Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

משהו מוזר בפורטה 2014

הלחצנים שבהגה שמשדרים ללוח שעונים עובדים לפעמים

ואלה שמשדרים לרדיו ווליום העברת שירים/תדרים מענה לשיחות לא פעילים בכלל

אציין שלא הותקנה ברכב מערכת מולטימדיה אלא מדובר במערכת מקורית של הרכב

מה שכן התאורה במסך קופצת ומהבהבת לפעמים

אשמח לעזרת מי שמכיר או נתקל בבעיה

תודה מראש

פורסם

זה כמעט בוודאות החלפת סליל הגה או בשם אחר "סליל השעון". 

זה מוליך חשמלי בצורת סליל עם מספר גידים שמספק חשמל ותקשורת לכל הדברים שמסתובבים עם ההגה. 

 

חלק מהגידים קרועים וזו התופעה.

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Buki כתב:

זה כמעט בוודאות החלפת סליל הגה או בשם אחר "סליל השעון". 

זה מוליך חשמלי בצורת סליל עם מספר גידים שמספק חשמל ותקשורת לכל הדברים שמסתובבים עם ההגה. 

 

חלק מהגידים קרועים וזו התופעה.

תודה העניין שקניתי את הרכב עכשיו ולפי המוכר הרכב טופל רק במורשה ויש גם היסטוריית טיפולים מלאה 

ולא מופיע שם דבר כזה (סליל הגה) או דומה

בכל אופן אם זו באמת הבעיה איך מסדרים אותה, וכמה העלות בערך?

תודה רבה.

אשמח אם יש למישהו עוד תובנה בעניין.

אתה מתכוין שצריך להחליף? כנראה לא הבנתי אותך טוב חשבתי שהחליפו וזה מה שגרם לבעייה?

פורסם

זה לא אמור להופיע בהיסטוריית טיפולים כז זה לא משהו שמחליפים יזום בטיפול. 

 

 

מסדרים את הבעיה על ידי החלפת סליל השעון.

 

מחירים אני לא יודע. 

 

 

פורסם (נערך)

בקישור צורף המק"ט לסליל של יונדאי למרות שהסליל הוחלף בקיה

לפי הידוע לי יונדאי וקיה חולקים הרבה חלפים אבל אני לא בטוח לגבי הסליל

 

כדאי לחכות לחוכמת ההמונים אם זה דומה לפורטה ואז להזמין כי באיביי זה 1/4 מחיר מישראל

עריכה אחרונה על ידי shlomiko
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...