היי לכולם,
מצאתי מישהו שמוכר ניסן סנטרה 2019, 30,000 ק"מ (הרכב נמצא במצב מכני מעולה, ללא תאונות), יד שלישית ב 60,000₪.
אני בעיקר מתלבט במספר פרמטרים ואשמח לעזרת הציבור:
האם המחיר הזה נחשב דיל או סטנדרטי בשוק?
האם זה שהרכב יד שלישית ואני אהיה יד רביעית ישפיע באופן משמעותי על היכולת מכירה שלי בהמשך? אני מתכוון להחזיק אותו כמה שנים אצלי. בנוסף הרכב עבר אצל סוחרים שונים בכל מעבר יד עד עכשיו (1->2,2->3) האם זה דגל אדום ?
האם יש רכבים אחרים בסגמנט עד 80,000₪ שהערך שלהם נותן תמורה יותר טובה למחיר? ראיתי פה בפורום שממיליצים פחות על הניסן (איכות נסיעה, בעיות בגיר הרצוף) ורציתי לדעת איזה עוד אפשרויות יש - בדגש על ק"מ נמוך ושנתון דומה (לא נמוך יותר)?
תודה לעוזרים!