Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברים.

מעוניין בחוות דעת שברולט קרוז 2017 1.4 153 כ"ס 77.000 ק"מ.

לפי מה שנאמר לי הדגם הזה שונה מקודמו.

ביום ראשון אני אמור לראות את הרכב.

איך הרכב לדעתכם ומה אני צריך לבדוק ?

Chevrolet-Cruze_Hatchback-2016-01.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 35 דקות, tamir3000 כתב:

אחד הרכבים הבעייתיים שיוצרו מעולם. 

בעיקר בעיות במנוע אבל לא רק. 

הרבה מידע תקבל ביוטיוב. 

 

אני רוצה להיות בטוח במה שכתבת אתה מדבר על הדגם 2017 1.4 153 כ"ס כי הוא שונה לגמרי מהדגמים שלפניו.

וביוטיוב בוחני הרכב התרשמו ממנו לטובה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 11 דקות, גילי29 כתב:

 

אני רוצה להיות בטוח במה שכתבת אתה מדבר על הדגם 2017 1.4 153 כ"ס כי הוא שונה לגמרי מהדגמים שלפניו.

וביוטיוב בוחני הרכב התרשמו ממנו לטובה.

אכן לא מכיר את הדגם החדש. 

עמך הסליחה. 

פורסם

בעיקרון השוק של הרכב בארץ לא משהו בגלל הדור הקודם שלו שהיה מאוד בעייתי. 

 

באופן כללי ולא בהכרח רק שברולט, כל רכב הוא רכב טוב ויחזיק הרבה זמן עם נהיגה נכונה וטיפולים בזמן, תקלות תמיד אפשר לתקן אבל זה עיניין של כסף. 

 

אם הרכב נוח ומתאים ויש בו את מה שאתה רוצה לקבל מהכסף שלך אז אין סיבה לשלול את קניית הרכב, עיניין של תמורה לכסף לדעתי. ואם המחיר שלו זול מהרכבים דומים בשוק, רצוי לשמור עוד כמה שקלים לטיפולים יקרים מהרגיל. 

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם
בתאריך 20.1.2024 בשעה 22:09, Ilangl97 כתב:

באופן כללי ולא בהכרח רק שברולט, כל רכב הוא רכב טוב ויחזיק הרבה זמן עם נהיגה נכונה וטיפולים בזמן

אולי נכון, אבל לרכב חדש.  כשקונים מכונית משומשת איך יודעים שהנהיגה הייתה נכונה והטיפולים כנדרש? במקרה זה כבר יש משמעות למחלות נפוצות של הדגם כמו לדוגמא הבעייתיות של מנועי 1.2 pure tech

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...