Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם , מנוע בנזין 165thp בציר 2018.

לאחרונה הרכב מתלונן על חוסר שמן מנוע למרות שיש. 

התקלה מופיעה מידי פעם (בעיקר אחרי שהרכב יושב מעל שעה) ולא תמיד. 

טיפול אחרון נעשה לפני 7-8 אלף (חצי שנה).

הרכב כל חייו טופל ב20k.

האם המסנן שמן נסתם? האם חיישן נדפק? מה לבדוק?

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם (נערך)

החיישן ברכב הזה מאוד רגיש ובדרך כלל מתחיל לאותת כשהמדיד נמצא בחצי,

או כשאתה חונה בשיפוע.

בגדול תוסיף 300 מ”ל וזה אמור לעבור עד הטיפול הבא.

 

 

עריכה - 

רק כדי להבהיר, אני מדבר על נורת מנוע בצבע כתום, כיתוב סרוויס, ובמסך כתוב הוסף שמן.

אני לא מדבר על מצב שבו נדלקת נורת שמן אדומה עם כיתוב stop.

עריכה אחרונה על ידי - XM -
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

אצלי המנורה של השמן החלה לדלוק, יום כן יום לא, לא היה חסר שמן, נסע רגיל, אך תוך מספר ימים בודדים החלו תסמינים נוספים עד כדי קירטועים של ממש. הסתיים בהחלפת מכסה שסתומים. 

פורסם
לפני 17 שעות, elihershko כתב:

אצלי המנורה של השמן החלה לדלוק, יום כן יום לא, לא היה חסר שמן, נסע רגיל, אך תוך מספר ימים בודדים החלו תסמינים נוספים עד כדי קירטועים של ממש. הסתיים בהחלפת מכסה שסתומים. 

אותו המנוע?

×
×
  • תוכן חדש...