Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

מחפש לקנות רכב משפחתי קומפקטי/ג'יפון עד 80K. נוסע באיזור 12K בשנה, בעיקר בתוואי בין-עירוני אבל לרוב עם פקקים (נסיעה הלוך וחזור מהעבודה).

מבחינת מה חשוב ברכב: אמינות ,נוחות בטיחות. מחפש להשקיע מספיק כסף בשביל רכב שישמש אותי ביושר למספר שנים טובות ולמכור אותו בסיום.

הנוחות נמדדת בעיקר במושבים הקידמיים - לא קריטי לי מרווח מאחורה כי אנחנו זוג ויכולים לקפל את המושבים אם רוצים להעמיס את הרכב.

יתרון לרכבים עם בקרת שיוט בפקקים ומולטימדיה מקורית עם Android Auto + Apple Carplay ומראה צעיר ומודרני.

 

מבין הדגמים ביד 2 שראיתי בתקציב ושנתון 2019+ וק"מ נמוך ובלי ליסינג מצאתי את הדגמים הבאים:

סאדן:

  • יונדאי אקסנט/ i25 החדשה - 2020
  • מזדה 3 - 2019
  • יונאי אלנטרה - 2019-2020
  • הונדה סיוויק - 2019

גיפון:

  • יונאי וינו 2020
  • קיה סטוניק - 2019-2021 (מנוע 1.4L)

 

אשמח להמלצה/די-המלצה על הדגמים - אם יש אופציות נוספות שפספסתי אשמח לשמוע.

תודה לכולם!

 

פורסם

מכל הרשימה הזאת, הייתי משאיר את קיה סטוניק 1.4 ויונדאי אלנטרה.

 

מאזדה 3 עם מחירי ביטוח מקיף יקרים מעבר לכל פרופורציה.

I25 רכב ספרטני למדי.

הונדה סיוויק - לא הייתי קורה לה רכב נוח, אלא אם אתם אוהבים ישיבה נמוכה מאוד.

 

מצד אחד, אתם לא צריכים רכב גדול כמו אלנטרה, סטוניק מספיק בגודל. אבל הוא פחות נוח ויותר חלש עם מנוע 1.4. 

איזה רכב יש לכם עכשיו לשם ההשוואה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

מכל הרשימה הזאת, הייתי משאיר את קיה סטוניק 1.4 ויונדאי אלנטרה.

 

מאזדה 3 עם מחירי ביטוח מקיף יקרים מעבר לכל פרופורציה.

I25 רכב ספרטני למדי.

הונדה סיוויק - לא הייתי קורה לה רכב נוח, אלא אם אתם אוהבים ישיבה נמוכה מאוד.

 

מצד אחד, אתם לא צריכים רכב גדול כמו אלנטרה, סטוניק מספיק בגודל. אבל הוא פחות נוח ויותר חלש עם מנוע 1.4. 

איזה רכב יש לכם עכשיו לשם ההשוואה?

 

תודה על התשובה המהירה!

אני אציין פרט נוסף שאני מקבל החזר על רוב (תלוי ברכב) עבור הביטוח, אז זה פחות פקטור מבחינתי.

 

עד עכשיו הייתי עם סקודה אוקטיבה 2012 שהייתה מעולה מבחינת הנוחות, אבל הייתי שמח קצת לצמצם באורך של הרכב.

בנוסף נוח לנו גם עם סיטרואן C3 2018. 

 

פורסם (נערך)

החזר ביטוחים משנה את התמונה. אם אין תיקרה בהחזר הביטוח ( חובה ומקיף עלולים להגיע ל 8000-10000₪, תלוי בפרופיל המבוטחים ), מאזדה תהיה טובה באמינות, שמירת ערך ויכולת דינמית אליה אתה רגיל מאוקטביה.  את סטוניק 1.4 הייתי מוריד,  היא תרגיש לך ממש עגלתית. 

אלנטרה יותר נוחה מאשר מאזדה 3, אבל יותר חלשה, פחות מהנה וארוכה כמו אוקטביה. 

את מאזדה ניתן למצוא בצורת האצ'בק,  היותר מבוקשת מסדן .

ואז תקבלו רכב,קומפקטי. 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 שעות, vladclar כתב:

החזר ביטוחים משנה את התמונה. אם אין תיקרה בהחזר הביטוח ( חובה ומקיף עלולים להגיע ל 8000-10000₪, תלוי בפרופיל המבוטחים ), מאזדה תהיה טובה באמינות, שמירת ערך ויכולת דינמית אליה אתה רגיל מאוקטביה.  את סטוניק 1.4 הייתי מוריד,  היא תרגיש לך ממש עגלתית. 

אלנטרה יותר נוחה מאשר מאזדה 3, אבל יותר חלשה, פחות מהנה וארוכה כמו אוקטביה. 

את מאזדה ניתן למצוא בצורת האצ'בק,  היותר מבוקשת מסדן .

ואז תקבלו רכב,קומפקטי. 

 

 

תודה! אני אבדוק את האופציה הזו.

שחכתי לציין גם את יונאי אייניק 2019 באופציות, איך היא ביחס למזדה ואלנטרה?

 

 

פורסם (נערך)

גם אופציה, לכמות הנסיעות שלך היתרון של צריכת דלק ברכב היברידי לא שיקול מרכזי. יהיה יותר קשה למצוא איוניק עם נתונים טובים ( קילומטראז').

אם תמצא- שווה לשקול.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 14.5.2024 בשעה 19:01, vladclar כתב:

גם אופציה, לכמות הנסיעות שלך היתרון של צריכת דלק ברכב היברידי לא שיקול מרכזי. יהיה יותר קשה למצוא איוניק עם נתונים טובים ( קילומטראז').

אם תמצא- שווה לשקול.

 

מעולה,

מצאתי עכשיו גם כמה אופציות של יונדאי קונה והוא גם גיפון שזה יתרון. 

איך הוא בגרסה הבנזין הרגילה שלו מול השאר? 

 

פורסם

דגם בנזין של קונה זה רכב עם הרבה כוחות סוס, גיר רובוטי,  שבשונה מהדגם ההיברידי ( איוניק/ קונה ) לפעמים עלול להתחמם, החלפת המצמדים שלו יקרה יחסית גם לגירים רובוטיים של יצרנים אחרים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...