Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, ברווז כתב:

עבורך, כנראה. עבור מישהו אחר, ממש לא בהכרח. 

כניראה פספסת שאלי25 הוא מכנאופן, אותו מכנאופן שהצעת לפות"ש ללכת אליו לחוות דעת

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, falou כתב:

זמן זה עניין אישי, אבל זה שמדובר בבזבוז כסף (אם בסה״כ רוצים אופניים נוסעים לעיר ושבילים) זה אבסולוטי.

 

image.thumb.png.ab59003bcdb70cbdb00b692ef7dc0204.png

 

לעזאזל ברביעית. אין לי פייסבוק אבל תמיד שמעתי שאין כמו המארקטפלייס. צודקים...

כל האופציות שהעלית פה מעולות בכלום כסף. בעיקר הג'אמיס לטעמי.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כמו כל דבר, צריך לבדוק, אבל זנב קשיח ברמת כניסה יש מלא. 

האופניים הממש מענינים זה הש״מ האיטלקים. זו פירמה טובה ואופניים שנראים סבבה.

זה גם מתלה ה-רבה יותר פשוט מזה של ה-GT שפות״ש מצא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 שעות, Igalz כתב:

כניראה פספסת שאלי25 הוא מכנאופן

:oops:

מודה. פיספסתי. 

אבל הנקודה נכונה בכל מקרה: בזבוז של זמן וכסף של אדם אחד, זה לא בהכרח בזבוז של זמן וכסף של אדם אחר. 

 

אם אני רוצה שידה, למשל, אני יכול לקנות אחת מוכנה מאיקאה (הכי מהיר, הכי זול), לקנות אחת מוכנה מחנות רהיטים (פחות מהיר, ממש לא הכי זול) או לקנות חומר גלם, להביא אותו לסדנה שלי ולבנות בעצמי (לא בהכרח הכי זול, אבל כן הכי איטי). 

מה עדיף?

יש שיעדיפו איקאה, יש שיעדיפו חנות אחרת ויש משוגעים כמוני שיעדיפו לבנות מאפס.

כל אחד מהאנשים המתוארים מעלה יחשוב שהאחרים מבזבזים זמן או כסף או גם וגם.

 

הנה דוגמא שלי לביזבוז כסף- אני תמיד אעדיף לקרוא לאינסטלטור עבור דברים שאני יכול גם לבצע בעצמי.

אני לא אוהב את הדברים האלו ומוכן לשלם למישהו על זה. ביזבוז כסף, לא?

הכל יחסי בחיים.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, עם כל הכבוד, התשובה שלך לא רלוונטית ולא מתייחסת למה שכבר נאמר ונטחן

 

כמו שנאמר לפות״ש, אם הוא מחפש פרוייקט DIY, זה דבר אחד.

אם הוא מחפש אופניים נוסעים, זה עניין אחר.

 

האופניים האלו הם פרוייקט DIY לא משתלם כלכלית או רכיבתית בעליל.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 שעות, falou כתב:

האופניים האלו הם פרוייקט DIY לא משתלם כלכלית

עבורך.

אתה תגיד לפות"ש אם זה משתלם לו או לא? זה רק הוא יודע.

לפני 17 שעות, falou כתב:

או רכיבתית בעליל.

לא מבין מספיק בנושא- לא יודע לענות על זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 9 שעות, ברווז כתב:

אתה תגיד לפות"ש אם זה משתלם לו או לא? זה רק הוא יודע

 

לא, הוא לא יודע.

הוא לא יודע אם אופניים כאלו טובים לעיר ולא יודע כמה עולה לתקן (או מה מצבם) ולא יודע כמה עולה חלופה. 

 

יש דברים שהם עובדה, לא עניין של דעה

 

לפני 9 שעות, ברווז כתב:

לא מבין מספיק בנושא- לא יודע לענות על זה

 

בדיוק. 

 

נ.ב.מ.ש.ל.

 

image.thumb.png.d352215bd97716b285416997655c8865.png

 

לא שאני ממליץ על אופניים כאלו לעיר בכל מקרה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא תמיד "משתלם" זה עניין של עלות כספית. בהרבה מקרים "משתלם" זה התמורה שאתה מקבל, שלא תמיד יש לה ערך כספי.

משתלם לי לשלם סכום כסף על דברים שאני לא רוצה לגעת בהם. למשל.

שווה לי את החיסכון של כאב ראש, של עצבים, של גועל (במקרים מסויימים).

 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תגיד לי, איך אתה בהבנת הנקרא? 

לא מי יודע כמה, אה? 

אני אנסה שוב

התמורה היחידה שיש בלהשמיש אופניים כאלו זו רק ואך רק ההנאה שבהתעסקות עצמה

למי שמטרתו אופניים נוסעים, חבל על ההשקעה, גם אם נמדוד אותה רק בכסף. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 2 דקות, falou כתב:

למי שמטרתו אופניים נוסעים, חבל על ההשקעה, גם אם נמדוד אותה רק בכסף. 

אחרי שראיתי את ההיצע והמחירים במרקט-פלייס, אני נאלץ להסכים...

×
×
  • תוכן חדש...