Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי את הפיוזים האלה והם תקינים.

יש עוד משהו לעשות? או שאפשר לקבוע בוודאות שזה המחשב.

ואם זה מחשב מה אמור להיות הסדר גודל של התיקון?

וכמובן תודה רבה למרק10 ואביעד על העזרה.

פורסם
לפני שעה, מאזדה 3 כתב:

בדקתי את הפיוזים האלה והם תקינים.

יש עוד משהו לעשות? או שאפשר לקבוע בוודאות שזה המחשב.

ואם זה מחשב מה אמור להיות הסדר גודל של התיקון?

וכמובן תודה רבה למרק10 ואביעד על העזרה.

 

האם לוח השעונים עובד ? האם כול המנורות שאמרות לדלוק לפני התנעת הרכב עובדות ?

האם אורות חיצונים עובדים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

Inked20231002_121318.thumb.jpg.63d1238e5c330c25c1d18775617ee149.jpg

בדקתי ויזואלית על ידי פירוק (מאחורה זה שקוף) ועם טסטר. וזה תקין.

בדקתי גם חשמל לכבלים שבתמונה שמתחברים באמצע אין בהם חשמל.

לוח השעונים עובד המנורות עובדות ואורות חיצוניים לא בדקתי.

 

פורסם

מעדכן שהוחלף הפיוז 3 שהיה שרוף ועוד כמה פיוזים 10 שאומנם לא נשרפו אבל הרגליות שלהם נהיו ממש שחורות והאוטו הניע.

השאלה היא אם זה שהרגליים של הפיוזים נשרפו מצביע על בעיה יותר עמוקה או לא.

ועוד דבר איך שהאוטו הניע יצא קצת עשן מאחורי המנוע, האם זה יכול להיות קשור לחיבור ההפוך של המצבר, או שזה שאריות של שמן וכדו' שהצטברו בכמה ימים שהאוטו לא נסע ולכן יצא עשן?

תודה רבה לכולם על העזרה!

 

פורסם
לפני שעתיים, מאזדה 3 כתב:

מעדכן שהוחלף הפיוז 3 שהיה שרוף ועוד כמה פיוזים 10 שאומנם לא נשרפו אבל הרגליות שלהם נהיו ממש שחורות והאוטו הניע.

השאלה היא אם זה שהרגליים של הפיוזים נשרפו מצביע על בעיה יותר עמוקה או לא.

 

מה זה פיוז 3 שהיה שרוף ?

 

אתה יכול לנקות את הרגלים של הפיוזים וגם את מגעי החשמל שבקופסא בעזרת ספריי לניקוי מגעי חשמל. אולי תצטרך טיפה לשפשף עם מברשת שיניים

ישנה את המגעים.

הצבע השחור כנראה נגרם בגלל קורוזיה הנוצרת בין שתי מתכות שונות או/גם פיוזים תוצרת סין העממית באיכות ירודה.

* תעלה תמונות של הפיוזים שהמגעים שלהם שחורים.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

פיוז 3 אמפר מההודעה הראשונה

לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

אתה יכול לנקות את הרגלים של הפיוזים וגם את מגעי החשמל שבקופסא בעזרת ספריי לניקוי מגעי חשמל. אולי תצטרך טיפה לשפשף עם מברשת שיניים

ישנה את המגעים.

תודה רבה אני ינסה

×
×
  • תוכן חדש...