רמת האמינות של הגיר החדש. .

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, asaf27064 כתב:

יכול טיפה להסביר למה לטובה או לרעה?

מה ההבדל מהרציף שהיה?

מה שהיה זה גיר 8 הילוכים פלנטרי אוטומט ולא רציף, גיר אמין מאוד תוצרת אייסין (חברה יפנית). לאחרונה מרבית חברות הרכב עוברות לגירים רציפים / רובוטיים דו מצמדיים לטובת חיסכון בדלק וצמצום פליטת מזהמים.

פיגו החליטו להוציא גיר רובוטי דו מצמדי חדש משלהם, למה לטובה או לרעה ? כי לא ברורה עדיין אמינותו בגלל שהוא חדש. יכול להיות שהוא יהיה מוצלח ואמין ויניב חיסכון בדלק וניצול מנוע טוב ויכול להיות שהוא יהיה לא אמין.

בכל מקרה יש אחריות לרכב חדש, בעניין הזה צריך יותר לראות שהמנוע 1.2 מספיק חזק כדי לסחוב טוב את ה3008 שהיא מעט כבדה. 

 

דוגמאות לגירים דו מצמדיים- יונדאי עם הdct שלהם, פולקסווגן עם dsg , וכו וכו חלקם מוצלחים יותר ופחות. 

 

רציף זה תחום אחר,  חלק אמינים וחלק לא אבל הגירים באופן כללי גורמים ליותר רעש ודורשים יותר תחזוקה , לטעמי פחות עדיף מהכפולי מצמד או פלנטריים 

 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער - הגירים הרציפים של טויוטה או מיצובישי אמינים מאוד, יותר מכפול מצמדים למיניהם.

נכון, צריך פעם בכמה שנים להחליף שמן גיר ( במיצובישי זה הוראות יצרן).

אבל גם הרובוטי כפול מצמדים  "רטוב" דורש טיפול החלפת נוזל תיבה, שהוא יותר יקר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

אבל גם הרובוטי כפול מצמדים  "רטוב" דורש טיפול החלפת נוזל תיבה, שהוא יותר יקר.

רטוב או יבש, סביר להניח שמתישהו בשניהם יהיה צורך להחליף מצמדים, שהם חלק שנשחק ומתבלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, vladclar כתב:

אני מצטער - הגירים הרציפים של טויוטה או מיצובישי אמינים מאוד, יותר מכפול מצמדים למיניהם.

נכון, צריך פעם בכמה שנים להחליף שמן גיר ( במיצובישי זה הוראות יצרן).

אבל גם הרובוטי כפול מצמדים  "רטוב" דורש טיפול החלפת נוזל תיבה, שהוא יותר יקר.

נכון כפי שכתבתי יש כאלה אמינים אבל זו לא הסיבה שלא הייתי בוחר בכזה אלא אופי הפעולה, הרעש והמשיכה לסלד גבוה. הגירים הרציפים שבהם יש דמוי הילוכים כמו בניסאן החדשות זה נחמד יותר אבל פוגע קצת בביצועים. לכן לדעתי אין כמו פלנטרית מתוחזקת 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש,

נהגתי לאחרונה באופל גרנדלנד החדש, שטרם הגיע לישראל. גם בגירסתו החשמלית, וגם בגירסה עם ההיברידי קל.

החשמלית תעבור את ה 200.0 אש"ח בקלות, כהערכה זהירה. אבל דווקא גירסת הבנזין היברידי קל הרגישה הרבה יותר נכונה.

הרכב אמור להיות מושק בישראל בקרוב, שווה לדעתי להמתין כמה שבועות. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...